Er stallen komplett?
---------------------------
Har du lest forumets retningslinjer?
Opprinnelig postet av Holters
Fordi Tarik selv trives - og mener han er best - som spiss!
Klar over det men poenget mitt er at laget ville være tjent med at han spilte høyre kant, da han også er en meget god høyre kant. Det er vel ikke alltid sann at spillere for spille i akkuratt den posisjonen de trives best?
Men jeg har også forståelse for at Tarik gjerne vil utvikles som spiss samt at Grønis tar hensyn til det. Et lite dilemma det.
"Fotball er ikke underholdning, det er lidenskap." - Egil Olsen
Opprinnelig postet av paco
Tarik burde selvfølgelig brukes som høyre ving,Gardar på topp med West/Fofana
... ja selvfølgeli bør han brukes på en plass han selv sier han ikke trives, det er logisk Paco....
Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.
Felt P, rad 7, sete 11 !
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
... ja selvfølgeli bør han brukes på en plass han selv sier han ikke trives, det er logisk Paco....
Han har vel spilt de fleste av sine kamper i Tippeligaen som høyrekant i et 4-3-3 system så jeg tviler på at han misstrives så veldig som kant i et 4-4-2 system!
"Fotball er ikke underholdning, det er lidenskap." - Egil Olsen
Mange spillere som har en formening om hvor de vil spille men for lagets beste kan brukes andre steder da,Tarik er vel god som høyreving men det er jo opp til trenern og bestemme,Sjøberg vil jo også helst spille som midtstopper og ikke backOpprinnelig postet av paco
Opprinnelig postet av endre
Opprinnelig postet av keiko99
skal nok ikke se bort fra at den spissen kommer
Til Aftenposten sier Høili at FFK mangler en solid, sterk midtspiss, og etterlyser en gjennombruddssterk type à la Oliver Occean. Dette betinger imidlertid at FFK først selger spillere man ikke har bruk for, noe Høili tror neppe skjer i år.
Men vet jo aldri... Mener fortsatt vi trenger andre ting enn spisser men!
Morgan var ikke avisende til at det kunne komme en spiss i dette vinduet, man ville følge med sa han til Radio F.
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi èn for alle og alle for èn
Abiodun? Spar meg. Bare tull med den fyren. Krangla med en Molde-spiller med rasismeanklager, noe ikke en gang treneren hans trodde på, og er dømt for drapstrusler mot en dame (om jeg ikke husker feil, mulig det var noe annet, men det var ikke råkjøring akkurat). Må trolig i fengsel.
Nei, mange takk.
Vil heller ha inn en back som kan spille på begge sider, må ha mer konkurranse på de plassene.
"Beer is proof that God loves us and wants us to be happy"
- Benjamin Franklin
Opprinnelig postet av Tøfflus
Vil heller ha inn en back som kan spille på begge sider, må ha mer konkurranse på de plassene.
Johan Sjöberg?
Mange spillere som har en formening om hvor de vil spille men for lagets beste kan brukes andre steder da,Tarik er vel god som høyreving men det er jo opp til trenern og bestemme,Sjøberg vil jo også helst spille som midtstopper og ikke backOpprinnelig postet av paco
Jeg er helt enig. Ingen er større enn laget, og med de lønningene disse gutta har, bør de spille der laget er best tjent med at de spiller.
1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU
Opprinnelig postet av stjernengutt
Jeg er helt enig. Ingen er større enn laget, og med de lønningene disse gutta har, bør de spille der laget er best tjent med at de spiller.
Trur du lønn er alt her i verden? En spiller som mistrives fordi han ikke spiller på en plass han liker vil ikke spille bra. Du behøver ikke doktorgrad for å se en sammenheng der...
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Opprinnelig postet av keiko99
Johan Sjöberg og agim er det bare dem vi har plankekæll om vidar ikke kommer tilbake og det kan være litt tynt det da.. om ikke Bertelsen er tilbake i 100 og vil gi 100
Han spurte etter en back som kunne spille på begge sider... Og vips, Johan Sjöberg!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914