Husk meg
Brukernavn
Passord

Olof Watson ferdig i FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 02 nov 03, 21:05
Ryktene vil ha det til at fem spillere er ferdig i klubben, Watson er en av dem

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 02 nov 03, 21:13
Skammelig behandling av Watson. Han burde bli med videre.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10070

Lagt til: 02 nov 03, 21:15
Ja, dette var synd Olof Watson. Ønsker deg virkelig lykke til videre! Du har vært en viktig "potet" i år.

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


patriot44

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 814

Lagt til: 02 nov 03, 21:15
Tragisk at de ikke tar med seg Olof videre, han fortjener absolutt å få være med!!

---------------------------

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 02 nov 03, 21:15
Tipper de øvrige fire da evt. er Alex Forsberg, Vebjørn Hagen, Jeton Pestisha og Christian Petersen eller Welton Melo.

Personlig mener jeg hvertfall Melo bør bli, muligens også Peters. Men hva gjør man med spillere de vil kvitte seg med som fremdeles er under kontrakt? Vil man betale en sum penger til spilleren for å løse ham fri evt.?

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


patriot44

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 814

Lagt til: 02 nov 03, 21:19
Håper virkelig ikke Melo er ferdig, han har bare blitt bedre og bedre syns jeg... Liker ikke helt utviklinga som er i klubben nå.. Selv om jeg selvfølgelig vil at klubben skal bli best mulig må vi ikke bare tenke "bruk og kast"... Lukter nesten litt Chelski av det her syns jeg, og det er IKKE positivt!!

---------------------------

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10070

Lagt til: 02 nov 03, 21:24
Men realiteten er at man MÅ la en del spillere gå for at nye skal komme til - slik er fotballen!

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 02 nov 03, 21:24
Endret: 02 nov 03, 21:25
Enig, patriot44. På sikt er dette ingen god løsning dersom klubben blir kjent for ikke å ta vare på spillere som har gjort mye bra for laget, stått på og gjort det bra. Synes det er skremmende om Watson blir "kastet ut". Gutten har stort potensiale og bør være en del av FFK-fremtiden. Ser ut som han trives godt her også.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


patriot44

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 814

Lagt til: 02 nov 03, 21:27
Opprinnelig postet av Holters
Men realiteten er at man MÅ la en del spillere gå for at nye skal komme til - slik er fotballen!


IKKE spillere som er unge, lovende og som absolutt har gjort en god jobb for klubben i år! Ser ikke en eneste grunn til at Olof ikke skal få være med videre!!

---------------------------

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---


Knutsen

A-lagspiller
Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 402

Lagt til: 02 nov 03, 21:38
Tror det er lurt å vente til dette er offisielt.
Håper virkelig Watson får være med videre, har ikke han voldsomt potensiale æ?

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 02 nov 03, 21:40
Kan jo spørre herr Eggen om ting og tang da han er nettgjest hos f-b.no i morgen... Her gjelder det å finne en balanse mellom skamros og hyllest samt kritiske og saklige spørsmål :)

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


patriot44

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 814

Lagt til: 02 nov 03, 21:51
Ja, enig at vi burde vente til det er offisielt... Liker ikke utviklinga i klubben nå altså, dersom det ligger noe i disse ryktene... Vi får sende no spørsmål til Eggen i morra ja..

---------------------------

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 02 nov 03, 22:18
ja, eggen bør virkelig forberede seg!

det er en skandale hvis Watson blir sendt på dør... han har ikke vært noe dårligere enn f.eks. søderstjerna i år, men her er det helt klart navna som teller... i tillegg er han jo ung!

for de som sier at vi skal vente til det er offisielt vil jeg bare si at "supporter" er en mann som sitter inne med masse opplysninger som alltid er korrekte.. hvor han får dette fra vet jeg ikke, men han har alltid nyheter lenge før alle andre.. kanskje han er en person innad i klubben??

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 02 nov 03, 22:19
Jeg frykter Bjørnar er en av spillerne som står på den lista...

Etter å ha sett ham leke og til tider briljere på den plassen jeg mener gutten passer best i går, så sitter jeg med en liten "Roger Risholt i Start" følelse...

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 02 nov 03, 22:21
Endret: 02 nov 03, 22:22
Opprinnelig postet av ajg
for de som sier at vi skal vente til det er offisielt vil jeg bare si at "supporter" er en mann som sitter inne med masse opplysninger som alltid er korrekte.. hvor han får dette fra vet jeg ikke, men han har alltid nyheter lenge før alle andre.. kanskje han er en person innad i klubben??


Ingen her som kjenner denne Supporter? Begynner å misstenke Harry H for å frekventere ffksupporter.net :D

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10070

Lagt til: 02 nov 03, 22:25
Endret: 02 nov 03, 22:25
Jeg vet hvem supporter her, men har ikke tenkt til å gå ut med identiten hans. Han er ikke en innad i klubben, men har et stort hjerte for FFK og ringer stadig til forskjellige mediesentre for å skaffe informasjon.

Tok forresten taxi hjem sammen med faren til Bjørnar Johannessen i går. For første gang på lenge syntes han at Bjørvar virkelig var god! Fedre ser enten aldri feil, eller alltid feil, og han var en av de som alltid så feil.

Men han fortalte at Bjørnar hadde blitt tilbudt kontrakt, men ikke var sikker på hva han ville videre. De 5 Fredrikstadguttene hadde visstnok ikke blitt tilbudt en brøkdel av hva de andre tjente i klubben.

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


moxi

Juniorspiller

Ble medlem: 11 mai 03
Innlegg: 150

Lagt til: 02 nov 03, 22:55
Endret: 02 nov 03, 22:58
Vi har venstre flanker, Olof og Stian. Olof kan ikke runde en back i fart. Valget vil stå mellom Olof og Stian.
Venstrebent spillere vil nok bli prioritert selv om ingen på Egens ønskeliste er det. Hvis valget er Stian eller Olof, velger jeg meg Stian med videre.
Det er tippeligaspillere vi skal ha, Altså noen nye. Noen må vi bare si takk til. Han er ung, la han spille et år i Miss eller Sparta, så får vi se.
Men rykter er rykter.
Til KeJ Jan har IKKE vært som Søderstjerna i år. Håkan er 2 klasser bedre og må være med videre !!!

---------------------------

moxi-V

FFK - Hvite og røde. Nye Drillos- 2005 må bli bra !!


En Annen Planke

Juniorspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 208

Lagt til: 02 nov 03, 22:56
Synes egentlig den debatten kom litt tidlig...Men hva angår Olof, er jeg ikke sikker på om han holder høy nok standar for tippeligaen. Javel han har vært ok i år. Og det kan hende han har talent i massevis. Men per i dag holder han langt fra tippeligastandar, og jeg setter spørsmål ved om han har nok utviklingspotensiale til å gjøre det. Han kan godt bli i FFK, men de må ikke bruke mye penger på han. Synes jeg. Godt mulig han har vært lojal, men den kjøper jeg ikke for fem øre. Det holder langt fra, og er egentlig urelevant i forhold til hvorvidt han er god nok for FFK i tippeligaen eller ikke. Såpass kyniske må vi være.
Jeg setter samme spørsmålstegn ved Bjørnar.Han er en meget god allround spiller, men jeg tviler på at han har spisskompetanse til å klare seg i landets øverste divisjon.Og jeg tror spisskompetanse er nøkkelordet her.

Knut Torbjørn Eggen har før oss fra 2.divisjon til eliteserien på to år. Jeg stoler på at han vet hva som er best for laget også i tippeligaen.
Å hevde noe annet er blasfemi
:cool:ffk::

---------------------------

Opprinnelig postet av trigz


Hvis dere vil leve i trua på at dere veit en dritt om supporterkultur, lykke til på ferden mot en lang rekke tap og en hel masse nedturer. Vi ses i høst, bønder. Hvis dere ikke har gått lei innen den tid.


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 02 nov 03, 23:05
Bjørnar har spisskompetanse nok til å kunne bli en habil midtbanespiller med sine dype løp og avslutningsegenskaper for midtbanespiller å være. Olof Watson har sin spisskompetanse i venstrebeinet hvor han har et unikt tilslag og skru på en god dag. At ingen av de pr. i dag er gode nok for Tippeligaen er godt mulig, men siden de aldri har spilt der så blir jo det også bare å spekulere. Watson er også en meget anvennelig spiller som kan tre inn i ulike posisjoner, dessuten vokser ikke gode og tilgjengelige venstrebeinte spillere på trær.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


JA

Juniorspiller
Ble medlem: 29 mar 03
Innlegg: 165

Lagt til: 02 nov 03, 23:17
Er dere ikke litt ensidige her nå da?
Det høres ut som om det bare er FFK som skal takke spillerne for innsatsen, ingenting motsatt vei?
Jeg tror nok at det for unge spillere er et kjempeløft å få være med på et vinnerlag - et lag med ambisjoner og vilje til å investere.
Jer er temmelig sikker på at de som må gå (for det må jo noen) gjerne hadde gjort dette om igjen fremfor å være listefyll på et eller annet middelhavsfarerlag. De har vist at de behersker å vinne og være relativt stabile, de har fått rutine med å vinne, og de er derfor sikert mer attraktive på markedet enn de ville vært ellers.
Vi vil vel være med videre oppover? - og da må det nok en smule "kynisme" til.
Det kan umulig komme som noen bombe på spillerne det gjelder, dette har de nok visst hele tiden.....

---------------------------

Høsten -74: Kai Roger Olsen sikret opprykk med bananskudd fra venstre ving med over 11.000 på stadion!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340