Olof Watson ferdig i FFK
---------------------------
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
---- FFK PATRIOT ---
--- Også i motgang ---
Personlig mener jeg hvertfall Melo bør bli, muligens også Peters. Men hva gjør man med spillere de vil kvitte seg med som fremdeles er under kontrakt? Vil man betale en sum penger til spilleren for å løse ham fri evt.?
---- FFK PATRIOT ---
--- Også i motgang ---
Ansvarlig redaktør
Opprinnelig postet av Holters
Men realiteten er at man MÅ la en del spillere gå for at nye skal komme til - slik er fotballen!
IKKE spillere som er unge, lovende og som absolutt har gjort en god jobb for klubben i år! Ser ikke en eneste grunn til at Olof ikke skal få være med videre!!
---- FFK PATRIOT ---
--- Også i motgang ---
Håper virkelig Watson får være med videre, har ikke han voldsomt potensiale æ?
---- FFK PATRIOT ---
--- Også i motgang ---
det er en skandale hvis Watson blir sendt på dør... han har ikke vært noe dårligere enn f.eks. søderstjerna i år, men her er det helt klart navna som teller... i tillegg er han jo ung!
for de som sier at vi skal vente til det er offisielt vil jeg bare si at "supporter" er en mann som sitter inne med masse opplysninger som alltid er korrekte.. hvor han får dette fra vet jeg ikke, men han har alltid nyheter lenge før alle andre.. kanskje han er en person innad i klubben??
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Etter å ha sett ham leke og til tider briljere på den plassen jeg mener gutten passer best i går, så sitter jeg med en liten "Roger Risholt i Start" følelse...
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Opprinnelig postet av ajg
for de som sier at vi skal vente til det er offisielt vil jeg bare si at "supporter" er en mann som sitter inne med masse opplysninger som alltid er korrekte.. hvor han får dette fra vet jeg ikke, men han har alltid nyheter lenge før alle andre.. kanskje han er en person innad i klubben??
Ingen her som kjenner denne Supporter? Begynner å misstenke Harry H for å frekventere ffksupporter.net :D
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Tok forresten taxi hjem sammen med faren til Bjørnar Johannessen i går. For første gang på lenge syntes han at Bjørvar virkelig var god! Fedre ser enten aldri feil, eller alltid feil, og han var en av de som alltid så feil.
Men han fortalte at Bjørnar hadde blitt tilbudt kontrakt, men ikke var sikker på hva han ville videre. De 5 Fredrikstadguttene hadde visstnok ikke blitt tilbudt en brøkdel av hva de andre tjente i klubben.
Ansvarlig redaktør
Venstrebent spillere vil nok bli prioritert selv om ingen på Egens ønskeliste er det. Hvis valget er Stian eller Olof, velger jeg meg Stian med videre.
Det er tippeligaspillere vi skal ha, Altså noen nye. Noen må vi bare si takk til. Han er ung, la han spille et år i Miss eller Sparta, så får vi se.
Men rykter er rykter.
Til KeJ Jan har IKKE vært som Søderstjerna i år. Håkan er 2 klasser bedre og må være med videre !!!
moxi-V
FFK - Hvite og røde. Nye Drillos- 2005 må bli bra !!
Jeg setter samme spørsmålstegn ved Bjørnar.Han er en meget god allround spiller, men jeg tviler på at han har spisskompetanse til å klare seg i landets øverste divisjon.Og jeg tror spisskompetanse er nøkkelordet her.
Knut Torbjørn Eggen har før oss fra 2.divisjon til eliteserien på to år. Jeg stoler på at han vet hva som er best for laget også i tippeligaen.
Å hevde noe annet er blasfemi
:cool:ffk::
Opprinnelig postet av trigz
Hvis dere vil leve i trua på at dere veit en dritt om supporterkultur, lykke til på ferden mot en lang rekke tap og en hel masse nedturer. Vi ses i høst, bønder. Hvis dere ikke har gått lei innen den tid.
Det høres ut som om det bare er FFK som skal takke spillerne for innsatsen, ingenting motsatt vei?
Jeg tror nok at det for unge spillere er et kjempeløft å få være med på et vinnerlag - et lag med ambisjoner og vilje til å investere.
Jer er temmelig sikker på at de som må gå (for det må jo noen) gjerne hadde gjort dette om igjen fremfor å være listefyll på et eller annet middelhavsfarerlag. De har vist at de behersker å vinne og være relativt stabile, de har fått rutine med å vinne, og de er derfor sikert mer attraktive på markedet enn de ville vært ellers.
Vi vil vel være med videre oppover? - og da må det nok en smule "kynisme" til.
Det kan umulig komme som noen bombe på spillerne det gjelder, dette har de nok visst hele tiden.....
Høsten -74: Kai Roger Olsen sikret opprykk med bananskudd fra venstre ving med over 11.000 på stadion!
11 hvite guttær på vei mot toppen!
Lærkula alias Snæbbuss-Aristokrat #20
Lenge leve hjørnet
"Harry Hansen kunne fortelle at en av spillerne som etter all sannsynlighet er uaktuelle i FFK-trøya til neste år er Olof Watson.
– Olof måtte ha ting avklart i forhold til flytting og så videre. Slik det ser ut nå flytter han innen nærmeste fremtid hjem til Sverige.
– Olof har vært en god spiller for oss, men har aldri spilt seg til en fast plass. Det meste tyder på at han ikke blir tilbudt ny kontrakt, så det eneste vi kan gjøre er å ønske lykke til videre, forteller Eggen."
Jeg står derimot på mitt og er fortsatt veldig uenig i avgjørelsen. Olof er definitivt en av mine favoritter. Håper og tror han vil lykkes stort et annet sted.
Kjempetalent.
Takk for innsatsen Olof.
Veldig synd...
Inkululeko - Freihet - Frihet - Freedom
---- FFK PATRIOT ---
--- Også i motgang ---
Det er sånn det fungerer. Noen kommer, andre går. Fotball er et kynisk spill og alle vil vel bli bedre. I tippeligaen er nivået helt andeledes. Vi blir hardt straffet hvis vi ikke forsterker laget på flere punkter. Haryy og Knut Torbjørn vet dette, og jobber deretter.
Så vi må slutte å sutre over at noen går. La oss gled oss over opprykket og de forsterkningene som kommer.:ffk:
9 serie- og 10 cupmesterskap!!!!
Trodde alle var glade for nyheter om FFK, eller er det skuffelsen over Olof Watson som gjør deg sur?
---- FFK PATRIOT ---
--- Også i motgang ---
Ett tap der ville nok betydd at vi ikke hadde rykket opp til Tippeligaen.
Mener Olof var en viktig brikke i opprykket til FFK ettersom det ble seier over Hønefoss.
Om jeg ikke tar veldig feil har vi mange av de nå.
Utrolig spent på hvem andre som må gå!
For meg har du vært en helt. Spesielt fjoråret var fantastisk! Uten Olof ikke 1. div. og uten 1. div ikke eliten.:ffk:
Opprinnelig postet av supporter
kej, hva er det du tror meg?
Trodde alle var glade for nyheter om FFK, eller er det skuffelsen over Olof Watson som gjør deg sur?
Tror ikke så mye, bare luftet en tanke jeg... Nyheten om Olof gjorde meg ikke akkurat opprørt, det er flere spillere jeg gjerne skulle fjernet, Olof er god, har et enormt potensial, men er enda ung...Jeg er kanskje den eneste som ikke mister nattesøvnen over detta...
Når det er sagt, Olof har vært viktig i de kampene han har fått slippe til, han har spilt på det jevne, vist at han mestrer back-plassen, og jeg ønsker han lykkes hvor enn han måtte havne...
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914