Ardian Gashi
---------------------------
Opprinnelig postet av keiko99
tror vi nå har sikret oss gashi. det er slik jeg forsto tv2 sporten nå
Noe annet vil overraske meg nå
FFK - Norgesmestere 2006
2007: Nytt stadion med Tippeliga og Europaspill =D
Fortsatt god bedring Dagfinn!
døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!
Har du lest forumets retningslinjer?
-- loopy --
Alternativt Gashi sentralt og Bjørkøy på vingen, De gangene Bjørkøy har spilt der, har jo det fungert skikkelig dårlig. Så jeg ser egentlig ikke på det som noe alternativ heller. Noen som har noe idé om Gashi kan spille kant?
Siste mulighet, Sette ut Kasey, men etter kampen mot Lillestrøm er vel heller ikke det noe alternativ heller,.... De kan vel ikke ha brukt 6-8 mill for å ha en backup....
Skal ikke klage , men sliter litt med dette kjøpet......
midtbanen
gashi---jonna--keasy--kvisvik--
Han har spilt det både i Brann og VIF, men er ikke hans favoritt rolle
FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!
Jonna kan spille høyreving, det kan sikkert også Gashi, men ingen av de to peker seg egentlig ut som skoleeksempelet på en høyreving. Jeg håper at tiden er forbi da de først hentet spillere, og så senere klødde seg i hodet og lurte på hvor de skal spille på banen.
Det er vel neppe et alternativ å gå over til 4-3-3 heller, men tre krigere på midten og Kvisvik på benken heller.
Opprinnelig postet av endre
Noen som har "medlemsskap" til Bataljonen sitt forum og kan si hva som skjer der da? Har ingen stor int. å melde meg inn :)
Det skjer ganske mye, men lite av interesse for oss. De er ingen som har noen informasjon som hverken be- eller avkrefter noe som helst. Debatten dreier seg stort sett om hvorvidt tapet av Gashi svekker Brann eller ikke.
Eksempel:
enavgutta:
Dette e skandale ! Tjokkabollafeitene har skylden ! E RASENDE !!
Sier litt når Gashi velger en klubb som aldri kan vinne noe annet enn en cup....
E FORBANNA OPPGITT OG RASENDE PUNKTUM.
Ære være Plankebyen
Var jo en eller annen smarting som satt opp en 4-1-3-2 formasjon når ryktene først kom da....
At Jonna eller Gashi får en sentralrolle dratt litt ut, ikke noen ren kant/ving rolle... Og Wehrman som en enda mer def plassert inner
Vi er i ferd med å bygge opp en knakende god stall. Midtstopperplassen er helt unik med Piiroja, Gerrbrand, Sjøberg, Martinsen og Shabani. Bertelsen (med Prytz som backup) på venstre skal vi heller ikke kimse av. Med Gashi på midten er vi jaggu sterke der også.
Får vi en kant eller to, en høyreback og etter hvert en kanonspiss (som de andre topp 5 lagene har) på plass før neste sesong, så kommer vi til å bli virkelig farlige.
Har du lest forumets retningslinjer?
Jeg vet Grønis er 4-4-2 mann, men jeg liker denne:
---------------------------Kasey--------------------------
------------Jonna-------------------Gashi---------------
Tarik---------------------------------------------Kvisvik
Optimal rolle for alle de 5 spillerne.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914