Før kampen: Lyn - FFK (15. Serierunde)
---------------------------
døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!
Cupfinale 2006, en utrolig opplevelse.
Opprinnelig postet av endre
Ikke når vi møter Lyn!
Hvorfor ikke?? Vi har da altid stått i vg svingen!!
FRIHET FOR ULTRAS
syns det er på tide at Grønhagen tester ut 4-3-3. Han kjører jo konsekvent 4-4-2 uavhengig av motstander og deres formasjon. Han har uttalt at bakgrunnen for dette er at FFK skal ha større defensiv trygghet i år, sammenlignet med perioden eggen kjørte 4-3-3. Åkei, vi har sluppet inn LITT færre mål, men det hjelper ikke når vi periodevis sliter TUNGT med å skape selv de minste muligheter. Synes hvert fall vi burde teste 4-3-3 en kamp eller to. Det kunne jo være det hadde fungert???
Mot LYN på mandag hadde jeg kjørt følgende 4-3-3 11er:
Shaban
Sjøberg Gerrbrandt Piroja Prydz
Wehrman
Bjørkøy Ramberg
Tarik West
Gardar
We are the Chelsea and we are the best,
We are the Chelsea so fuck all the rest,
Fuck em all fuck em all,
Tottenham,West Ham, and MIlwall
coz we are Chelsea and we are the best
FUUCK THE REEEST!!!!!!
Cupmester 2006
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1
Opprinnelig postet av Headhunter
syns det er på tide at Grønhagen tester ut 4-3-3. Han kjører jo konsekvent 4-4-2 uavhengig av motstander og deres formasjon. Han har uttalt at bakgrunnen for dette er at FFK skal ha større defensiv trygghet i år, sammenlignet med perioden eggen kjørte 4-3-3. Åkei, vi har sluppet inn LITT færre mål, men det hjelper ikke når vi periodevis sliter TUNGT med å skape selv de minste muligheter. Synes hvert fall vi burde teste 4-3-3 en kamp eller to. Det kunne jo være det hadde fungert???
Mot LYN på mandag hadde jeg kjørt følgende 4-3-3 11er:
Shaban
Sjøberg Gerrbrandt Piroja Prydz
Wehrman
Bjørkøy Ramberg
Tarik West
Gardar
Jeg ville valgt Gashi istedenfor Jonna som etter all sansynlighet er suspendert denna kampen..
Opprinnelig postet av keiko99
så ville jeg satt opp laget i 4-4-2 i stedet for å tulle til med formaskjonen, for vi kommer garanert til å spille 4-4-2
Det er jeg enig i!!! Vi har et bra lag nå, som er gode i 442, men som også kan passe til 433. Trenger ikke forandre på noe som fungerer..
Grønhagen har sagt at vi skal spille 4 4 2, da gjør vi nok det
Opprinnelig postet av ffkmufc
Jeg ville valgt Gashi istedenfor Jonna som etter all sansynlighet er suspendert denna kampen..
Hvis gashi er klar til mandag ville jeg selfølgelig brukt han. Ville helst hatt en treer på midten bestående av
BJØRKØY, WEHRMAN , GASHI..... men hvis jonna er suspendert så spiller ramberg istedenfor
Mod: Fjernet unødvendig sitering som gjorde tråden treig.
Fuck em all fuck em all,
FUUCK THE REEEST!!!!!!
Opprinnelig postet av keiko99
så ville jeg satt opp laget i 4-4-2 i stedet for å tulle til med formaskjonen, for vi kommer garanert til å spille 4-4-2
For det første:
Tulle til formasjonen?! hele jævla laget hat spilt 4-3-3 i flere sesonger nå. gashi har spilt mye i 4-3-3 selv om passer godt til 4-4-3 også. Wehrman er også drillet i 4-3-3 fra lillestrøm. det samme er jo bjørkøy og ramberg. Tarik har jo også spilt lenge i 4-3-3( jeg mener han gjør det best som veldig offensiv ving) .Backene våre er OGSÅ godt vant til dette. Skjønner ikke hvordan et formasjonsskifte til 4-3-3 er å tulle til formasjonen. Jeg tror at etter en kamp eller to med 4-3-3 så hadde den fungert bedre.
For det andre:
Jeg er fult klar over at vi kommer til ¨å spille 4-4-2!!!! Hele poenget mitt var jo som du sier at "vi kommer GARANTERT til å kjøre 4-4-2". Det jeg vil er å teste 4-3-3 nettopp fordi vi utelukkende bruker 4-4-2.
Tror i værste fall vi ville ha oppnådd samme resultater som gjør med den nåværende 4-4-2.
Fuck em all fuck em all,
FUUCK THE REEEST!!!!!!
Når det er sagt så tyder alt på at Grönhagen kommer til å holde fast med 4-4-2. Han har såvidt jeg vet aldri spilt 4-3-3, men er en tilhenger av klassisk 4-4-2. Det må vi nok forholde oss til all den tid Grönhagen er vår trener.
Derfor synes jeg også prioriteringen av å kjøpe Gashi kanskje er litt merkelig i og med at verken han eller Bjørkøy trives like godt på høyre midtbane som sentralt - og der er det ikke plass til begge i 4-4-2!
Med andre ord: Vi kommer nok til å spille 4-4-2 mot Lyn.
Jeg håper på detta laget mot Lyn nå:
Rami
Sjøberg Gerrbrant Rajo Prydz/ Bertil
Multe Kasey Gashi Tarik
Gardar West
Opprinnelig postet av ffkmufc
Jeg håper på detta laget mot Lyn nå:
Rami
Sjøberg Gerrbrant Rajo Prydz/ Bertil
Multe Kasey Gashi Tarik
Gardar West
Enig, men vil heller ha med Raymond enn Multe. Satser på Kvisvik skjønner alvoret nå siden konkurransen på plassene er blitt så store nå, at det nytter ikke å jogge ute på banen lenger.
Opprinnelig postet av Costanza
4-3-3/4-4-2 er forsåvidt en interessant diskusjon det, og jeg er enig med de som mener at dagens spillerstall passer bedre til 4-3-3. Særlig dersom Gashi kommer. Wehrman er som støpt for den defensive ankerposisjonen med Bjørkøy og Gashi som løpssterke indreløpere. Tarik synes jeg også har vist seg best som ving i 4-3-3. Tror også Gardar har det som skal til for å klare en midtspissplass i 4-3-3.
Når det er sagt så tyder alt på at Grönhagen kommer til å holde fast med 4-4-2. Han har såvidt jeg vet aldri spilt 4-3-3, men er en tilhenger av klassisk 4-4-2. Det må vi nok forholde oss til all den tid Grönhagen er vår trener.
Derfor synes jeg også prioriteringen av å kjøpe Gashi kanskje er litt merkelig i og med at verken han eller Bjørkøy trives like godt på høyre midtbane som sentralt - og der er det ikke plass til begge i 4-4-2!
Med andre ord: Vi kommer nok til å spille 4-4-2 mot Lyn.
Helt enig, Costanza. Grönis vurderer det nok, og jeg blir ikke overrasket om vi ser en slags variant av det. Men jeg mener heller vi bør spille 4-4-2 resten av sesongen, og så eventuelt skifte til 4-3-3 etter sesongen og fram mot neste sesong. Så og si alle spillerne nevnte i intervjuer at det tar tid å bli kjent med et nytt spillesystem.
Og uansett om spillerne er vant til å spille 4-3-3 har alle trenere en egen spillestil fordet. Grönis tenker nok annerledes enn Knut Torbjørn, og mye skal læres. Tror nok Gashi er den som vil bli brukt på høyrekanten. Jonna har flere offensive bidrag enn Gashi, Gashi er en bedre grovarbeider. Med bedre teknikk enn Multaharju, kan det hende vi får flere innlegg derfra. I tillegg åpner det seg vel mer for at Pål Andrè kan bruke sine offensive fibre mer?
I fell in love with football as I was later to fall in love with women: Suddenly, uncritically, giving no thought to the pain it would bring. -Nick Hornby-
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
Cupfinale 2006, en utrolig opplevelse.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914