Før kampen: FFK- LSK (14 serierunde)
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Ser at det kan bli vanskelig for Ramberg å ta en plass, men skulle han gjøre det tror jeg fort han kan bli FFKs beste i denne kampen. Hjemmebane og med kniven på strupen kan fort Ramberg vise seg fra sin beste side og da pleier han å være meget god...... Da blir det vel Bjørkøy ut på høyre og Tarik fram sammen med Gardar kanskje. Da vil vel midtbanen også bli mer kompakt, noe som kanskje kan være lurt mot LSK på etter den dårlige cupkval kampen.....
Ramberg er syk.
Opprinnelig postet av Costanza
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Ser at det kan bli vanskelig for Ramberg å ta en plass, men skulle han gjøre det tror jeg fort han kan bli FFKs beste i denne kampen. Hjemmebane og med kniven på strupen kan fort Ramberg vise seg fra sin beste side og da pleier han å være meget god...... Da blir det vel Bjørkøy ut på høyre og Tarik fram sammen med Gardar kanskje. Da vil vel midtbanen også bli mer kompakt, noe som kanskje kan være lurt mot LSK på etter den dårlige cupkval kampen.....
Ramberg er syk.
Såpass ja. Hm, svakt å ikke få med seg. Da var det ihvertfall utvilsomt riktig å anke dommen, noe jeg synes det var uansett. Synes dommen kom lovlig sent å jeg da, men sikkert riktig....
Aune sier i dagens f-b at han håper alle blir klare til søndag! Det betyr alle unntatt Prydz, Beril og Berg det da vel..?
Kunne også se ut som at jeg fikk rett med mitt lag. Det eneste usikre er vel Gardar, West eller Fofana ved siden av Tarik på topp tenker jeg!
---------------------------
Opprinnelig postet av keiko99
Vi må hylle simen Brenne vær så snill gutter å les dette: Håper FFK tar tre poeng
Leste du hele artikkelen Keiko?
- Jeg håper Fredrikstad tar tre poeng - en annen dag!
- FFK norgesmester 2006 - :)
Synger du Pippi-sangen uten å hoppe?? Så stikk fra PH-feltet da for FAAN!!!!
Opprinnelig postet av Guillermo
Vi må hylle simen Brenne vær så snill gutter å les dette: Håper FFK tar tre poengLeste du hele artikkelen Keiko?
Same shit.. FFK tar uansett 3 poeng i morra også!!
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
Opprinnelig postet av GurrBass
Opprinnelig postet av Guillermo
Vi må hylle simen Brenne vær så snill gutter å les dette: Håper FFK tar tre poengLeste du hele artikkelen Keiko?
Same shit.. FFK tar uansett 3 poeng i morra også!!
skal ikke se bort i fra det nei, men poenget mitt var at Keiko ikke kan ha lest linken, ihvertfall ikke skjønt hva Simen sa ;)
Hylle simen?
Ikke faen.... Bua han ut og over gangbrua mot kongsvinger....! ikke faan om jeg hyller den svikærn!
Jedna ce tooorcidaaa plakati ovu noc , jebi se jebi Splite Dinamo Sampion ;D
Opprinnelig postet av Pinaasen
Hylle simen?
Ikke faen.... Bua han ut og over gangbrua mot kongsvinger....! ikke faan om jeg hyller den svikærn!
Det var vel LITT drøyt :p greit nok å bue på han på banen, men la han ha litt "privat" liv a..
Jedna ce tooorcidaaa plakati ovu noc , jebi se jebi Splite Dinamo Sampion ;D
Kun 350 billetter igjen.
Noen som vil kjøpe billett i Plankehaugenfeltet til FFK-LSK for 50,-?
Noen som vet når Aristokraten åpner i dag?
Vet at den stenger 30 min før kamp, men jeg finner ikke noe informasjon om når de åpner på søndag (kampdagene).
FFK-LSK er også en tv kamp
kl 18 starter kampen og jeg gleder meg selv om jeg er syk skal jeg møte opp, men jeg må bare legge ut denne
FFK-LSK er også en tv kamp
Helt Konge-video!!
Hadde AC/DC kommet på stadion,hadde til og med jeg tatt en tur på konsert på stadion
Men da må vel stadion utvides for at det skal bli butikk
AC/DC hadde dratt 20 000 tilskuere uten problemer
FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914