Husk meg
Brukernavn
Passord

Plankehaugen på nett - hvor er fokuset?

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04

Lagt til: 06 sep 07, 11:47
Endret: 06 sep 07, 11:48
Da har du ihvertfall en bra forklaring. Men det er veldig mange som bare sitter hjemme uten å bidra men som bare klager. De kunne kanskje tatt litt initiativ selv også? Hvis de savner litt om tribuneliv.. prøv å skriv litt selv. Er vel det som var poenget mitt (og poenget til ffkerkonge).

Styret i Plankehaugen gjør såpass mye fra før at det ikke hadde gjort noe om de fikk hjelp til nye saker på nettsiden

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity

Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05

Lagt til: 06 sep 07, 13:21
Endret: 06 sep 07, 13:25
Jeg hadde ikke hatt noen problemer med å satt meg ned å skrevet noe!. Det har jeg sagt til ffkerkonge før også.  Jeg har faktisk et par gamle tribunereferater liggende i tilfelle BRH skulle opprette hjemmeside.

Spørsmålet er vel om Plankehaugen kan tillate seg å la en fra BRH skrive tribunereferatene?  Når 3 fra den eldre delen av styret vurderer å trekke seg fra stillingene sine bare pga at det blir fyrt bluss i en kamp?  Dere viser jo hvor mye styret egentlig bryr seg om tribuneliv når sånne ting kommer frem...

Men syntes fortsatt det er kritikkverdige forhold ang. bildene.  Det tas så mye bilder under kamp, jeg er jo ikke blind heller. Men ingen av de kommer ut, og svært få er fra tribunen.  Sjekk www.iersjef.com, så skjønner dere hva jeg mener.

Ultras mentalita - Brigade RødHvit
HATER NFF .

danan2

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06

Lagt til: 06 sep 07, 15:52
Det har jo kommet frem tidligere at det er flere som har lyst til å hjelpe til med litt designforbedringer på PH.no, den som er nå er jo helt latterlig. Det som hadde vært knall var om ffksupporter.net og plankehuagen.no slo seg sammen, da har vi en bra side! Jeg kan gjerne hjelpe til med å knipse noen bilder eller filme litt av tribunelivet om det er lov.

endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06

Lagt til: 06 sep 07, 16:41
Jeg har vel også nevnt at jeg stiller mer enn gjerne opp til å lage grafikk o.l til en redesign. Nå om dagen finnes det jo nok av fedrige templates som man kan redigere...

døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!

Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05

Lagt til: 07 sep 07, 16:24
Endelig har bildene kommet ut! Bra! 

Ellers så ser jeg at savnet etter tostangsflagg er stort.

Ultras mentalita - Brigade RødHvit
HATER NFF .

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

02/12/2024 15:21 | 60f95d23