Andre norske klubbers overgangsrykter eller fakta
Wæhler og Koné i byttehandel?
Stabæk jakter Huseklepp
Helge Haugen til tromsø
---------------------------
Ellers sikrer Lyn seg en veldig spennende spiller nå i islandske Emil Halfredsson fra Tottenham. Midtbanespiller på 23 år som allerede har flere a-landskamper. Det ryktes om en overgangssum på 1.5 mill, og jeg trenger vel ikke minne om hva vi gav for en islandsk spiss som aldri har vært i nærheten av det islandske landslaget og er flere år eldre... Uansett en spennende og potensielt veldig god signering av Lyn.
Opprinnelig postet av FFK1903
Årst til Start var vel en aldri så liten bombe ja, blir vel omtrent som om Kvisvik skulle til Tromsø det. Trodde i grunn gamlingen hadde vendt hjem for godt, og så får han 3 1/5-årskontrakt med Start? Skal noe overgå det så må vel Eggen bli trener i RBK, hente Fowler til klubben og omskolere han til venstreback.
Aldri si aldri
Ble overrasket over at Årst går til Start... Kan det tyde på at det har vært litt konflikter i Tromsø-leieren??
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
Stabæk har gjort et godt kjøp her. Kunne gjerne tenkt meg Huseklepp i FFK.
FFK for alltid!
Norgesmestere 2006 - Europa i 2007
Opprinnelig postet av Kråkerøygutt1
Stabæk har gjort et godt kjøp her. Kunne gjerne tenkt meg Huseklepp i FFK.
Overgangen er ikke i boks enda. Klubbene må bli enige først.
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Overgangen er ikke i boks enda. Klubbene må bli enige først.
Ikke helt riktig dette. Huseklepp går går til Stabæk, enten nå, hvis klubbene blir enig eller etter sesongen hvis de ikke blir enig.
Cupmester 2006
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1
Røde Raoul Kouakou er klar for Sandefjord, han er vel ikke kjent for noe annet her i Norge.
Opprinnelig postet av Patrioten
Røde Raoul Kouakou er klar for Sandefjord, han er vel ikke kjent for noe annet her i Norge.
Og de kaller han forsterkning ?? Merkelig. Media skriver vel forsterkning samme hva som kommer inn av nye spillere.
Opprinnelig postet av ffkmufc
Bærlin klar for ODD
Vrakgods fra Start.. Har de så lite penger i Skien? Floppen Pospech har vel tatt alle penga... Tviler på at Bärlin blir redningsmann på Odd ihvertfall..
Opprinnelig postet av keiko99
mere vrak gods ? Andre Schei Lindbæk trener med start
Herregud, hvem i all verden er dumme nok til å gi den fyren sjansen etter det han har gjort?
Opprinnelig postet av FFK1903
Opprinnelig postet av keiko99
mere vrak gods ? Andre Schei Lindbæk trener med start
Herregud, hvem i all verden er dumme nok til å gi den fyren sjansen etter det han har gjort?
Hva var greia her igjen??
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914