Raio har spilt sin siste kamp for FFK?
Opprinnelig postet av paco
Vet det er noen her inne som ikke liker at jeg påstår ditt og datt og den er grei men til de som tror på det jeg skriver så kan jeg berolige dere med at Piroja ihvertfall blir ut sesongen.
Flott!! nå ble jeg helt rolig merker jeg.
Opprinnelig postet av SpaceBob
Vet det er noen her inne som ikke liker at jeg påstår ditt og datt og den er grei men til de som tror på det jeg skriver så kan jeg berolige dere med at Piroja ihvertfall blir ut sesongen.Flott!! nå ble jeg helt rolig merker jeg.
Det høres bra ut.
Vet det er noen her inne som ikke liker at jeg påstår ditt og datt og den er grei men til de som tror på det jeg skriver så kan jeg berolige dere med at Piroja ihvertfall blir ut sesongen.Tullball. Han starter snart å pakke ned fiskeutstyret sitt. Ca en halv times kjøring fra Sunderland kan han begynne med havfiske. North Shilds og South Shilds. straks utafor Newcastle on Tyne. Har selv gått der i 3 år med gamle Bremar til Olsen. Glemte en a i navnet, men husker ikke hvor den skal være.
---------------------------
Opprinnelig postet av 1947modell
Vet det er noen her inne som ikke liker at jeg påstår ditt og datt og den er grei men til de som tror på det jeg skriver så kan jeg berolige dere med at Piroja ihvertfall blir ut sesongen.Tullball. Han starter snart å pakke ned fiskeutstyret sitt. Ca en halv times kjøring fra Sunderland kan han begynne med havfiske. North Shilds og South Shilds. straks utafor Newcastle on Tyne. Har selv gått der i 3 år med gamle Bremar til Olsen. Glemte en a i navnet, men husker ikke hvor den skal være.
Er ikke noe vits å høre på denne duden, han har lagd flere rykter på dette forumet som ikke er sanne. Så slapp av!
Opprinnelig postet av keiko99
nå er det patrioten som startet hele tråden da så det er vel han vi ikke skal tro påEr vel bare rykter han har hørt da men da er det vel deilig og få vite at en av våre viktigste spillere blir i FFK.Skal ikke be om at denne tråden blir stengt men Piroia blir garantert ut sesongen
1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU
nå er det patrioten som startet hele tråden da så det er vel han vi ikke skal tro påEr vel bare rykter han har hørt da men da er det vel deilig og få vite at en av våre viktigste spillere blir i FFK.Skal ikke be om at denne tråden blir stengt men Piroia blir garantert ut sesongen
Takk for info paco...har savnet innleggene dine.
Heia FFK
Joda Paco. Vi får håpe, men tar det du sier med en kjempestor klype salt. Og det gjelder forresten rubbel og bit av det du skriver.
FFK, i 50 mot toppen.
Opprinnelig postet av T.Olsen
En klype salt her, en neve salt der. Er dere klar over hvor mye salt dere her på forumet klyper og griper?
MÅ jo ta alt av rykter her på forumet med litt salt. Det som er irriterende er nok folk sier ting som om de VET det med 100% sikkerhet, og det viser seg å ikke stemme. Er det et rykte så gi uttrykk for det, ikke skriv det som sikkert!
FFK, i 50 mot toppen.
Opprinnelig postet av 1947modell
Har selv gått der i 3 år med gamle Bremar til Olsen. Glemte en a i navnet, men husker ikke hvor den skal være.
Braemar. :-)
Skjønner jo det, men når Paco skriver som han skriver så må dere jo høre på han.
Hvorfor det ?? Han skriver jo tror flesteparten av gangene. Hadde han skrevet vet så skulle jeg alltids trodd på`n.
Skjønner jo det, men når Paco skriver som han skriver så må dere jo høre på han.
Problemet er at det gang på gang er blitt påstått at `sånn er det`, så viser det seg at det ikke stemmer senere. Troverdigheten til enkelte har blitt svekket over tid. Og det gjelder flere personer. Vil helst ikke navngi noen!
Vet det er noen her inne som ikke liker at jeg påstår ditt og datt og den er grei men til de som tror på det jeg skriver så kan jeg berolige dere med at Piroja ihvertfall blir ut sesongen.
Det tror jeg på. Men det er selvsagt bare fordi jeg har lyst til å tro på det.
"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"
- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz
Felt O, Rad 5, Sete 18=Min plass på Nye Stadion
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Ok Rune den er grei,jeg vet at Piroia ikke forsvinner og det gjelder Tarik og Bjørkøy også som det har hvert spekulert i de siste dagene.Opprinnelig postet av T.Olsen
Hvorfor det ?? Han skriver jo tror flesteparten av gangene. Hadde han skrevet vet så skulle jeg alltids trodd på`n.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914