Husk meg
Brukernavn
Passord

Raio har spilt sin siste kamp for FFK?

Flat Trådet Nøstet
Totalt 5 sider Alle

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 02 jul 07, 15:27
Ryktene vil ha det til at FFK har fått et bra bud på Raio fra Sunnderland, som de trolig ikke kan si nei til, noen flere som har hørt det samme?

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 02 jul 07, 15:28
rykter her og rykter der. 

---------------------------

http://keiko99.net


BøgeJon

A-lagspiller

Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 759

Lagt til: 02 jul 07, 15:33

Opprinnelig postet av Patrioten
Ryktene vil ha det til at FFK har fått et bra bud på Raio fra Sunnderland, som de trolig ikke kan si nei til, noen flere som har hørt det samme?

nei, men har hørt at en spansk klubb er interessert i tarik og at de evt. har penger nok til å betale det han koster (antydes 30-40 mill)

---------------------------

Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 02 jul 07, 15:35
Håper ikke det stemmer. Klubben har sin egen rykte-side, og jeg finner ingenting om Raio der...

---------------------------

Det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 02 jul 07, 15:38
Endret: 02 jul 07, 15:38
Har hørt noe lignende, men det gjaldt en annen klubb som rykka opp.

Tror det ikke, vil ikke tro ... ;)

kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06
Innlegg: 755

Lagt til: 02 jul 07, 15:38
Huff, ikke bra... nå som stallen endelig hadde begynt å ta form...

---------------------------

- FFK norgesmester 2006 - :)
Synger du Pippi-sangen uten å hoppe?? Så stikk fra PH-feltet da for FAAN!!!!


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5568

Lagt til: 02 jul 07, 15:40
Det har vel bare godt rykter tidligere om interesse fra Sunderland. Antar at Sjøberg, som er midtstopper, ble hentet for å erstatte ham.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


jorhan

Juniorspiller
Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 159

Lagt til: 02 jul 07, 15:41

Kan vel nesten bekrefte det ryktet om at Raio er solgt. Desverre. Dette er noe jeg har vist en ukes tid men ville ikke legge dette ut før noen andre kom med det først. Dette er noe jeg har fra en person som er med i invistreringspoolen. Som er med økonomisk. Raio er solgt og det er en engelsk klubb og summen ville de ikke si.

Vet ikke når de skulle slippe nyheten.

---------------------------

jorhan


T.Olsen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 02 jul 07, 15:43
Dette er triste saker, Raijo er stor.

---------------------------

FFK, i 50 mot toppen.


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 02 jul 07, 15:42
Godt tegn at vi har spillere som er attraktive for utenlandske klubber. Utrolig kjipt å miste Raio, men det vil faktisk være med på å gjøre FFK til en mer attraktiv klubb å komme til. Ser man at man kan komme seg videre, er det bare positivt. FFK trenger spillere som ønsker seg til bedre ligaer!

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 02 jul 07, 15:44

Men om vi mister Raio, skal vi sette Agim som midtstopper og Sjøberg som høyreback eller Agim på benken og Sjøberg som midtstopper?   Ser man bort fra kortstokken, så har ihvertfall Agim imponert meg. På tide å satse ungt og lokalt!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 02 jul 07, 15:46
Opprinnelig postet av Husgutt

Men om vi mister Raio, skal vi sette Agim som midtstopper og Sjøberg som høyreback eller Agim på benken og Sjøberg som midtstopper?   Ser man bort fra kortstokken, så har ihvertfall Agim imponert meg. På tide å satse ungt og lokalt!

Med Agim som stopper kommer vi til å rykke ned.


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 02 jul 07, 15:47
Opprinnelig postet av Husgutt

Men om vi mister Raio, skal vi sette Agim som midtstopper og Sjøberg som høyreback eller Agim på benken og Sjøberg som midtstopper?   Ser man bort fra kortstokken, så har ihvertfall Agim imponert meg. På tide å satse ungt og lokalt!


Hvis Piiroja selges/ er solgt, så er det snakk om en del millioner, og da regner jeg det som helt sikkert at en ny forsvarsspiller vil bli hentet inn. Med usikkerheten rundt Vidar Martinsen og salg av Piiroja hjelper det lite at vi har fått inn Sjöberg. Det er fortsatt altfor tynt med forsvarsspillere. Bør nok hente en ny høyreback eller stopper.

rødforalltid

A-lagspiller
Ble medlem: 10 mar 05
Innlegg: 252

Lagt til: 02 jul 07, 15:48

Visst de har fått en haug med mill for Raio, er det vel bare å legge seg etter Pelle Nilsson.

En av eliteseriens beste midtstoppere syns nå jeg.


T.Olsen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 02 jul 07, 15:50
Endret: 02 jul 07, 15:50
Håper Raijo vender tilbake til Fredrikstad når hans tid som `proff` er over.
Raijo er en spiller som blør for laget, noe alt for få av våre spillere gjør etter han, dette svir.

---------------------------

FFK, i 50 mot toppen.


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 02 jul 07, 15:50
Opprinnelig postet av rødforalltid

Visst de har fått en haug med mill for Raio, er det vel bare å legge seg etter Pelle Nilsson.

En av eliteseriens beste midtstoppere syns nå jeg.

Er ikke han så godt som klar for RBK da ??

 


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 02 jul 07, 15:51
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av Husgutt

Men om vi mister Raio, skal vi sette Agim som midtstopper og Sjøberg som høyreback eller Agim på benken og Sjøberg som midtstopper?   Ser man bort fra kortstokken, så har ihvertfall Agim imponert meg. På tide å satse ungt og lokalt!

Med Agim som stopper kommer vi til å rykke ned.

Helt enig,  hadde ikke turt å nevnt hans engang, det er en fornærmelse mot Raio.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 02 jul 07, 15:53
Summen skal vist være på 19-20 mill.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 02 jul 07, 15:54
Opprinnelig postet av Patrioten

Helt enig,  hadde ikke turt å nevnt hans engang, det er en fornærmelse mot Raio.

På backplass så hadde det vært tryggere å hatt han, men ikke som stopper nei.


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 02 jul 07, 15:55
Opprinnelig postet av Patrioten
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av Husgutt

Men om vi mister Raio, skal vi sette Agim som midtstopper og Sjøberg som høyreback eller Agim på benken og Sjøberg som midtstopper?   Ser man bort fra kortstokken, så har ihvertfall Agim imponert meg. På tide å satse ungt og lokalt!

Med Agim som stopper kommer vi til å rykke ned.

Helt enig,  hadde ikke turt å nevnt hans engang, det er en fornærmelse mot Raio.

 

Det meste er fornærmelse mot Raio


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 02 jul 07, 15:56

Opprinnelig postet av Patrioten
Summen skal vist være på 19-20 mill.

Såpass, da synes jeg det er greit å selge. Så kan vi kjøpe en til halve prisen, ca. 10 mill.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 02 jul 07, 16:06
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Opprinnelig postet av Patrioten
Ryktes om en sum på 19-20 mill.

Såpass, da synes jeg det er greit å selge. Så kan vi kjøpe en til halve prisen, ca. 10 mill.

Pelle Nilsson og kanskje en toppsiss?


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 02 jul 07, 16:07
Det er vist flere ting på gang denne uken også.

Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 02 jul 07, 16:07
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Opprinnelig postet av Patrioten
Summen skal vist være på 19-20 mill.

Såpass, da synes jeg det er greit å selge. Så kan vi kjøpe en til halve prisen, ca. 10 mill.



Jeg har hørt det samme som Patrioten, og er enig med deg Rune. La oss kjøpe en ny forsvarsspiller til ca 10 mill. Det er selvfølgelig kjempesurt å miste Raio, giganten i forsvaret vårt, men dersom summen stemmer og Raio ønsker å ta dette steget er det bare dumt å holde ham igjen.

Jeg har også hørt at en stor Bundesligaklubb har bydd 25 mill for Shabaan

---------------------------

FFK - Norgesmestere 2006
2007: Nytt stadion med Tippeliga og Europaspill =D
Fortsatt god bedring Dagfinn!


JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 02 jul 07, 16:08
Husk at den beryktede poolen eier halvparten av Raio, og dermed får halvparten av pengene.

Såvidt jeg har fått med meg så er ikke alle pengene etter Brenne spyttett inn i spillerkjøp igjen, så jeg ser ingen grunn til å håpe at alle pengene etter Raio går til spiller kjøp heller... desverre...
(Om det er noen som sitter med konkrete opplysninger om at alle penger som går til poolen skal gå tilbake til spillerinvisteringer, så må dere gjerne rette på meg!)

Det er utrolig synd om vi mister Raio, siden han er utrolig viktig for FFK.
Spesielt med tanke på at vi er et lag som for det meste består av pygmeer, så er en real luftkriger som Raio veldig viktig.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 02 jul 07, 16:08
Opprinnelig postet av Patrioten

Pelle Nilsson og kanskje en toppsiss?

Ser nok til Sverige igjen hvis dette blir en realitet.


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 02 jul 07, 16:08
Hm. Selger vi de to, rykker vi ned...

---------------------------

Det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet


JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 02 jul 07, 16:10
Opprinnelig postet av Patrioten

Pelle Nilsson og kanskje en toppsiss?



Odd slipper ikke Pelle uten å få inn en toppspiss tilbake, så den handelen der er nok desverre utopi.

Jeg skulle forøvrig gjerne sett Pelle Nilsson i FFK.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 02 jul 07, 16:10
Hvis Pelle Nilsson først skal skifte klubb, hvorfor i all verden skal han være interessert i gå til FFK? Forsøk å se dette fra spillerens ståsted. Han kommer til å gå til en større klubb enn FFK når han forlater Odd.

Dette er heller ikke tråden for å diskutere eventuelle erstattere for Raio Piiroja egentlig. Det kan vi gjøre i overgangstråden, og aller helst etter at salget har blitt offentliggjort.

Jeg tippet på forhånd på ca 20 mill dersom en engelsk klubb skulle kjøpe Piiroja. Det er en god sum, og selv om Piiroja har vært fantastisk for oss, er det penger som helt sikkert kommer veldg godt med og gir klubben arbeidsro fremover. Samtidig er ikke midtstopperplassen den vanskeligste å finne gode spillere i... selv om Piiroja var og er en bauta.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 02 jul 07, 16:12

Opprinnelig postet av Bob Page
Hm. Selger vi de to, rykker vi ned...

Spørs åssen du tenker det Bob Page. Selvfølgelig skaffer vi nytt blod, ikke jeg da, men klubben ( bare så du slipper å pirke på det ).


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 02 jul 07, 16:16
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Opprinnelig postet av Bob Page
Hm. Selger vi de to, rykker vi ned...

Spørs åssen du tenker det Bob Page. Selvfølgelig skaffer vi nytt blod, ikke jeg da, men klubben ( bare så du slipper å pirke på det ).

 

Jeg tenker på evnen til FFK til å handle nye spillere.. Den har jo ikke akuratt vært treffsikker. En annen ting er jo at Morgan gikk jo ut forleden å sa at "vi" ikke kom til å selge nøkkelspillere denne sommeren. Det kan jo hende at han ikke har så mye han skulle ha sagt likevel...

---------------------------

Det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet


kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06
Innlegg: 755

Lagt til: 02 jul 07, 16:22
Faan!!! IKKE SELG PIROIA... Hjertet mitt gråter!!

---------------------------

- FFK norgesmester 2006 - :)
Synger du Pippi-sangen uten å hoppe?? Så stikk fra PH-feltet da for FAAN!!!!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 02 jul 07, 16:23
Opprinnelig postet av Bob Page

 

Jeg tenker på evnen til FFK til å handle nye spillere.. Den har jo ikke akuratt vært treffsikker. En annen ting er jo at Morgan gikk jo ut forleden å sa at "vi" ikke kom til å selge nøkkelspillere denne sommeren. Det kan jo hende at han ikke har så mye han skulle ha sagt likevel...

Han har ikke sagt det bastant. Alle har sin pris, har han sagt. Og det er mye lettere å handle med en større lommebok så det er sagt. Det som har vært problemet til nå er jo at vi har for lite penger, sånn at vi har mått hente spillere på hylle 2-3-4. Da er det lettere å feile.


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 02 jul 07, 16:50

FFK trenger Raio i forsvaret;  enkelt og greit. Det er ingen der idag som kan fylle plassen etter han.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 02 jul 07, 16:52
RBK alene om Nilson-interesse Hvis ryktene om Raio-salg stemmer, bør vi kaste oss inn i denne samtalen så fort som overhodet mulig. De kan få Hoås og Toth i retur.. og dermed kan dette bli løsningen på våres spiss-problemer samtidig...

---------------------------

Det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5992

Lagt til: 02 jul 07, 16:53

Opprinnelig postet av Scout

Jeg har også hørt at en stor Bundesligaklubb har bydd 25 mill for Shabaan

Ikke for å skuffe noen, men jeg har også hørt at en tysk klubb har bydd "en sinnsyk sum" for Shaaban som klubben ikke har råd til å si nei til... Huff.

Det med Raio har jeg ikke hørt noe om.


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 02 jul 07, 16:54
Opprinnelig postet av dracula

FFK trenger Raio i forsvaret;  enkelt og greit. Det er ingen der idag som kan fylle plassen etter han.

FFK må selvfølgelig ut og handle, er ikke verre enn det. Raio er ikke uerstattelig, selv om mange kanskje tror det.


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 02 jul 07, 16:55
Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av Scout

Jeg har også hørt at en stor Bundesligaklubb har bydd 25 mill for Shabaan

Ikke for å skuffe noen, men jeg har også hørt at en tysk klubb har bydd "en sinnsyk sum" for Shaaban som klubben ikke har råd til å si nei til... Huff.

Det med Raio har jeg ikke hørt noe om.

 

Kan hende det er Reka som prøver å få han i stallen sin...

---------------------------

Det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10070

Lagt til: 02 jul 07, 16:57
Opprinnelig postet av Plankekæll
Opprinnelig postet av Scout

Jeg har også hørt at en stor Bundesligaklubb har bydd 25 mill for Shabaan

Ikke for å skuffe noen, men jeg har også hørt at en tysk klubb har bydd "en sinnsyk sum" for Shaaban som klubben ikke har råd til å si nei til... Huff.

Det med Raio har jeg ikke hørt noe om.

Selg, selg, selg!

Rami Shaaban er langt ifra uerstattelig. I Tippeligaen må man være god i feltarbeidet, og der er Shaaban horribel.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 02 jul 07, 16:58

Opprinnelig postet av Bob Page
RBK alene om Nilson-interesse Hvis ryktene om Raio-salg stemmer, bør vi kaste oss inn i denne samtalen så fort som overhodet mulig. De kan få Hoås og Toth i retur.. og dermed kan dette bli løsningen på våres spiss-problemer samtidig...

Står da vitterlig dette her :

Rosenborgs spiss har ifølge avtroppende sportsdirektør Rune Bratseth sagt ja til å gå på utlån til Odd Grenland.

Start-eier Erik Solér bekreftet søndag kveld at Start hadde lagt inn et bud på Kone, og at Kone heller ville til sørlandsklubben. Men det blir altså ikke noe av, ifølge Bratseth.

- Vi jobber med å få Yssouf Kone til Odd, noe han selv har sagt ja til, sier Bratseth til fvn.no.

Rosenborg og Odd Grenland er nå i det som blir omtalt som konkrete forhandlinger om å få Kone til Skien med midtstopper Per Nilsson den andre veien. http://www.fxt.no/tippeligaen/start/article1172504.ece

 


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 02 jul 07, 17:02

Raio er ikke uerstattelig, enig der.

Men spillere av Raios kaliber vokser ikke på trær, det er vel nettopp derfor interessen fra England er der.

Hadde kanskje ikke følt savnet så sterkt dersom forsvaret var betydelig styrket , med bl.a ny midtstopper, høyreback og at Bertie hadde vist styrke. Dessverre er Sjøberg litt for usikker enda og Martinsen ute.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 02 jul 07, 17:04

Grunnen til at FFK ønsker å selge er vel at deres høye budsjett på 106 mill ikke kommer i havn og ikke minst blir intektene fra Elton John og Aha mindre enn de forventet, selv om konserten til Aha enda ikke har vært, er det ikke solgt mer enn rundt 5000 og hvis ikke FFK selger til fult hus taper de flere mill der.

De har også tapt penger på at de har røket ut av cupen, kanskje de har budsjtert med en kvartfinale, noe som kanskje betyr 1/2 mill i minus i inntekter.

I tillegg til dette som ikke er lysting lesning fra www.demokraten.no/lokalsport/article2838869.ece så kan man vel lese mellom linjene at FFK sliter med likviditen sin?

Selv om vi ligger litt over på utgiftsiden og litt etter på markedsinntektene er ikke spriket så stort at det gir oss grå hår. De økte utgiftene skriver seg fra tekniske investeringer knyttet til den nye stadion. Investeringer som ikke var lagt inn i budsjettet, men som vi var nødt til å foreta.

- Den daglige likviditeten er kanskje den største utfordringen i en virksomhet som vår. Men vi holder et sterkt fokus på økonomien – som nesten er et daglig samtaleemne i administrasjonen.

Hva tror dere, må FFK selge spillere for å få budsjettet i havn????

 


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 02 jul 07, 17:36
Hvis de selger pga pengeproblemer, så er jo intekter fra spill i adeccoligan enda mindre... desuten er cupen så usiker at de kan da umulig ha tatt med den i budskjettet...

---------------------------

Det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet


Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 605

Lagt til: 02 jul 07, 21:29

Vanvittig til spekulasjoner...

 

Hvis Raio og Tarik selges, og da i tillegg Rami, er det ikke tid til å hente inn fullgode erstatninger for alle disse tre. Personlig er jeg ganske sikker på at vi selger oss ned i Adeccoligaen med salg av de nevnte herrer.

---------------------------

-Det er min forbannede rett å skrike når jeg har kjøpt billett-


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 02 jul 07, 22:03
Opprinnelig postet av Ido Form Klyster

Vanvittig til spekulasjoner...

 

Hvis Raio og Tarik selges, og da i tillegg Rami, er det ikke tid til å hente inn fullgode erstatninger for alle disse tre. Personlig er jeg ganske sikker på at vi selger oss ned i Adeccoligaen med salg av de nevnte herrer.

 

Som jeg skulle ha sagt det selv...

---------------------------

Det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 02 jul 07, 22:05
Opprinnelig postet av Ido Form Klyster

Vanvittig til spekulasjoner...

 

Hvis Raio og Tarik selges, og da i tillegg Rami, er det ikke tid til å hente inn fullgode erstatninger for alle disse tre. Personlig er jeg ganske sikker på at vi selger oss ned i Adeccoligaen med salg av de nevnte herrer.

 

Rami greier vi oss uten, trenger heller ingen erstatter for han. Bråten er god nok for tippeligaen.

Tarik tror ikke jeg blir solgt, men om han blir så er han ikke uerstattelig, det er helt sikkert...

Men Raio, det er gutten vi kommer til å savne det. det er helt sikkert. Sjøberg+ Wherman er hentet inn, og flere er på gang.

Denne gangen tror jeg vi får "nye" spillere inn tidlig av vinduet, pluss at de har kontroll på kjøpene.

De har lært av feilene sine tidligere år. (håper jeg)

 

---------------------------

Heia FFK


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 02 jul 07, 22:34

Opprinnelig postet av JJunior
Husk at den beryktede poolen eier halvparten av Raio, og dermed får halvparten av pengene.

Såvidt jeg har fått med meg så er ikke alle pengene etter Brenne spyttett inn i spillerkjøp igjen, så jeg ser ingen grunn til å håpe at alle pengene etter Raio går til spiller kjøp heller... desverre...
(Om det er noen som sitter med konkrete opplysninger om at alle penger som går til poolen skal gå tilbake til spillerinvisteringer, så må dere gjerne rette på meg!)

Det er utrolig synd om vi mister Raio, siden han er utrolig viktig for FFK.
Spesielt med tanke på at vi er et lag som for det meste består av pygmeer, så er en real luftkriger som Raio veldig viktig.

 

Jeg kan ikke tenke meg annet en at denne poolen i tilegg til fotballinteressen, også er ute etter å tjene penger?Er det ikke mulig at spillere som kommer inn fra nå, finansiers av klubben selv,slik at eventuelle verdiøkninger tilfaller klubben i sin helhet?

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10070

Lagt til: 02 jul 07, 22:42
Folka bak investorpoolen har da uttalt uendelig mange ganger at de ikke skal tjene penger på dette. Pengene er ment å gå tilbake til FFK igjen.

Men NÅR disse pengene eventuelt blir gitt tilbake, er vel opp til folka i investorpoolen å bestemme. De trenger ikke å sette inn penga på kontoen til FFK samme dag som de mottar pengene etter et spillersalg. Investorpoolen kan holde på midlene til de mener FFK har en spennende nok spiller de ønsker å satse på, og dermed gå inn med midler for å hjelpe FFK å anskaffe akkurat den spilleren.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


lineker

Juniorspiller

Ble medlem: 21 mai 06
Innlegg: 99

Lagt til: 02 jul 07, 22:44
Endret: 02 jul 07, 22:48

 

Jeg tenker på evnen til FFK til å handle nye spillere.. Den har jo ikke akuratt vært treffsikker. En annen ting er jo at Morgan gikk jo ut forleden å sa at "vi" ikke kom til å selge nøkkelspillere denne sommeren. Det kan jo hende at han ikke har så mye han skulle ha sagt likevel...

[/quote]

hehe...stoler du ET ord på hva den mannen sier?...er i så fall bare taktikk...for å heve en eventuell overgangssum.

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 03 jul 07, 00:04
Endret: 03 jul 07, 00:05

I mine øyne er Rajo en altfor god spiller til å bli i Norge. Han har på en måte vært i FFK på overtid en stund allerede.

(Jeg ville ikke sagt det samme om f.eks Martin Andresen, men det er en helt annen diskusjon...)

Sånn er det å være en midt-på-treet klubb i en midt-på-treet liga. Virkelig gode spillere hører ikke hjemme her. Hadde Kvisvik levert stabilt like bra som han gjør på sitt aller beste hadde han neppe vært i FFK han heller.

Store penger for Rajo vil i alle tilfeller komme godt med.

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 03 jul 07, 00:50
Opprinnelig postet av lineker

 

Jeg tenker på evnen til FFK til å handle nye spillere.. Den har jo ikke akuratt vært treffsikker. En annen ting er jo at Morgan gikk jo ut forleden å sa at "vi" ikke kom til å selge nøkkelspillere denne sommeren. Det kan jo hende at han ikke har så mye han skulle ha sagt likevel...



hehe...stoler du ET ord på hva den mannen sier?...er i så fall bare taktikk...for å heve en eventuell overgangssum.
[/quote]

Slike uttalelser som Morgan kom med der må man ta med en klype salt. Alle skjønner at alt er til salgs her i verden til rett pris. Morgan presser bare opp prisen ved å si at vi ikke vil selge.

kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06
Innlegg: 755

Lagt til: 03 jul 07, 10:33
Er det noen som har noe mer konkret om denne saken eller?? liker ikke tanken på at Raio kanskje har spillt sin siste kamp uten at vi fikk takke han for hans utrolig gode jobb i FFK trøya...

---------------------------

- FFK norgesmester 2006 - :)
Synger du Pippi-sangen uten å hoppe?? Så stikk fra PH-feltet da for FAAN!!!!


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5568

Lagt til: 03 jul 07, 11:28

Trist om Piroja blir borte, men han er nok ikke så vanskelig å erstatte. Om han går til en PL klubb blir det mye penger av det og man kan hente en erstatter for en betydelig lavere sum. Midtstopperen som kom på lån fra Elfsborg er nok hentet for å erstatte Piroja, og ikke for å spille høyre back, som mange har oppfattet det som.

Piroja er FFK`s nest beste midtstopper i mine øyne. Så dette er ingen krise. Agim Shabani vil om kort tid bli enda bedre en det Piroja har vært.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Julekake

A-lagspiller
Ble medlem: 06 okt 04
Innlegg: 573

Lagt til: 03 jul 07, 11:36
Om FFK lett kan finne en spiller som erstatter piiroja, og som i tillegg er billigere, hvorfor kjøper da ikke den engelske klubben den billigere spilleren isteden? Det må da lønne seg for den engelske klubben...

---------------------------

Engasjert hovedtribunist!


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 03 jul 07, 11:38

Er enig med de som hevder at med salg av Raio, Tarek og Rami idag, med den troppen FFK har, blir Adecco-ligaen trolig neste stoppested.

Raio er klippen i forsvaret, pr.dato ingen erstatter.

Tarek er den kommende stjernen som det vil være spennende å se videreutviklingen til. trolig vil markedsverdien stige i løpet av denne og neste sesong, men dersom FFK igjen trenger "valutta", er nok han den som lettest vil erstattes pr.dato.

Rami Shaban er en ener, vanskelig å erstattes. Innrømmer gjerne at han har hatt et par tre svake kamper, men hvor mange poeng har han ikke reddet for FFK. Dersom han selges , la det bli etter sesongen. Bråten og Staw trenger den tiden. Håper bare at dersom FFK gir disse signalene til Staw, at han vil ta kampen opp mot Bråten, slik at FFK neste sesong har 2 godekeepere.

Derfor dersom FFK påny er i pengeknipe ( dette stinker virkelig, something is rotten in the state of ...........), mener jeg at FFK pr.dato har valget mellom å selge Tarek ( vil merkes minst, men trolig gi tap på sikt) eller Raio som svekker forsvaret betraktelig.  Det som kanskje taler for salg av Raio er at hans markedsverdi i motsetning til Tarek sin (forhåpentlig) ikke vil stige i samme grad. Rami bør ikke selges før både Bråten og Staw begge er totalt fit for fight mao etter sesongen.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5568

Lagt til: 03 jul 07, 11:40

Piroja er gammel nok til å være en ferdig utviklet midtstopper. Han har egenskaper som passer bra i England. Og han har fått den oppmerksomheten som gjør at større klubber blir interressert.

 

Hvis det er noen som mener det er feil å selge Piroja, har man da tenkt på at en spiller med ambisjoner ønsker å spille i PL? Skal FFK da holde ham tilbake?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 03 jul 07, 11:53
Raio fortjener å prøve seg i PL, hvis det er en spiller jeg unner det er det han.

En ny midtstopper av god kvalitet er ikke det verste å oppdrive når man har fylt på lommeboka med endel millioner.

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 03 jul 07, 11:56

Vil bare si meg enig med Kanogvetalt her. Raio har en spillestil som er utmerket for England.

Forstår også hans ambisjoner fullt ut, det er bare det problemet at FFK trenger han ut sesongen. Tror at FFK holder plassen fordi om Raio forsvinner.  Laget blir svekket, men kanskje Gerrbrandt tar større ansvar, Sjøberg viser seg tilliten verdig, Bertie kommer igjen og så lever vi videre med (Fantomet, ånden som går / Katten, mannen med ni liv /nødløsningen, stryk det som ikke passer) PAC.

Shabini er flott å ha i bakhånd også krysser vi fingrene for at Vidar M kommer tilbake.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 03 jul 07, 12:36
Endret: 03 jul 07, 12:36
Vet det er noen her inne som ikke liker at jeg påstår ditt og datt og den er grei men til de som tror på det jeg skriver så kan jeg berolige dere med at Piroja ihvertfall blir ut sesongen.

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 03 jul 07, 13:08
Flott det Paco, håper du har rett.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


SpaceBob

Juniorspiller

Ble medlem: 20 jan 06
Innlegg: 144

Lagt til: 03 jul 07, 13:40

Opprinnelig postet av paco
Vet det er noen her inne som ikke liker at jeg påstår ditt og datt og den er grei men til de som tror på det jeg skriver så kan jeg berolige dere med at Piroja ihvertfall blir ut sesongen.

Flott!! nå ble jeg helt rolig merker jeg.


Tiger

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 660

Lagt til: 03 jul 07, 13:43
Opprinnelig postet av SpaceBob

Opprinnelig postet av paco
Vet det er noen her inne som ikke liker at jeg påstår ditt og datt og den er grei men til de som tror på det jeg skriver så kan jeg berolige dere med at Piroja ihvertfall blir ut sesongen.

Flott!! nå ble jeg helt rolig merker jeg.

Det høres bra ut.


1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 03 jul 07, 17:38
Opprinnelig postet av paco
Vet det er noen her inne som ikke liker at jeg påstår ditt og datt og den er grei men til de som tror på det jeg skriver så kan jeg berolige dere med at Piroja ihvertfall blir ut sesongen.
Tullball. Han starter snart å pakke ned fiskeutstyret sitt. Ca en halv times kjøring fra Sunderland kan han begynne med havfiske. North Shilds og South Shilds. straks utafor Newcastle on Tyne. Har selv gått der i 3 år med gamle Bremar til Olsen. Glemte en a i navnet, men husker ikke hvor den skal være.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 03 jul 07, 18:00
jeg tror ikke før jeg få se det

---------------------------

http://keiko99.net


Tiger

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 660

Lagt til: 03 jul 07, 19:21
Opprinnelig postet av 1947modell
Opprinnelig postet av paco
Vet det er noen her inne som ikke liker at jeg påstår ditt og datt og den er grei men til de som tror på det jeg skriver så kan jeg berolige dere med at Piroja ihvertfall blir ut sesongen.
Tullball. Han starter snart å pakke ned fiskeutstyret sitt. Ca en halv times kjøring fra Sunderland kan han begynne med havfiske. North Shilds og South Shilds. straks utafor Newcastle on Tyne. Har selv gått der i 3 år med gamle Bremar til Olsen. Glemte en a i navnet, men husker ikke hvor den skal være.

Er ikke noe vits å høre på denne duden, han har lagd flere rykter på dette forumet som ikke er sanne. Så slapp av!

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 03 jul 07, 20:00
nå er det patrioten som startet hele tråden da så det er vel han vi ikke skal tro på

---------------------------

http://keiko99.net


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 03 jul 07, 20:09
Opprinnelig postet av keiko99
nå er det patrioten som startet hele tråden da så det er vel han vi ikke skal tro på
Er vel bare rykter han har hørt da men da er det vel deilig og få vite at en av våre viktigste spillere blir i FFK.Skal ikke be om at denne tråden blir stengt men Piroia blir garantert ut sesongen

stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 03 jul 07, 20:19
"Braemar"

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 03 jul 07, 20:46

Opprinnelig postet av paco
Opprinnelig postet av keiko99
nå er det patrioten som startet hele tråden da så det er vel han vi ikke skal tro på
Er vel bare rykter han har hørt da men da er det vel deilig og få vite at en av våre viktigste spillere blir i FFK.Skal ikke be om at denne tråden blir stengt men Piroia blir garantert ut sesongen

 

Takk for info paco...har savnet innleggene dine.

---------------------------

Heia FFK


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5992

Lagt til: 04 jul 07, 00:28

Opprinnelig postet av paco
Opprinnelig postet av keiko99
nå er det patrioten som startet hele tråden da så det er vel han vi ikke skal tro på
Er vel bare rykter han har hørt da men da er det vel deilig og få vite at en av våre viktigste spillere blir i FFK.Skal ikke be om at denne tråden blir stengt men Piroia blir garantert ut sesongen

Joda Paco. Vi får håpe, men tar det du sier med en kjempestor klype salt. Og det gjelder forresten rubbel og bit av det du skriver.


T.Olsen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 04 jul 07, 00:42
En klype salt her, en neve salt der. Er dere klar over hvor mye salt dere her på forumet klyper og griper?

---------------------------

FFK, i 50 mot toppen.


pondus-

Knøttespiller

Ble medlem: 04 jan 07
Innlegg: 72

Lagt til: 04 jul 07, 00:47

Opprinnelig postet av T.Olsen
En klype salt her, en neve salt der. Er dere klar over hvor mye salt dere her på forumet klyper og griper?

MÅ jo ta alt av rykter her på forumet med litt salt. Det som er irriterende er nok folk sier ting som om de VET det med 100% sikkerhet, og det viser seg å ikke stemme. Er det et rykte så gi uttrykk for det, ikke skriv det som sikkert!


T.Olsen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 04 jul 07, 01:12
Skjønner jo det, men når Paco skriver som han skriver så må dere jo høre på han.

---------------------------

FFK, i 50 mot toppen.


Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 04 jul 07, 01:21
Opprinnelig postet av 1947modell
Har selv gått der i 3 år med gamle Bremar til Olsen. Glemte en a i navnet, men husker ikke hvor den skal være.


Braemar. :-)

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 04 jul 07, 02:14
Opprinnelig postet av T.Olsen
Skjønner jo det, men når Paco skriver som han skriver så må dere jo høre på han.


Hvorfor det ?? Han skriver jo tror flesteparten av gangene. Hadde han skrevet vet så skulle jeg alltids trodd på`n.

pondus-

Knøttespiller

Ble medlem: 04 jan 07
Innlegg: 72

Lagt til: 04 jul 07, 02:19

Opprinnelig postet av T.Olsen
Skjønner jo det, men når Paco skriver som han skriver så må dere jo høre på han.

Problemet er at det gang på gang er blitt påstått at `sånn er det`, så viser det seg at det ikke stemmer senere. Troverdigheten til enkelte har blitt svekket over tid. Og det gjelder flere personer. Vil helst ikke navngi noen!


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 04 jul 07, 02:51

Opprinnelig postet av paco
Vet det er noen her inne som ikke liker at jeg påstår ditt og datt og den er grei men til de som tror på det jeg skriver så kan jeg berolige dere med at Piroja ihvertfall blir ut sesongen.

Det tror jeg på. Men det er selvsagt bare fordi jeg har lyst til å tro på det.  

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz


FFKPatriot

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 05
Innlegg: 435

Lagt til: 04 jul 07, 08:52
Dere kan jo lese selv hva Raio sier om ryktene.

---------------------------

Felt O, Rad 5, Sete 18=Min plass på Nye Stadion


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 04 jul 07, 08:57
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av T.Olsen
Skjønner jo det, men når Paco skriver som han skriver så må dere jo høre på han.


Hvorfor det ?? Han skriver jo tror flesteparten av gangene. Hadde han skrevet vet så skulle jeg alltids trodd på`n.
Ok Rune den er grei,jeg vet at Piroia ikke forsvinner og det gjelder Tarik og Bjørkøy også som det har hvert spekulert i de siste dagene.

kjo

A-lagspiller
Ble medlem: 04 apr 03
Innlegg: 367

Lagt til: 04 jul 07, 09:10
Jeg tviler faktisk på at Rajo er god nok for en PL-klubb. Rajo har forsvarsegenskaper som få; ener i lufta, taklingssterk, og en innsatsvilje og krigerinstilling som er høyt skattet i England. Men jeg tror han mangler de tekniske, taktiske og offensive kvalitetene som må til for å ta en plass på et PL-lag.  Men en ting er sikkert: Han er superviktig for oss. Håper vi ikke mister kjempen i laget!

T.Olsen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 04 jul 07, 11:05
Opprinnelig postet av paco
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av T.Olsen
Skjønner jo det, men når Paco skriver som han skriver så må dere jo høre på han.


Hvorfor det ?? Han skriver jo tror flesteparten av gangene. Hadde han skrevet vet så skulle jeg alltids trodd på`n.
Ok Rune den er grei,jeg vet at Piroia ikke forsvinner og det gjelder Tarik og Bjørkøy også som det har hvert spekulert i de siste dagene.

Det har ikke vært spekulert i noen Bjørkøy-overgang, det har vært ønsket

---------------------------

FFK, i 50 mot toppen.


1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 04 jul 07, 11:54
Opprinnelig postet av Asgeir
Opprinnelig postet av 1947modell
Har selv gått der i 3 år med gamle Bremar til Olsen. Glemte en a i navnet, men husker ikke hvor den skal være.


Braemar. :-)
Den er grei. Det er uhyggelig varmt her oppe i nord.

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 06 jul 07, 06:35
Det er bra Paco, blei glad nå! Stoler på det du sier og regner med det er rett! Piiroja sier jo djøl at det bare er rykter..

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 18 jul 07, 21:28

han spiller for plankebyen, raio piroja, han blør for drakt og byen, raio piroja! RAIO RAIO RAIO! piiiiroja, han blør for drakt og by! RAIO PIROIJA

---------------------------

Vi har toppspillere, og unnskyld om jeg er arrogant, vi har en topptrener- Jose Mourinho





carasp

Knøttespiller

Ble medlem: 27 jun 07
Innlegg: 35

Lagt til: 19 jul 07, 00:55
Hadde vel ikke vært krise om FFK selger Tarik (tenker på hvis vi har kjøpt gashi)
Kanskje det er dette somhar skjedd? Tarik ut og gashi inn

---------------------------

"Nå har Vålerenga ringt etter orienteringsverdensmester Hanne Staff for å få hjelp til å finne Stabæks mål."

"En fotballkamp uten øl er en håndballkamp. "


danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04
Innlegg: 605

Lagt til: 19 jul 07, 01:19
Ikke noen ønskesituasjon i tilfelle vil jeg si.. Vi får heller satse på at begge blir å se i hvit drakt og rød shorts på Stadion allerede på Søndag..

---------------------------

"Ja det humpær og går, som ho tante sa, som hadde hengsla trebein."

-Ullo


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 19 jul 07, 10:06

Opprinnelig postet av carasp
Hadde vel ikke vært krise om FFK selger Tarik (tenker på hvis vi har kjøpt gashi)
Kanskje det er dette somhar skjedd? Tarik ut og gashi inn

Kanskje vi har kjøpt bananer og solgt epler også?  Tarik og Gashi kan da ikke sammenliknes som spillertyper og jeg er nærmest 100% sikker på at vi ikke selger Tarik fordi vi eventuelt kjøper Gashi...

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


carasp

Knøttespiller

Ble medlem: 27 jun 07
Innlegg: 35

Lagt til: 19 jul 07, 15:21
Opprinnelig postet av denialsander

Opprinnelig postet av carasp
Hadde vel ikke vært krise om FFK selger Tarik (tenker på hvis vi har kjøpt gashi)
Kanskje det er dette somhar skjedd? Tarik ut og gashi inn

Kanskje vi har kjøpt bananer og solgt epler også?  Tarik og Gashi kan da ikke sammenliknes som spillertyper og jeg er nærmest 100% sikker på at vi ikke selger Tarik fordi vi eventuelt kjøper Gashi...

 

Hehe..Nei de kan ikke det men hørte rykter om30-40mill for tarik!!:O Da kan du ikke mene det er krise om tarik går! men vi  beholder han for det!;P

---------------------------

"Nå har Vålerenga ringt etter orienteringsverdensmester Hanne Staff for å få hjelp til å finne Stabæks mål."

"En fotballkamp uten øl er en håndballkamp. "


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 19 jul 07, 17:39

Opprinnelig postet av Asgeir
Opprinnelig postet av 1947modell
Har selv gått der i 3 år med gamle Bremar til Olsen. Glemte en a i navnet, men husker ikke hvor den skal være.


Braemar. :-)

 

Ertaberta, jeg var en dag før deg he he

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5460

Lagt til: 20 jul 07, 00:12
Endret: 20 jul 07, 00:20
Hadde håpet kranglefantene klarte å begrense seg, men tydeligvis ikke, så da er det nok like greit å stenge hele tråden. Det får heller komme en ny tråd når det er klart for Raios siste kamp. Slettet også de siste meldingene fra de to kranglefantene.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity



Flat Trådet Nøstet
Totalt 5 sider Alle

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340