Raio har spilt sin siste kamp for FFK?
---------------------------
Opprinnelig postet av Patrioten
Ryktene vil ha det til at FFK har fått et bra bud på Raio fra Sunnderland, som de trolig ikke kan si nei til, noen flere som har hørt det samme?
nei, men har hørt at en spansk klubb er interessert i tarik og at de evt. har penger nok til å betale det han koster (antydes 30-40 mill)
Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad
Det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet
Tror det ikke, vil ikke tro ... ;)
- FFK norgesmester 2006 - :)
Synger du Pippi-sangen uten å hoppe?? Så stikk fra PH-feltet da for FAAN!!!!
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Kan vel nesten bekrefte det ryktet om at Raio er solgt. Desverre. Dette er noe jeg har vist en ukes tid men ville ikke legge dette ut før noen andre kom med det først. Dette er noe jeg har fra en person som er med i invistreringspoolen. Som er med økonomisk. Raio er solgt og det er en engelsk klubb og summen ville de ikke si.
Vet ikke når de skulle slippe nyheten.
jorhan
FFK, i 50 mot toppen.
Men om vi mister Raio, skal vi sette Agim som midtstopper og Sjøberg som høyreback eller Agim på benken og Sjøberg som midtstopper? Ser man bort fra kortstokken, så har ihvertfall Agim imponert meg. På tide å satse ungt og lokalt!
Opprinnelig postet av Husgutt
Men om vi mister Raio, skal vi sette Agim som midtstopper og Sjøberg som høyreback eller Agim på benken og Sjøberg som midtstopper? Ser man bort fra kortstokken, så har ihvertfall Agim imponert meg. På tide å satse ungt og lokalt!
Med Agim som stopper kommer vi til å rykke ned.
Hvis Piiroja selges/ er solgt, så er det snakk om en del millioner, og da regner jeg det som helt sikkert at en ny forsvarsspiller vil bli hentet inn. Med usikkerheten rundt Vidar Martinsen og salg av Piiroja hjelper det lite at vi har fått inn Sjöberg. Det er fortsatt altfor tynt med forsvarsspillere. Bør nok hente en ny høyreback eller stopper.
Visst de har fått en haug med mill for Raio, er det vel bare å legge seg etter Pelle Nilsson.
En av eliteseriens beste midtstoppere syns nå jeg.
Raijo er en spiller som blør for laget, noe alt for få av våre spillere gjør etter han, dette svir.
FFK, i 50 mot toppen.
Opprinnelig postet av rødforalltid
Visst de har fått en haug med mill for Raio, er det vel bare å legge seg etter Pelle Nilsson.
En av eliteseriens beste midtstoppere syns nå jeg.
Er ikke han så godt som klar for RBK da ??
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Helt enig, hadde ikke turt å nevnt hans engang, det er en fornærmelse mot Raio.
På backplass så hadde det vært tryggere å hatt han, men ikke som stopper nei.
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Det meste er fornærmelse mot Raio
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914