Husk meg
Brukernavn
Passord

tarik sang

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Headhunter

Knøttespiller

Ble medlem: 24 jul 07
Innlegg: 26

Lagt til: 27 jul 07, 17:56

unnskyld meg, menTarik sang til Voi,Voi må jeg si jeg syns helt på trynet. på grensen til patetisk nesten

Byggmester bob derimot tror jeg kan bli jævlig bra!!!!

---------------------------

We are the Chelsea and we are the best,
We are the Chelsea so fuck all the rest,
Fuck em all fuck em all,
Tottenham,West Ham, and MIlwall
coz we are Chelsea and we are the best
FUUCK THE REEEST!!!!!!


MA

Juniorspiller

Ble medlem: 18 jun 07
Innlegg: 193

Lagt til: 06 aug 07, 16:30

Jeg ser at mange av dere her inne er veldig flinke til å "lage" sanger. Noe jeg ikke er.  Tarik har vært i klubben en god stund nå og har fortsatt ikke fått noen sang. Er det ingen som kan "snekre" sammen noen linjer vi kan bruke å synge om han når han gjør en ok figur på banen? Det trenger ikke å være en hel sang, men et par setninger som fenger godt.

Kanskje det kan gi gutten litt tillit og "stå på vilje" til å gjøre en ekstra innsats? Han er ung og det er viktig å vise at vi fortsatt har trua på han. Det har i hvert fall jeg.

Selvom han kanskje presterer litt mindre nå enn tidlig i vårsesongen, så fortjener han vel absolutt en sang?

---------------------------

Plankehaugen for ALLE :-)


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 06 aug 07, 17:04
prøvde jeg. hehe. men har bare vært et par stk som syns den var bra virker det som. trur den hadde funka jeg. men er helt enig. vi trenger en tarik sang. var derfor jeg prøvde å lage en. håper noen kan finne på en sang som folk liker bedre enn min.


Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340