På tide at PH hyller Grønnis
Mod: Flyttet til Plankehaugen-kategorien
---------------------------
CUPVINNER 06
Opprinnelig postet av TothNR1
syns dere burde ha et slikt banner som dere hadde av Morgan og skrevet noen ord til hyllest for Grønnis..Syns han fortjener det..bare dere ikke skriver "grønnis er en av oss"..hehe....
Hylle Grønnis?
For hva?
Så har jo ikke du akkurat hatt Grønhagen som forbilde heller da.. Du er muligens en av Toht sine norske venner nelg64?
Du kritiserer vel hardt mot Grønhagen angående Toht i alt..
«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)
AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!
Helt enig med trådstarter. Genial mann! Han virker klok i sine uttalelser, legger pressens fokus på laget og ikke på seg selv, og er taktisk lur!
Nå syns jeg han fortjener et banner hvor vi viser at han har vår fulle støtte!
"I fell in love with football as I was later to fall in love with women: Suddenly, uncritically, giving no thought to the pain it would bring. - Nick Hornby-
Opprinnelig postet av wergis
Så har jo ikke du akkurat hatt Grønhagen som forbilde heller da.. Du er muligens en av Toht sine norske venner nelg64?
Du kritiserer vel hardt mot Grønhagen angående Toht i alt..
Rart dette med supporters syn på trenere, går det bra er de topp går det dårlig er de ræva, lite nyansert syn spør du meg.
Støttes!!
spør TIFO-gruppa om de kan være lystne på å lage til noe!
- FFK norgesmester 2006 - :)
Synger du Pippi-sangen uten å hoppe?? Så stikk fra PH-feltet da for FAAN!!!!
Opprinnelig postet av nelg64
Det erannet enn spillerferdigheter som ligger bak. Jeg synes dette er en stygg sak, og jeg mister mer og mer respekten for Grønnis når jeg fra innsiden får informasjon. Hadde dette vært i det "normale" arbeidslivet ville jeg kjørt dette hardt for han.
Vi snakker om og ødelegge en familie. Grønnis er STYGG.
Jeg tror alle ville sett Toth på i denne kampen, han sitter og vil virkelig bevise, han er en kriger fra før, vi ligger under for et 2.div. lag hva faen får en trener til å sette på Hoås eller andre, jo personlige valg, ikke annet.
Synes du bør spare deg for slike beskyldninger uten å legge frem fakta!
Opprinnelig postet av Oslo
Det erannet enn spillerferdigheter som ligger bak. Jeg synes dette er en stygg sak, og jeg mister mer og mer respekten for Grønnis når jeg fra innsiden får informasjon. Hadde dette vært i det "normale" arbeidslivet ville jeg kjørt dette hardt for han.
Vi snakker om og ødelegge en familie. Grønnis er STYGG.
Jeg tror alle ville sett Toth på i denne kampen, han sitter og vil virkelig bevise, han er en kriger fra før, vi ligger under for et 2.div. lag hva faen får en trener til å sette på Hoås eller andre, jo personlige valg, ikke annet.
Synes du bør spare deg for slike beskyldninger uten å legge frem fakta!
Kommer sikkert.
Opprinnelig postet av keiko99
nelg64 er toth patriot.. vi stiller med det beste laget grønnis tar ut i der tror jeg ikke toth finnes pr dags dato.Det tror ikke jeg, men du har rett, Toth er ute, og vi får sikkert ikke se han mer i FFK drakta.
Jeg ville likt å se han i en periode før han forlater skuta allikevel. Jeg liker ikke tanken på at "Klubben i mitt hjerte" behandler folk dårlig. Jobber selv med personer og personal behandling i et stor europeisk bedrift og kjenner godt til metoder for å ødelegge motivasjon, og jeg kommer alltid til å stå ved at Toth er dårlig behandlet.
Jeg velger å svare deg i denne tråden nelg64, siden dette ikke hører hjemme i kamptråden.
Jeg er også en stor fan av Toth, og hadde håpet at han skulle få flere sjanser av Grønis.
Men nå er det sånn at FFK har altfor mange spisser i stallen, og jeg kan skjønne at Toth er en av de som ofres ut fra alder og ferdigheter. Men han har en herlig innstilling, det skal han ha!
Når det gjelder din omtale av Grønis syns jeg det er forkastelig.
Om du jobber med personalbehandling i en HR-avdeling vet du antakeligvis at det feigeste man kan drive med ovenfor andre mennesker er skjult mobbing hvor man hele tiden hinter til at en person gjør ditt og datt uten å si det rett ut, slik at man selv slipper å stå til ansvar for noen spesifikke utsagn.
I mine øyne er det akkurat det du driver med her!
Det er godt mulig at Grønis har gjort noe som er gæli.
Det vet jeg ingenting om.
Men om du ikke har planer om å si hva saken handler om, så syns jeg at du skal holde deg for god til å komme med stikk mot Grønhagen ved enhver anledning.
Opprinnelig postet av JJunior
Opprinnelig postet av keiko99
nelg64 er toth patriot.. vi stiller med det beste laget grønnis tar ut i der tror jeg ikke toth finnes pr dags dato.Det tror ikke jeg, men du har rett, Toth er ute, og vi får sikkert ikke se han mer i FFK drakta.
Jeg ville likt å se han i en periode før han forlater skuta allikevel. Jeg liker ikke tanken på at "Klubben i mitt hjerte" behandler folk dårlig. Jobber selv med personer og personal behandling i et stor europeisk bedrift og kjenner godt til metoder for å ødelegge motivasjon, og jeg kommer alltid til å stå ved at Toth er dårlig behandlet.
Jeg velger å svare deg i denne tråden nelg64, siden dette ikke hører hjemme i kamptråden.
Jeg er også en stor fan av Toth, og hadde håpet at han skulle få flere sjanser av Grønis.
Men nå er det sånn at FFK har altfor mange spisser i stallen, og jeg kan skjønne at Toth er en av de som ofres ut fra alder og ferdigheter. Men han har en herlig innstilling, det skal han ha!
Når det gjelder din omtale av Grønis syns jeg det er forkastelig.
Om du jobber med personalbehandling i en HR-avdeling vet du antakeligvis at det feigeste man kan drive med ovenfor andre mennesker er skjult mobbing hvor man hele tiden hinter til at en person gjør ditt og datt uten å si det rett ut, slik at man selv slipper å stå til ansvar for noen spesifikke utsagn.
I mine øyne er det akkurat det du driver med her!
Det er godt mulig at Grønis har gjort noe som er gæli.
Det vet jeg ingenting om.
Men om du ikke har planer om å si hva saken handler om, så syns jeg at du skal holde deg for god til å komme med stikk mot Grønhagen ved enhver anledning.
Det kan være at slikt ikke passer i et forum som dette, og at en bør vente til det er mulig å gi fakta i en slik sak, men jeg forbeholder meg retten til å mene mitt. Jeg ser at dette er bare bortkastet tid.Kan ikke forstå at du kan mene at dette forumet kan bidra til skjult mobbing? det treffer jo ikke "kilden". Legger denne død intill en senere anledning om den byr seg.
Ultras mentalita - Brigade RødHvit
Nei til moderne fotball, Grandiosaklappere, storskjermmisbruk, og gamle damer på PH-feltet.
Hadde det vært opp til "nelg64" så hadde klubben hett "Mihaly Toht Fotball Klubb". Faktisk værre enn Paco sin Morgan-forelskelse dette her.
Vi har faktisk flere spillere i stallen, og minst 2-3 spisser som er bedre. Toht har heller ikke alderen med seg. Synes det er riktig at FFK prøver å kvitte seg med han.
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Opprinnelig postet av Plankekæll
Hadde det vært opp til "nelg64" så hadde klubben hett "Mihaly Toht Fotball Klubb". Faktisk værre enn Paco sin Morgan-forelskelse dette her.
Vi har faktisk flere spillere i stallen, og minst 2-3 spisser som er bedre. Toht har heller ikke alderen med seg. Synes det er riktig at FFK prøver å kvitte seg med han.
Tror nok jeg satt på stadion før du kunne snakke, og ønsker langt i fra noen Mihaly Toth fotballklubb, men jeg går nok langt i å kritisere/provosere her fordi jeg ikke liker måten denne mannen er behandlet på av "MIN" klubb. Det er ingen tvil om at Toth er ute av rekkene og at han innom kort tid forlater klubben, Men jeg synes alle skulle svare klokan på hans spørsmål over, han er tydelig reflektert.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
02/12/2024 15:21 | 60f95d23