Vi må gi jernet på PH-feltet mot Odd!! (tid for årsbeste)
Nå må vi virkelig stå sammen å gi gjernet på tribunen mot Odd. Guttæne trenger all støtte de kan få! Vi trenger at alle synger (høyt) og en Zoran i kjempeform! Her har vi god mulighet for å få 3 poeng før ferien, og jeg tror at med skikkelig trøkk fra plankehaugen så kan vi være med å bidra til det! La oss vise Oddrane hvordan norges beste supportere lager skikkelig liv på tribunen!!
Syng og hopp og LAG LIV!!!!
---------------------------
- FFK norgesmester 2006 - :)
Synger du Pippi-sangen uten å hoppe?? Så stikk fra PH-feltet da for FAAN!!!!
Støttes!
Mobilisering!
Har lagt cupen bak meg (ikke frivillig da men)
"men når det står mammaer og unger der som er mer opptatt av å se på kamp, er det kanskje ikke rart man blir irritert"
Jedna ce tooorcidaaa plakati ovu noc , jebi se jebi Splite Dinamo Sampion ;D
Jeg forventer en unnskyldning fra spillerne som spilte kampen mot Nybergsund. Etter det er vi ferdige med cupfadesen! Så da bør vi lage noe sinnsykt til liv mot Odd!
Kampen mot Odd blir sinnsykt tøff! Taper vi, er Odd ikke så langt bak oss. Vinner vi, rykker vi langt i fra dem! Jeg vil gå så langt at dette kanskje er den viktigste kampen før ferien..
Og jeg tror spillernes selvtillit er ganske på bånn nå..Så la oss støtte dem! La oss glemme denne fadesen, og synge som vi aldri har gjort!
Journalist- Liker du noen andre idretter enn fotball,"Drillo"?
Feks. håndball?
Drillo- Håndball er hands..
Støttes. Nå må vi virkelig vise at vi ikke sviktær guttane, selvom de spilte hårreisende dårlig igår.
Såre halser dagen derpå er obligatorisk!
FFK for alltid!
Norgesmestere 2006 - Europa i 2007
Opprinnelig postet av Kråkerøygutt1
Såre halser dagen derpå er obligatorisk!
Ja, minst + Støle magemuskler og vondt i beina!!!
Opprinnelig postet av Lemmy
Jeg vil gå så langt at dette kanskje er den viktigste kampen før ferien..Sterke ord!
Norgesmester - to på rad?
Opprinnelig postet av DrDRE
Opprinnelig postet av Lemmy
Jeg vil gå så langt at dette kanskje er den viktigste kampen før ferien..Sterke ord!
Jeg er enig, det er nok antageligvis den viktigste kampen i vårsessongen. med 3 poeng her så er vi fortsatt på øvre halvdel av tabellen. med 0 poeng så havner vi fort i sumpa....
"I fell in love with football as I was later to fall in love with women: Suddenly, uncritically, giving no thought to the pain it would bring. - Nick Hornby-
Norgesmester - to på rad?
Bare synd jeg fortsatt er i Bahamas da... Blir nok å følge med på liveoppdatering på nettet ja.
Grönis: - Vi tregner hjelp av vår 12. mann!
Dette bekrefter vel det jeg skrev i det første innlegget! Nå må vi virkelig vise at vi står bak guttæne!!
En drøm er oppfyllelsen av et ønske
En drøm er en tilslørt oppfyllelse av et ønske
En drøm er en tilslørt oppfyllelse av et ubevissst ønske
En drøm er en tilslørt oppfyllelse av et ubevisst, infantilt ønske
…. og jeg som drømmer om FFK-gull !
Er det nye sanger som skal prøves mot Odd? I såfall bør det vel kanskje kommuniseres her litt på forhånd så ikke alle blir like overrasket hvis det skal prøves noe nytt. Kankje like greit å kjøre med de vi har, og trykke til som faen på dem!
Vi trenger skikkelig trøkk fra et stappfullt PH-felt!!
Opprinnelig postet av kim_andre_c
Er det nye sanger som skal prøves mot Odd? I såfall bør det vel kanskje kommuniseres her litt på forhånd så ikke alle blir like overrasket hvis det skal prøves noe nytt. Kankje like greit å kjøre med de vi har, og trykke til som faen på dem!
Vi trenger skikkelig trøkk fra et stappfullt PH-felt!!
Tror ikke det ;) syns at vi skal bruke de sangene vi har å trøkke på som faan,, å variere på sangene våre ....
SKRIK DET DU MAKTER IMORRA !!!!!!!! VI SKAL BANKE ODDRANE !!! VI MÅ BANKE ODDRANE !!!!
Plankehaugen MÅ gi fullt trøkk imorra,,, UANSETT
MaRcUs -- Står Vi En For Alle Og Alle For En !!
Viktig at vi viser guttane at vi støtter dem i tykt og tynt!!
syng OG hopp for faen!
Jeg oppfordrer alle som virkelig står på å synger og hopper samler seg mot midten! Når andre ser hvor fett det er med folk som hopper og synger som faen tror jeg det vil smitte over på andre!
Har god-følelsen foran denne kampen!! NÅ SKAL VI GI JERNET!!!!!
Må si at vi lagde bra liv til tider i går, men det varierer til tider. Fortsatt mange som værken synger eller hopper - SKUFFENDE!
Men til oss andre så var det bra synes jeg! Det er bra trøkk fra oss som står i området rundt Zoran!!
Hva mener du om gårsdagens innsats Zoran?
Ha en god ferie Plankehaugen!!
For å begynne med så gikk det ganske bra. Etterhvert som Odd skora ble det litt stille men vi kom oss igjen i andre omgang. Jeg gir godkjent jeg ....
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
02/12/2024 15:21 | 60f95d23