Plankehaugen skal kanskje bytte kortside på stadion
Ja, skal vi det?
---------------------------
døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!
Opprinnelig postet av Husgutt
Blir det ikke mye pes å flytte seter + fjerne seter?
Slapp av Husgutt, du slipper nok unna
Men ser ikke helt poenget med å flytte. Vi har da fine plasser der vi har nå.
Cupmester 2006
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1
Opprinnelig postet av Culemart
Men ser ikke helt poenget med å flytte. Vi har da fine plasser der vi har nå.
Det er bare å lese linken det så skjønner man poenget. Det som jeg synes er litt rart er at alt som er blitt lovet på forhånd ikke blir gjort. Det var ikke måte på hvor fint vi skulle få det med uteservering mot Ælva osv.
"lovet" er ordet, Rune Vi ble jo "lovet" plass på langsiden også da...ikke for det, syns vi har fin plass der vi står nå..
Vi har jo "uteservering" mot Ælva da, iom deøm selger brus etc under tribunen...
Uansett, til saken, ser ikke noe problemer med å bytte side fra neste sesong. Kan kanskje gå med en del extra pæng, iom vi passerer Aristokraten på vei opp til tribunen .
Har faktisk spart mye penger ved å kjøpe meg sesongkort, iom at jeg ikke må til Aristokraten så ofte... I år har jeg brukt ca 160 spenn på supporter-effekter, ved på samme tid i fjor brukte jeg nærmere 2000 spenn ved tilsvarende dato i fjor...
Det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet
Opprinnelig postet av Bob Page
Vi har jo "uteservering" mot Ælva da, iom deøm selger brus etc under tribunen...
Det er ikke sånn uteservering det var snakk om.
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
---
FFK - Østfolds stolthet
Opprinnelig postet av Bob Page
Skjønte det da... Jeg skrev jo "uteservering" med ""
Hvorfor vri og vrenge på tingen da ?? Du skjønte poenget, og da bør du også oppfatte hva de har lovet siden jeg skrev det.
Jeg syntes vi står fint der vi står nå.
Ultras mentalita - Brigade RødHvit
Nei til moderne fotball, Grandiosaklappere, storskjermmisbruk, og gamle damer på PH-feltet.
Synes jeg også, vil stå på F-B tribunen!
Opprinnelig postet av Martin_
Jeg syntes vi står fint der vi står nå.
Synes jeg å det, men FFK har lovet å gjøre mer for oss enn det som er blitt gjort. Kanskje det er for tidlig ?? Og med den linken som er her så virker som alt blir snudd rundt.
- FFK norgesmester 2006 - :)
Synger du Pippi-sangen uten å hoppe?? Så stikk fra PH-feltet da for FAAN!!!!
Opprinnelig postet av kim_andre_c
Ja bare dumt å kåle til noe nå! Plankehaugen står fint der vi står nå!! Ikke rør oss!!
Nemlig, og så kan vi ha uteservering på den store plassen mellom oppgangene.
Er ikke den andre siden akkurat lik den vi står på nå? Er det slikt at det er mer praktisk og alt annet så skjønner jeg ikke hvorfor skulel vi ikke flytte. Det blir hipp som happ.
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Så ser det jo bedre ut på tv og hehe...Kanskje vi kan få hele tribunen, det hadde vært no
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF ULTRAS!!
FFK FANATICS FELLOWSHIP
*radene helt ned til gresset.
Opprinnelig postet av Klokan
Er ikke den andre siden akkurat lik den vi står på nå? Er det slikt at det er mer praktisk og alt annet så skjønner jeg ikke hvorfor skulel vi ikke flytte. Det blir hipp som happ.
Sikkert, men det hadde vært greit med uteservering mot Ælva da.
Hm... Rune virker øl-tørst.
Er det ikke bare å ta deg en kald en på brygga føre kamp da ?
Desuten er jeg ening med Zoran, jeg syns vi står bra der vi er, men det blir hip som hap...
---
---
FFK - Østfolds stolthet
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
02/12/2024 15:21 | 60f95d23