Kamptråd FFK - Nybergsund (3. runde i cupen)
noen som vet hvordan startoppstillinga blir?
mange spillere man kan bruke for tiden.....
---------------------------
Jedna ce tooorcidaaa plakati ovu noc , jebi se jebi Splite Dinamo Sampion ;D
Hoveddommer: Skjerven, Tommy
Assistentdommer: Paulsen, Andre
Assistentdommer: Velo, Anders Michael
Observatør: Westby, Johnny
4.dommer: Ølmheim, Terje
Næmmen staaakaar han er fra Moss jo...
Nybergsund har vel også gjort det ganske bra i cupen tidligere. Mener å huske de blant annet har slått ut Lyn på Ullevaal Stadion.
Hvis ikke FFK er 100 % skjerpet i dag og spiller som om det skulle være en Tippeliga-kamp, så frykter jeg at vi ryker på en småpinlig smell. Dette er nok et lag som holder brukbar Adeccoliga-nivå på sitt beste, og spiller vi på vårt dårligste er vi vel omtrent på samme nivå...
Håper ingen forventer en "walk in the park" her...
"Ja det humpær og går, som ho tante sa, som hadde hengsla trebein."
-Ullo
Opprinnelig postet av Patrioten
Her er laget, www.fredrikstadfk.no/
Godt å se at Grönhagen ikke undervurderer Nybergsund i hvert fall, ser ut som laget er toppet!
CUPVINNER 06
Opprinnelig postet av FFK1903
Jøss, 1-0 til Nybergsund allerede. Jeg hadde håpet at vi holdt nullen litt lengre og kanskje fått kontret inn en seier mot slutten av kampen
frykta att denne skåringa kom.....
Jedna ce tooorcidaaa plakati ovu noc , jebi se jebi Splite Dinamo Sampion ;D
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
Opprinnelig postet av Solheim
i allverden. TUIL leder også over Tromsø.
Det er i grunn en utrolig målfattig omgang i samtlige cupkamper. Er vel ingen kamper det har kommet to mål i tror jeg, Brann har ennå ikke scoret.
Ikke overraskende er Rune Buer Johansen bedre enn våre to sentrale midtbanespillere. Særlig Ramberg står veldig mye stille, eventuelt daffer bare rundt på banen. Bak synes jeg Agim Shabani gjør en del rart. Fremover stemmer ting verken for Kvisvik, Johansson, Tarik eller Fofana. Vi har riktignok hatt en gigantisk trippelsjanse med opptil flere redninger på strek, og kanskje skulle Tarik også hatt straffe da han ble overfalt inne i feltet, men vi har generelt altfor lavt tempo og skaper altfor lite. Det skal dog sies at Nybergsund - som forventet - er et MEGET godt 2. divisjonslag og når de ligger veldig kompakt og enten spiller via Buer Johansen på midten eller rett i bakrom når vi ligger høyt, så kommer de til muligheter. Vi har rett og slett ikke funnet ut hvordan vi skal komme forbi den muren de legger av spillere på rundt 20 meter. Det blir bare må småspill og liten bevegelse før alt ender med en feilpasning...
Jeg er faktisk ikke veldig optimistisk foran 2. omgang. Ser ut som spillerne ikke har den nødvendige spruten i beina og innstillingen som skal til for å slå ut Nybergsund i dag.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914