Før kampen: FFK vs Odd (13 serierunde)
Opprinnelig postet av Costanza
Grönhagen sier til FFK TV at John Anders Bjørkøy "er avstengt" til kampen mot Odd på søndag. Ifølge de statistikkene over kort som jeg har sett (ffksupporter.net, vg, dagbladet) så står han oppført med 2 gule kort. Betyr det at Grönhagen er feilinformert, er jeg feilinformert, eller har NFF straffet ham for uttalelsen etter kampen mot Godset uten at det har blitt offentliggjort?
Jeg også stussa litt over det, men tenkte jeg sikkert missforstod..!?
På vg sin før kampen informasjon står det heller ingen ting om det.
Opprinnelig postet av VG
Fredrikstad - Odd Grenland (18.00)
Fredrikstad (7): Patrik Gerrbrand er småskadet og usikker. Agim Shabani soner karantene etter direkte rødt kort mot Strømsgodset i forrige serierunde.
Odd Grenland (13): Tarjei Dale har pådratt seg strekk på forsiden av det ene låret, og spiller ikke. Fernando de Ornelas er bundet opp av landslaget.
Tilsvarende kamp i fjor: 2-1.
Dommer: Roy Helge Olsen, Flekkerøy.
---------------------------
«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)
AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!
Opprinnelig postet av keiko99
tipseren i saken heter keiko99
careface..
CUPVINNER 06
Opprinnelig postet av keiko99
tipseren i saken heter keiko99
Kjempe bra keiko99! Du er helt konge!!!
HEIA HEIA FREDRIKSTAD!!!
Opprinnelig postet av FFK1903
Fofana, om han ikke spiller fra start, så bør han i hvert fall få en del spilletid. Han scoret tidligere enn det Tarik gjorde når han slet, og hvis han har tryggheten ved å spille mye, så kan vi kanskje få en ketchupeffekt med tanke på scoringer når høsten kommer. Starte med Brian West, og slippe til en sulten Fofana i andreomgang?
Med respekt å melde; Tarik imponerte langt mer på tilsvarende tidspunkt ifjor, enn Fofana har gjort så langt. Tarik viste ekstreme egenskaper, i motsetning til Fofana, som bare viser enkelte glimt (har blitt lenger og lenger mellom dem) av storhet. Fofana har i de siste kampene ikke forsvart en plass på laget. La Tarik få spille sammen med Gardar på topp, slik at de to kan utvile seg og lære hverandre og kjenne.
Rød.... hvit... og patriot!
Rami
Sjøberg Raijo Gerbrandt Multe
West Jonna Hansi Kvisvik
Gardar Tarik
SoccerProject: Helt konge managerspill på nett!
http://www.soccerproject.com/index.php?section=3&lng=en&uID=37859
Det skandinaviske forumet
[url]http://forum.soccerproject.com/index.php?c=12&sid=d6cae90b99afd657536cd84702325615[/ur
Opprinnelig postet av ari_lg
Håper på dette laget:
RamiSjøberg Raijo Gerbrandt Multe
West Jonna Hansi Kvisvik
Gardar Tarik
Er ikke Gerrbrand ute med skade?
Hvis han erkleres frisk går nok Sjöberg inn som midtstopper. Jeg tror ikke Sjöberg starter, verken som høyreback eller midtstopper, dersom Gerrbrand friskmeldes. Rett og slett fordi han knapt nok har rukket å hilse på lagkameratene...
Isolert sett så kanskje dette ikke er så gærnt, men når de konstant utelater å tippe seier til FFK, lurer jeg på om de har noe mot oss eller noe. Teit konspirasjonsteori, men hva faen er det? Jeg tenker ikke bare på denne kampen ( for med de to foregående kampene så har ikke FFK imponert), men generelt..
Hvor ble det forresten av Kouadio? Har ikke sett noe til ham siden noen treningsmatcher i vinter. Han imponerte meg mer enn Fofana da. Noen som har status på ham?
Supporter: Hvor faen har det blitt av midtbanen a guttær?
Sidemann peker og sier: Ser du den hvite stripa ut`på der?
Ser at Elfsborg ønsker seg Per Nillson fra Odd, blir spennende å se hvordan det slår ut i kampen mot oss i morgen.
Kan jo håpe på at han blir overtent og spiller en dårlig kamp.
Trodde ikke denne spissen skulle spille, på grunn av karantenen i forbindelse med de gule kortene, men det skal han vist.
Pospech lover scoring
Zbynek Pospech (24) sto over kampene mot Sandefjord og FK Tønsberg grunnet bryllup i hjemlandet. Nå er den nygifte tsjekkeren tilbake for fullt, og lover scoring mot Fredrikstad.
www.ta.no/fotball/telemark/article2855882.ece
Fevang vet ikke om han starter
Han ble hentet som en redningsmann, men nå vet ikke Morten Fevang (32) om han får starte mot Fredrikstad.
Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av stjernengutt
Er helt enig i ressonementet ditt her Holters. Men ang Fofana, når han blir god nok, blir han ikke bare hentet av Charlton da?
Ikke engang Edu får spilletillatelse i England, så det skal nok veldig mye til for at Fofana får det. Det er ekstreme krav for arbeidstillatelse i England (50% av alle A-lagets kamper de siste X tiden osv), og det tar nok lang tid før Fofana fyller de kravene. I mellomtiden kan vi nyte godt av talentet hans, og hvem vet - kanskje kan FFK kjøpe ham fri med tiden? Eller signere ham som bosmanspiller? Gutten er tross alt ikke Charlton-spiller til evig tid heller.
Ok, dette var hyggelig info. Da er det bare å håpe at gutten utvikler seg, og at det kontraktmessige utvikler seg i vår favør etterhvert.
1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU
Opprinnelig postet av Tango
Hvor ble det forresten av Kouadio? Har ikke sett noe til ham siden noen treningsmatcher i vinter. Han imponerte meg mer enn Fofana da. Noen som har status på ham?
Noen er sikkert mer oppdaterte enn meg, men så langt jeg vet spiller Kuoadio stort sett bra på 2.laget og scorer stadig vekk. Hvis ikke UDI finner ut at de må sende ham hjem pga for lite spilletid på A-laget så tror jeg vi får se mye til ham neste år. Foreløpig regnes han nok som litt for lett for TL.
"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"
- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
Norgesmester - to på rad?
heller prydz ut enn PAC..syns han har alt for mange feil pasninger..sett heller inn Sjøberg på venstre kant..
-Shaaban-
-PAC-Gerrbrand-Raio-Sjøberg-
-Tarik-Bjørkøy-Ramberg-Kvisvik-
-West-Gardar-
Fofana fortjener benken idag..noen som vet hvilket numr sjøberg kommer til å ha?
CUPVINNER 06
Nå som Gerrbrand er friskmeldt så regner jeg med at Sjöberg starter på benken. Han har jo såvidt rukket å hilse på lagkameratene sine... men jeg utelukker ikke helt at Grönhagen prøver ham ut på høyreback. Det ville i såfall ikke akkurat vært noen tillitserklæring overfor Czwartek.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914