Husk meg
Brukernavn
Passord

Viking ønsker Bertelsen

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 9 1

Røvern

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 374

Lagt til: 22 jun 07, 10:31
Endret: 26 jul 07, 17:20

Viking har tatt kontakt med FFK ang et kjøp av vår kjære venstreback.

http://www.fxt.no/tippeligaen/viking/article1143022.ece

Dette er vel kanskje ikke så usannsynlig dessverre siden gutten har vokst opp ved stadion der borte. Håper FFK klarer å beholde ham og aller helst forlenge, men er redd han har lyst til å dra til Rogaland igjen.


MOD: Stenger da det finnes en ny tråd som bekrefter overgang

---------------------------

FFK
-fortsatt i tippeligaen!!
-norgesmester 2006!!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 22 jun 07, 10:40
ja, men det kan jo hende at ett bytte da.. viking må vel ha noe vi trenger

---------------------------

http://keiko99.net


Røvern

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 374

Lagt til: 22 jun 07, 10:43
Ser faktisk ikke noen spillere jeg vil ha på Viking i steden for å beholde Bertelsen...

---------------------------

FFK
-fortsatt i tippeligaen!!
-norgesmester 2006!!


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 22 jun 07, 10:50

Opprinnelig postet av Røvern
Ser faktisk ikke noen spillere jeg vil ha på Viking i steden for å beholde Bertelsen...

 

http://www.viking-fk.no/newsread/news.asp?DOCID=10283&wce=spiller&n=5009

Hva med denne karen? i tillegg til Cash...

Blir Bertelsen bra igjen?.. og hvor lang tid tar det før "formen" er inne?

---------------------------

"men når det står mammaer og unger der som er mer opptatt av å se på kamp, er det kanskje ikke rart man blir irritert"


mygg

A-lagspiller
Ble medlem: 23 sep 03
Innlegg: 243

Lagt til: 22 jun 07, 10:56
Opprinnelig postet av Brukernavn

Opprinnelig postet av Røvern
Ser faktisk ikke noen spillere jeg vil ha på Viking i steden for å beholde Bertelsen...

 

http://www.viking-fk.no/newsread/news.asp?DOCID=10283&wce=spiller&n=5009

Hva med denne karen? i tillegg til Cash...

Blir Bertelsen bra igjen?.. og hvor lang tid tar det før "formen" er inne?



Ønsker de seg Bertelsen så er det nok fordi de mener at Pereira er på vei ut. Pereira er vel 34 nå, så kanskje ikke en venstreback for framtida. Forstår Viking som ønsker seg Bertelsen. Jeg ville heller hatt Bertelsen enn Pereira.

Vet heller ikke om Pereira av i dag danker Prytz ut av 1.-elleveren, selv om Prytz vel ikke har levert noen toppkamper i det siste.

Bjørnen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 03
Innlegg: 412

Lagt til: 22 jun 07, 11:06
Opprinnelig postet av mygg
Opprinnelig postet av Brukernavn

Opprinnelig postet av Røvern
Ser faktisk ikke noen spillere jeg vil ha på Viking i steden for å beholde Bertelsen...

 

http://www.viking-fk.no/newsread/news.asp?DOCID=10283&wce=spiller&n=5009

Hva med denne karen? i tillegg til Cash...

Blir Bertelsen bra igjen?.. og hvor lang tid tar det før "formen" er inne?



Ønsker de seg Bertelsen så er det nok fordi de mener at Pereira er på vei ut. Pereira er vel 34 nå, så kanskje ikke en venstreback for framtida. Forstår Viking som ønsker seg Bertelsen. Jeg ville heller hatt Bertelsen enn Pereira.

Vet heller ikke om Pereira av i dag danker Prytz ut av 1.-elleveren, selv om Prytz vel ikke har levert noen toppkamper i det siste.

Pereira har jo spilt for Østfolds Stolthet en gang i tiden og er dermed høyaktuell for FFK. Sånn er det bare.

 

---------------------------

MFK - Østfolds stolthet!


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 22 jun 07, 11:09
Endret: 22 jun 07, 11:10
Opprinnelig postet av Bjørnen

Pereira har jo spilt for Østfolds Stolthet en gang i tiden og er dermed høyaktuell for FFK. Sånn er det bare.

Har Pereira spilt for FFK tidligere? Det visste jeg ikke....


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3507

Lagt til: 22 jun 07, 11:12

Jeg må si jeg håper vi kan holde på spillerer som Berthelsen en stund til. For dere som husker litt har vi jo bare klaga og klaga på de venstre-backene vi har hatt de senere åra med unntak av netopp Berthelsen.

Tråkig hvis vi blir en klubb som mister de beste spillerne til klubber som f.eks VIking


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 22 jun 07, 11:16
Jeg har vel egentlig bare sittet og ventet på at Viking skulle komme på banen når det gjelder Trond Erik Bertelsen. Og jeg tror dessverre han selges enten i sommer eller etter sesongen. Viking har relativt solid økonomi og hvis de virkelig ønsker Bertelsen kommer de til å legge inn et bud vi er nødt for å takke ja til, dersom ikke Bertelsen velger å forlenge. Og siden han alltid har vært Viking-patriot og ønsker å spille for den klubben, så tror jeg han tar med seg kone og barn og flytter tilbake til Rogaland så fort han får sjansen.

Kjedelig for oss for Bertelsen er en av de spillerne på laget jeg har absolutt mest sans for.

Bjørnen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 03
Innlegg: 412

Lagt til: 22 jun 07, 11:18

Opprinnelig postet av Costanza
Jeg har vel egentlig bare sittet og ventet på at Viking skulle komme på banen når det gjelder Trond Erik Bertelsen. Og jeg tror dessverre han selges enten i sommer eller etter sesongen. Viking har relativt solid økonomi og hvis de virkelig ønsker Bertelsen kommer de til å legge inn et bud vi er nødt for å takke ja til, dersom ikke Bertelsen velger å forlenge. Og siden han alltid har vært Viking-patriot og ønsker å spille for den klubben, så tror jeg han tar med seg kone og barn og flytter tilbake til Rogaland så fort han får sjansen.

Kjedelig for oss for Bertelsen er en av de spillerne på laget jeg har absolutt mest sans for.

 

Alex Forsberg kunne kanskje være en passende erstatter? Han var knakende god på backen i Moss i alle fall. Høhø.

---------------------------

MFK - Østfolds stolthet!


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 22 jun 07, 11:45
Endret: 22 jun 07, 11:54

Får virkelig håpe kjerringa setter seg på bakbena... Går bare å venter på at han skal være tilbake for oss, Anders Prydz er dessverre altfor dårlig.  Ikke så mange gode venstrebacker der ute heller.

 

Dere som kjenner dama til Bertie, bør kjappest informere henne om det kjipe klimaet der borte.. 10 grader og sur vind året rundt er ikke noe for meg ihvertfall

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04
Innlegg: 605

Lagt til: 22 jun 07, 11:50

Opprinnelig postet av Costanza
Jeg har vel egentlig bare sittet og ventet på at Viking skulle komme på banen når det gjelder Trond Erik Bertelsen. Og jeg tror dessverre han selges enten i sommer eller etter sesongen. Viking har relativt solid økonomi og hvis de virkelig ønsker Bertelsen kommer de til å legge inn et bud vi er nødt for å takke ja til, dersom ikke Bertelsen velger å forlenge. Og siden han alltid har vært Viking-patriot og ønsker å spille for den klubben, så tror jeg han tar med seg kone og barn og flytter tilbake til Rogaland så fort han får sjansen.

Kjedelig for oss for Bertelsen er en av de spillerne på laget jeg har absolutt mest sans for.

Vi får håpe dette med kone og barn nettopp er til fordel for oss. Han har jo funnet seg ei Fredrikstadjente!

---------------------------

"Ja det humpær og går, som ho tante sa, som hadde hengsla trebein."

-Ullo


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 22 jun 07, 12:03

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 22 jun 07, 12:34

Håper for all del ikke Bertie selges! Nå har vi slitt oss gjennom Vebjørn Hagen og Szekeres, endelig har vi en bra venstreback og så skal han selges? Er heldigvis overbevist om at det ikke skjer. Skal vi ha en målsetning om å være blandt de beste i norsk toppfotball, kan vi ikke selge ham.

Dessuten vil det være økonomisk utrolig dumt. Han vil mest sannsynlig spille seg opp i høstsesongen, og prisen vil stige betraktelig.

Og hvis dette skulle skje; at han blir solgt til Viking.. Da sitter vi igjen med Anders Prytz, som ble sett på som motsetningen til Trond Erik. Han skulle ha en presis pasningsfot og være flink til å posisjonere seg. Men han ville ha mindre offensive kvaliteter enn Bertelsen, og være ganske treg.

Den presise foten har jeg sett lite til. Et kjempemål mot Viking, et par greie skuddforsøk i Østfoldhallen, og 2-3 i Tippeligaen. Jeg hadde høye forventinger til ham, men må innrømme at jeg er skuffet. Han har alt for mange slurvete oppspill og pasninger, samt at han sliter med tempoet. Når vi i tillegg ofte bruker Raymond på venstrekanten, sliter vi ofte defensivt.

Så værsåsnill FFK, ikke selg Bertelsen! (Morgan har forresten uttalt at det er utelukket med salg av Bertelsen!)

---------------------------

Journalist- Liker du noen andre idretter enn fotball,"Drillo"?
Feks. håndball?

Drillo- Håndball er hands..


kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06
Innlegg: 755

Lagt til: 22 jun 07, 13:24

Bertelsen er overrasket over at noen ønsker han nå...

Bli hos oss du! Vi skal bli Norges beste lag!!!

---------------------------

- FFK norgesmester 2006 - :)
Synger du Pippi-sangen uten å hoppe?? Så stikk fra PH-feltet da for FAAN!!!!


Røvern

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 374

Lagt til: 22 jun 07, 14:06

Bertelsen fristet:

http://fotball.adressa.no/eliteserien/article84110.ece

 

Var det jeg fryktet egentlig, skal mye til for at han blir værende da trur jeg.

---------------------------

FFK
-fortsatt i tippeligaen!!
-norgesmester 2006!!


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 22 jun 07, 14:14
Hmmm, det var da som faen. Håper virkelig dette ikke blir noe av, men hvis det så skulle skje, hvor lang tid har Bertie igjen av kontrakten, og hva er realistisk pris på en overgang?

---------------------------

Let the dice fly high!

Alt har ein ende, så nær som pylsa. Ho hev to.


Røvern

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 374

Lagt til: 22 jun 07, 14:15
Endret: 22 jun 07, 14:17

Han har kontrakt ut neste sesong mener jeg.

Med tanke på lengden av kontrakten, alder på spilleren og at han har vært innom landslaget bør han ikke slippes for mindre enn 8-10 mill hvis han går i sommer.

Helt syke priser det har blitt i Norge for tia, men vi bør helt klart ikke være de som senker nivået!

---------------------------

FFK
-fortsatt i tippeligaen!!
-norgesmester 2006!!


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 22 jun 07, 14:18
Endret: 22 jun 07, 14:27

Han er i landslagklasse og halvannen sesong igjen av kontrakten. Det spekuleres i at Marius Johnsen (venstreback i landslagsklasse) gikk til Lillestrøm fra Start for seks - syv millioner. Berthelsen bør vel ikke ligge langt unna denne priskategorien.

Hvis han selv ønsker seg vekk, er det bare å selge han.


algern0n

A-lagspiller
Ble medlem: 18 apr 05
Innlegg: 339

Lagt til: 22 jun 07, 17:55

Har egentlig en viss forståelse for Bertie her, han er jo fra Stavanger(ish) og når Viking i tillegg ser ut som et lag som for alvor kan blande seg inn i toppen igjen er det lett å forstå at han har lyst til å spille for dem.

Er enig i MA at vi ikke bør selge spillere til lag vi håper å kunne konkurrere med, men håper han her har vett til å se at det er bedre å få noen millioner for han enn å la han gå gratis etter neste sesong.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 9 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340