Husk meg
Brukernavn
Passord

Viking ønsker Bertelsen

Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 9 6

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 14 jul 07, 11:41
Opprinnelig postet av Bob Page
Står ihvertfall det under spillerprofilen hans på www.fredrikstadfk.no...

Det er en vanlig feiloppfatning som har fått leve sitt eget liv, tydeligvis også på klubbens offisielle sider (snodig nok). Bertelsen ble riktignok offisielt kjøpt akkurat en uke etter at Drillo ble offentliggjort som ny FFK-trener, men da hadde FFK allerede forhandlet i lang tid med FK Haugesund og Drillo har fortalt i intervju at han ikke hadde noe med Bertelsen-overgangen å gjøre. Det var en prosess som hadde startet lenge før han ble FFK-trener. Det samme gjelder Martin Wiig som skrev under for FFK dagen etter Bertelsen.

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 17 jul 07, 07:37

– Jeg vil hjem, nå!

Trond Erik Bertelsen har gitt ledelsen i Fredrikstad klar beskjed. Han vil hjem til Stavanger fortest mulig.

Etter det www.rogalandsavis.no/sport/article2882269.ece erfarer, skal Vikings bud på Bertelsen være rundt 3-4 millioner kroner. Samt betaling etter antall spilte kamper. Det skal ikke være stor avstand mellom det Fredrikstad krever, og Vikings bud.

Huff dette hørtes ikke bra ut, kan vi han en umotivert Trond Erik framover nå da og ikke minst synes jeg budet var lavt.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10070

Lagt til: 17 jul 07, 07:48
Uproft!

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 17 jul 07, 08:10

5 mill. og pereira i bytte da eller? da kan han vel kansje dra...

 

---------------------------

Heia FFK


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 17 jul 07, 08:37
Opprinnelig postet av Holters
Uproft!


Uproft å gå ut på den måten, for det første. For det andre, hadde JEG vært Bertie, og gått skada, fått behandling og oppfølging og heva lønn i ca. trekvart år og ikke spilt en eneste (A-lags)kamp ennå etter å ha blitt friskmeldt, så hadde jeg ikke engang hatt samvittighet til å si noe sånt. Tatt diskret opp med klubben mulighetene for en overgang etter sesongen, joda, men ikke på denne måten... (Hvis det ikke hadde vært noen spesielle forhold som gjorde det umulig å bli, men det forutsetter jeg at det ikke er).

Men vi er jo alle forskjellige...

Vel vel... jeg håper uansett det ender med at han blir ut sesongen, men det er vel kanskje tvilsomt nå.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 17 jul 07, 08:40
Detta er uproft.. kjenner jeg er kvalm

---------------------------

http://keiko99.net


Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 17 jul 07, 08:49

Er det ikke en grunn til at vi har kontrakter? Jo! Nettopp for å knytte spiller og klubb til hverandre for en gitt tid selv om en av partene skulle "ønske" seg noe annet underveis!

Bertelsen, du har skrevet under for 4 år og det holder ikke å "ønske" seg hjem! Det skulle du ha tenkt på før du skrev under for 4 år, noe som sikkert spiller en stor rolle for lønnen du har hevet i FFK frem til nå!

Håpløst!

 

---------------------------


"Fotball er ikke underholdning, det er lidenskap." - Egil Olsen


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 17 jul 07, 09:14
Det virker bare én vei det der Kent.

Når spillere begynner å sutre og vil hjem får de vilja si som regel.
Men hvis klubben vil sende spillere hjem er de en skikkelig satan ;)

Jeg syns det er ett merkelig tidspunkt for bertie å grine seg til dette nå, men for all del vi trenger ikke han her når han ikke vil være her.

Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03
Innlegg: 828

Lagt til: 17 jul 07, 09:19
Vi må tåle at spillere går fra FFK. Alle spillere er til salgs bare prisen er den rette. Hvis Bertie går etter denne sesongen og vi får f.eks 5 mill får vi mulighet til å investere i noe nytt materiell. Dette er ingen krise for FFK

---------------------------

9 serie- og 11 cupmesterskap!!!!


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 17 jul 07, 09:39

Og spillere må tåle at de har en kontrakt å forholde seg til. De pengene Viking tilbyr (om det stemmer med 3-4 mill. som har vært nevnt) er småtteri i forhold til det han kan bidra med ut kontraktstiden. Han kan fort bety 3-4 plasser høyere opp på tabellen og det synes jeg er verdt langt mer enn 3-4 mill. (eller 8-9 for den saks skyld).

BEHOLD!

Bertie - skulle du mot formodning lese her inne og bry deg om hva vi mener

*Du har gått skadet i lang tid og fått god medisinsk oppfølgning og hevet god lønn.

* Det første du gjør når du er kampklar er å si at du vil hjem??

Håper du går i deg selv og ser at det kanskje ikke var det beste utspillet du har hatt. Bli hos oss litt til, så kan du heller gå rett til utlandet om noen år. SÅ kan du dra hjem til Rogaland.

---------------------------

Norgesmester - to på rad?
Ikke det, nei. Ihvertfall i fjor, da...


Oslo

A-lagspiller

Ble medlem: 10 aug 04
Innlegg: 311

Lagt til: 17 jul 07, 09:42

Dette er uprofesjonelt sagt av Bertie, og et lite hån til medspillere, klubb og supportere, som har støttet deg i en vanskelig tid.

Her er det bare å selge, og bruke pengene på en spiller som vil spille for klubben!

F&%#!


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 17 jul 07, 09:48
Her er det bare å LA VÆRE å selge - det er jo det han vil. Vi vil ha glede av hans tjenester så lenge som mulig. Tviler sterkt på at vi finner en brukbar erstatter med det første, og da er det ikke noe poeng i å selge for småpæng.

---------------------------

Norgesmester - to på rad?
Ikke det, nei. Ihvertfall i fjor, da...


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3507

Lagt til: 17 jul 07, 09:51
Trist at en så populær og god spiller oppfører seg som en unge på den måten. Rett og slett trist....

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 17 jul 07, 09:53
mere en 4 mill om vi skal selge han. så skal vi ha Thomas Pereira.

---------------------------

http://keiko99.net


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 17 jul 07, 09:57
Kontgrakten utløper 31.12.2008 - det er et hån å komme med tilbud på under 10 mill. Unge landslags-venstrebacker gror ikke på trær. Vi selger ikke (hadde det vært opp til meg). Nytt kontraktstilbud etter sesongen er spilt, med opsjon på utenlandssalg ved bud over en viss sum.

---------------------------

Norgesmester - to på rad?
Ikke det, nei. Ihvertfall i fjor, da...


Oslo

A-lagspiller

Ble medlem: 10 aug 04
Innlegg: 311

Lagt til: 17 jul 07, 10:02

Opprinnelig postet av DrDRE
Kontgrakten utløper 31.12.2008 - det er et hån å komme med tilbud på under 10 mill. Unge landslags-venstrebacker gror ikke på trær. Vi selger ikke (hadde det vært opp til meg). Nytt kontraktstilbud etter sesongen er spilt, med opsjon på utenlandssalg ved bud over en viss sum.

 

Du har fått med deg at han ikke vil spille for FFK?


TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 17 jul 07, 10:04

1. FFK trenger en god venstreback.

2. Alt for lite penger. Hadde FFK fått leie en landslagsaktuell back for 3-4 mill + lønn i 1.5 år, hadde vi vel jubla?. Jeg ser ikke noe grunn til at han ikke skal koste ihvertfall 7 mill, all den tid gode venstrebacker er sjeldne.

3. Hvis han spiller bra i høst, vil vi kunne få 7 mill i vinter, etter å hatt god bruk for han i 13 kamper.

4. Tør bertie å vente i 1.5 år og gå Bosman? Da er han nødt til å overbevise i helt fram til sommeren, samtidig som at viking ikke finner seg noe nytt på kanten. Blir han skadet med samme skaden i løpet av vårsesongen, kan han fort ende kontraktsløs. Som familiemann er nok det littegrann for skummelt at han tør satse på det.

5. Er bertie litt enkel? Hva i allverden har han å tjene på å prate så mye med rogalands avis?

 

---------------------------

Bjørkøy som Statsminister!


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3507

Lagt til: 17 jul 07, 10:15
Ja enig, dette er utrolig kjipt. De mener vi bør selge en ung landslagsaktuell spiller for småpenger. Nei Viking bør i det minste betale skikkelig for sutrekoppen.

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 17 jul 07, 10:27

Enda et eksempel på at fotballspillere er store unger med ett kjempeego.

Må bare slutte meg til de som sier at etter å ha hevet lønn, fått støtte osv i 8-9 mnd i skadeperioden viser så lite gjensidighet er vel bare kvalmt. Noen kan kanskje undskylde med at pressa skriver jo bare kvalm, jfr. MA debatten og Ramberg saken her i FFK. Vil også i den saken hevde at man kan lese gjennom intervjuer før trykk, mao ingen undskyldning for Bertelsen.

Skal Viking kjøpe han midt i kontrakt tiden 8-10 mill pluss Pereira på lån ut sesongen ( med opsjon på maks 500.000).

Samtidig håper jeg at Bertelsen kan vise seg voksen nok, etter å ha tenkt seg om, til å brette opp ermene å stå på for fullt ut kontrakt tida.

 

 

 

 

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 17 jul 07, 10:32
Detta er jo veldi uproft a Bertelsen ja! Har altid ahtt sansen for han men nå har han tapt seg veldig.. Går jo ikke ann å snakke sånn med media.. Vi bør værtfall få 7-8 mill for han men jeg trur nok han værtfall blir ut sesongen..


Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 9 6

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340