Viking ønsker Bertelsen
Det eneste som kan velte en overgang nå, er at Viking ikke får på plass en erstatter for Svenning.
- Jeg har veldig lyst til å være med å bygge opp Randaberg. Det er jo som et eventyr. Dessuten trives jeg veldig godt her i distriktet, sier han.
link
---------------------------
Opprinnelig postet av keiko99
Det eneste som kan velte en overgang nå, er at Viking ikke får på plass en erstatter for Svenning.
- Jeg har veldig lyst til å være med å bygge opp Randaberg. Det er jo som et eventyr. Dessuten trives jeg veldig godt her i distriktet, sier han.
Ett fantastisk eventyr!! Være med en klubb fra 3 Div til kanskje å bli ett middelmådig adecco lag....... Skulle tru det var bedre å spille i Tippeligaen......
Svenning er nå formelt klar for Randaberg.
Viking ville jo ikke slippe han før de fikk en erstatter for han, betyr det at Viking har godtatt FFKs bud????
Norgesmester - to på rad?
Ikke det, nei. Ihvertfall i fjor, da...
FFK skal ha styremøte i morgen.
Opprinnelig postet av Patrioten
Ser ut som han har tapt for FFK?Hva vet du om det.. ?
Håper ikke Bertelsen forsvinner!
Håper og ber om at Rösler har skaffa seg Stefanutto..
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
Opprinnelig postet av Patrioten
Ser ut som han har tapt for FFK?Hva vet du om det.. ?
Vet ikke mer det.
CUPVINNER 06
Opprinnelig postet av TothNR1
Seriøst..Jeg orker ikke Prtyds lengere azza..så mye dritt pansinger.. Jeg kunne gjort bedre, Jeg gleda meg til Bertie kom tilbake..Han kan ikke forsvinne ¨nå
Nå er det jo sann at i dagens fotball har alle sin pris, men jeg håper at prisen for Bertelsen er for høy for viking. FFK kan jo ikke selge han nå slik jeg ser det. Først solgte de Brenne og så selger de Bertelsen, og allikevel sier de at de satser.... Nei, det rimer rett og slett ikke. En annen ting er at det også er negativt å bytte ut alle norske med utlendinger selv om det sikkert er god økonomi i det.
Si nei til salg av Berti.............. At vi har behov for han burde det ikke være noen tvil om all den tid vi har slitt på venstresiden siden han ble skadet........og det dreier seg om ett år med samme problem.
Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football
jeg vil selge berti og hente Shane Stefanutto. Berti vil hjem og det bør vi respektere, men da må vi hente noe annet for viking har ikke noe vi ønsker oss
Det må være mye bedre butikk å beholde Bertelsen ut sesongen, kanskje også frem til neste sommer, og vente på at Christian Halvorsen kommer opp og kan erstatte Bertelsen. Ikke noe hadde vært bedre. Vi har en veldig god junioravdeling og Halvorsen er blant de som peker seg mest ut positivt. Han bør få sjansen i a-stallen neste sesong. Han er både norsk - og lokal. Betydningen av det må ikke undervurderes, spesielt ikke nå når vi stadig nærmer oss en startoppstilling med kun utenlandske spillere. Om vi bytter ut Bertelsen med en ny utlending så fortsetter vi i feil spor.
Opprinnelig postet av Costanza
jeg vil selge berti og hente Shane Stefanutto. Berti vil hjem og det bør vi respektere, men da må vi hente noe annet for viking har ikke noe vi ønsker oss
Det må være mye bedre butikk å beholde Bertelsen ut sesongen, kanskje også frem til neste sommer, og vente på at Christian Halvorsen kommer opp og kan erstatte Bertelsen. Ikke noe hadde vært bedre. Vi har en veldig god junioravdeling og Halvorsen er blant de som peker seg mest ut positivt. Han bør få sjansen i a-stallen neste sesong. Han er både norsk - og lokal. Betydningen av det må ikke undervurderes, spesielt ikke nå når vi stadig nærmer oss en startoppstilling med kun utenlandske spillere. Om vi bytter ut Bertelsen med en ny utlending så fortsetter vi i feil spor.
Helt enig Costanza!! Vi trenger ikke utlendinger nå!! Halvorsen kan bli vår neste vestreback, men da må Bertil bli!!
http://fotball.aftenbladet.no/
Håper FFK har is i magen og ikke selger han for billig ihvertfall
erfo
Trond Erik Bertelsen skal i møte med styret i dag.
– Jeg er jo fra området, så det er klart det frister å spille for Viking, sier han.
Han har over ett år igjen av kontrakten med Fredrikstad, og da han blir konfrontert med Andersens uttalelser sier han følgende: – Jeg må bare forholde meg til den kontrakten jeg har, men jeg skal ha en prat med styret på torsdag, sier han uten å ville utdype det noe mer. – Jeg må snakke med dem før jeg går ut i media med noe som helst.
Skriver Rogalands Blad.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914