Takk !!!!! Takk !!! Takk !!!!
Ja da .. jeg ser at gutta har startet nytt tråd fra Sandefjord kampen men jeg håper at jeg får lov til å starte et nytt da.
For 3-4 dager siden skrev jeg "skam dere" og nå må jeg bare be dere om en ting. Dere 600-700 som var der vær så snil og klapp dere selv på skuldra og si til dere selv "bra jobba" . Altså vet ikke hvor mye det betyr for dere men for meg er det enormt når jeg sier at Bad Blue Boys hadde vært stolte av jobben vi gjorde i dag. Jeg må bare beklage Dere "gamle FFK supprortere" men i hvretfal fra i min tid så er det DESITERT BESTE PLANKEHAUGEN HAR PRESTER NOENSINNE . Tusen takk for den fantastiske opplevevelsen jeg fikk lov til å bli med på i dag og håper at sangen kan kjøres kun en gang til slik det gjordes i dag og det er til Søndag i Drammen. Takk ! Takk ! Takk !
---------------------------
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Opprinnelig postet av Klokan
Ja da .. jeg ser at gutta har startet nytt tråd fra Sandefjord kampen men jeg håper at jeg får lov til å starte et nytt da.
For 3-4 dager siden skrev jeg "skam dere" og nå må jeg bare be dere om en ting. Dere 600-700 som var der vær så snil og klapp dere selv på skuldra og si til dere selv "bra jobba" . Altså vet ikke hvor mye det betyr for dere men for meg er det enormt når jeg sier at Bad Blue Boys hadde vært stolte av jobben vi gjorde i dag. Jeg må bare beklage Dere "gamle FFK supprortere" men i hvretfal fra i min tid så er det DESITERT BESTE PLANKEHAUGEN HAR PRESTER NOENSINNE . Tusen takk for den fantastiske opplevevelsen jeg fikk lov til å bli med på i dag og håper at sangen kan kjøres kun en gang til slik det gjordes i dag og det er til Søndag i Drammen. Takk ! Takk ! Takk !
Jeg henger meg på den. Vi hadde en herlig stemning i dag.
"Jeg tåler ikke korpsmusikken, men drar jo på kamp for det!"
Zoran, det er kunn DU som har gjort oss så bra som vi er den dag idag, Du skal ha mye av æren for at vi har vokst så mye Syns at vi gjorde en dødsbra jobb og vi EIDE storstadion på denne solfylte dag..
gleder meg til Drammensturen jeg nå, da blir det forhåpentligvis like mye trøkk hehe
Vi sees på Marinelyst Stadion alle sammen (sånn det skrives vell, eller heter ??:P)
MaRcUs -- Står Vi En For Alle Og Alle For En !!
Rakk aldri å komme oss på ferja, så måtte ta til takke med å se kampen hjemme med noen venner..
aldri irritert meg mer over at jeg ikke har kommet meg på en kamp enn denne gangen tror jeg! Satt med gåsehud i store deler av kampen, pga plankehaugen! var bare helt sinnsykt!! skulle tro vi spilte hjemmekamp, og den nye sangen, den er bare HELT JÆVLA KOOOONGE! faen nå gleder jeg meg som en liten unge til søndag!
Creds til deg du Zoran, du er suveren!
Ultras mentalita - Brigade RødHvit
Hentet fra sandefjord forumet:
dessverre har jeg ennå Fredrikstad sangen i hodet, den med ååååååååååååå, ole,ole,ole...... Den gikk i over 17 minutter non stop!!!! Får den ikke ut av hodet. De var bra idag, FFK supporterne, og spesielt han som hadde roperten, var utrolig flink til å få med seg alle, med å forklare hvordan de skulle hoppe o.l før de gjorde det sammen.
Hehe bra jobba alle sammen
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF ULTRAS!!
FFK FANATICS FELLOWSHIP
Opprinnelig postet av FFK Forever
Hentet fra sandefjord forumet:
dessverre har jeg ennå Fredrikstad sangen i hodet, den med ååååååååååååå, ole,ole,ole...... Den gikk i over 17 minutter non stop!!!! Får den ikke ut av hodet. De var bra idag, FFK supporterne, og spesielt han som hadde roperten, var utrolig flink til å få med seg alle, med å forklare hvordan de skulle hoppe o.l før de gjorde det sammen.
Hehe bra jobba alle sammen
Hehe
Meritter
Seriemester: 1937-38, 1938-39, 1948-49, 1950-51, 1951-52, 1953-54, 1956-57, 1959-60 og 1960-61.
Cupmester 1932, 1935, 1936, 1938, 1940, 1950, 1957 1961, 1966, 1984 og 2006.
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
FFK fan ? har skoleferien begynt og du kjeder deg ???
haha! EG TOG AN!
HELT RÅTT av plankehaugen i Sandefjord Var tilstede og sang for full hals. Å når til og med jeg hopper så jeg får vonde knær så må det være bra. Stemmen er hes i dag. Moro at nesten hele feltet var med og herlig å se hvor fornøyd Zoran var. Gi ros, masse ros så får du med deg alle til slutt og PH blir Norges beste supportetklubb. DRITMORO........ det frister bra med gjentagelse på søndag. Å da vinner FFK.
off jeg er støl i leggæne etter all hoppinga igår!
stemmen er heller ikke bra
ffk
arsenal
evig aristokrat
Glommen Rugby Klubb
http://www.youtube.com/watch?v=AwEldDyq6Uc men hvis alle som vil prøve å få til dette, tar tak rundt sidekameraten på stadion, enten han vil eller ikke, og hopper til, vil de som ikke vil forsvinne til slutt.
Nei til moderne fotball, Grandiosaklappere, storskjermmisbruk, og gamle damer på PH-feltet.
FFK for alltid!
Fikk desverre ikke dratt på kampen mot Sandefjord ettersom jeg hadde kamp selv, noe jeg er veldig lei meg for! Fikk hørt 2.omgang på radio, og jeg hørte dere utrolig godt! Så også på en sending fra tv2 etter kampen, og dere var helt fantastiske! Stå på i Drammen på søndag også!
Journalist- Liker du noen andre idretter enn fotball,"Drillo"?
Feks. håndball?
Drillo- Håndball er hands..
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
02/12/2024 15:21 | 60f95d23