Før Kampen: Strømsgodset vs FFK (12 serierunde)
---------------------------
Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.
Felt P, rad 7, sete 11 !
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av Plankekæll
Derfor mener jeg Stadheim må utvikle løpsstyrken og duellstyrken før han er aktuell.
Veldig lett for han å utvikle det nå må jeg si. Han har nok kommet dit han skal være den gutten, hverken mer eller mindre.
Er helt enig med deg at lite tilsier at han klarer å utvikle seg videre fra der han er nå. Men jeg sier at sålenge han er på det nivået løpsmessig/duellmessig han er nå, er det helt håpløst å bruke han på laget.
Er helt enig med deg at lite tilsier at han klarer å utvikle seg videre fra der han er nå. Men jeg sier at sålenge han er på det nivået løpsmessig/duellmessig han er nå, er det helt håpløst å bruke han på laget.
Jeg har heller ikke sansen for Stadheim. På venstre ville jeg heller brukt Kouadio i steden for. På v.back er han en nødløsning for meg.
Mitt forslag til lag:
Rami Shaaban
Pål André Czwartek Patrik Gerrbrand Raio Piiroja Miikka Multaharju
Tarik Elyounoussi John Anders Bjørkøy Hans Erik Ramberg Anders Stadheim
Gardar Johansson Ismael Beko Fofana
Men dette er vanskelig. Prytz har jeg ingen tro på lenger, Martyn er jeg usikker på, Stadheim er et usikkerhetsmoment da han er bedre sentralt i banen, Tarik er vel også bedre som spiss. Hadde muligens vært bedre på Jonna på høyrekant, men han er mye bedre sentralt han også. Kouadio virker også for lett og uferdig ennå. Jeg hadde plassert West som spiss, byttet ut Stadheim, satt Fofana ned som venstre kant hvis mulig. Men West er som vanlig ute med skade...
Men tror uansett dette laget kan bite godt fra seg.
Mitt forslag til lag:
Rami ShaabanPål André Czwartek Patrik Gerrbrand Raio Piiroja Miikka Multaharju
Tarik Elyounoussi John Anders Bjørkøy Hans Erik Ramberg Anders Stadheim
Gardar Johansson Ismael Beko Fofana
Men dette er vanskelig. Prytz har jeg ingen tro på lenger, Martyn er jeg usikker på, Stadheim er et usikkerhetsmoment da han er bedre sentralt i banen, Tarik er vel også bedre som spiss. Hadde muligens vært bedre på Jonna på høyrekant, men han er mye bedre sentralt han også. Kouadio virker også for lett og uferdig ennå. Jeg hadde plassert West som spiss, byttet ut Stadheim, satt Fofana ned som venstre kant hvis mulig. Men West er som vanlig ute med skade...Men tror uansett dette laget kan bite godt fra seg.
Jeg drømmer fortsatt om godt samspill mellom Kouadio og Fofana jeg.
Har tenkt meg til drammen i morra. Får man kjøpt billetter blant Fredrikstadpublikum der? Eller må man sitte blant det lokale publikum? Regner med at det ikke blir utsolgt?
Jeg drømmer fortsatt om godt samspill mellom Kouadio og Fofana jeg.
Ditto!
Mitt forslag til lag:
Rami
PAC / Ny høyreback Gerrbrand Raio Prydtz/Bertie
Tarik Kasey Kouadio Multaharju
Gardar Fofana
Norgesmester - to på rad?
Opprinnelig postet av Nugattistjerna
Har tenkt meg til drammen i morra. Får man kjøpt billetter blant Fredrikstadpublikum der? Eller må man sitte blant det lokale publikum? Regner med at det ikke blir utsolgt?
All erfaring her i Drammen tilsier at man fint kan få kjøpt bortesupporterbilletter i døra. Godset har vel ikke solgt ut en hjemmekamp ennå, og det skjer vel neppe i morra heller med det været som er meldt...
Ellers bruker det jo å være FFK-supportere litt overalt når vi er på bortebane, så det er nok ingen krise om du må være et annet sted enn i bortesupportersvingen...
Bjørn Jervell Hansen
Ære være plankebyen!
Opprinnelig postet av kjell
Noen som vet hva slags plasser vi bortesopportere får der borte? husker vi hadde knallplasser der borte i 2003, i første div.
Tror det er ståplasser bak ene målet , klokkesvingen ...
Opprinnelig postet av bjervell
Godset har vel ikke solgt ut en hjemmekamp ennå, og det skjer vel neppe i morra heller med det været som er meldt...
Er ikke meldt så dårlig da met.no/buskerud/drammen.html
Vel, kommer an på hvem man stoler mest på, tror jeg ;-) http://www.dagbladet.no/vaer/uni/900058548
Hrmf. Hvorfor klarer jeg aldri å huske hvordan man lager klikkbare linker her inne...
Bjørn Jervell Hansen
Opprinnelig postet av bjervell
Vel, kommer an på hvem man stoler mest på, tror jeg ;-) http://www.dagbladet.no/vaer/uni/900058548
Hrmf. Hvorfor klarer jeg aldri å huske hvordan man lager klikkbare linker her inne...
www.dagbladet.no/vaer/uni/900058548
16.00 | 20° | 2 m/s | 5 mm | 1006 hPa | |
Sannsynlighet for nedb: 66% | Skydekke: 67% |
Får håpe regnet holder seg borte da.
Er kanskje ikke helt sansynlig at de forandrer formasjonen, men tror dette laget kunne gjort en god jobb:
Rami
PAC - Gerrbrandt - Piiroja - Multe
Ramberg - Bjørkøy
Tarik - Martyn - Fofana
Gardar
Engasjert hovedtribunist!
"Strømsgodset har vunnet de siste fire hjemmekampene mot Fredrikstad."..
Det er jo direkte feil!! Vi vant jo der i 1 divisjon, 4-3 det ble? Var der selv og husker det var mange selvmål og tullemål ihvertfall...
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!
Opprinnelig postet av Husgutt
Leser på 100% fotball:
"Strømsgodset har vunnet de siste fire hjemmekampene mot Fredrikstad."..
Det er jo direkte feil!! Vi vant jo der i 1 divisjon, 4-3 det ble? Var der selv og husker det var mange selvmål og tullemål ihvertfall...
Det har du helt rett i Det ble 2 -3
Tror nøkkelen i morgen blir å stoppe Kovacs. Greier vi det, er mye gjort. I tillegg bør vi gå offensivt ut, og spille en del i bakrom på Tarik/Fofana.
Men, tilbake til nevnte Kovacs. Mot Start registrerte jeg at Gerrbrand fikk i oppgave og passe på David Nielsen. Gerrbrand er i og for seg god på hodet, men Piiroja er enda bedre! I tillegg har Totte mer fart enn Piiroja.
Da ser jeg helst at Raio tar seg av Kovacs, og Gerrbrand sikrer og passer på bakrommet vårt i tilfelle Kovacs får stusset.
En annen spiller å passe på er Stian Ohr. Litt dumt da med Prytz som har slitt med tempoet så langt, kanskje? Tror nok at kanskje Multaharju blir venstrekant, og da får vi håpe han er villig til å ta mange returløp.
Kan dette være laget?
Shaaban
Cwartzeck Piiroja Gerrbrand Prytz
Fofana Bjørkøy Ramberg Multaharju
Elyounoussi Johansson
Journalist- Liker du noen andre idretter enn fotball,"Drillo"?
Feks. håndball?
Drillo- Håndball er hands..
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914