Fofana Fooofana..
Merker at folk synger " FO-fo-fo-fo FANA -FO-fo-fo-fo FANA ".. Trodde det var FO----- FOFANA- FO FO FOFANA.. Høres ihvertfall mye bedre ut og mye enklere å synge..
---------------------------
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!
i bussen innover te lillestrøm første seriekamp ,ble denne foreslått og da var det snakk om FO---FOFANA , FO FO FO FOFANA
Biletten te sandejord er i boks :D
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!
Biletten te sandejord er i boks :D
Merker jeg begynner å dra på smilebåndet under det ropet, høres bare teit ut, men det er bare min mening som det heter ;)
Må bare innrømme at jeg synes dette tilropet minner litt om de svært upassende tilropene som f.eks E`to opplever i Spania. Det er noe med "Fo-fo.." som blir litt jungelaktig . Hva med "bare" FOFANA - FOFANA?
Opprinnelig postet av bjorn
Uansett ett utrolig dårlig "rop", kan lissom ikke bli noe spesielt trøkk i det der ...
Merker jeg begynner å dra på smilebåndet under det ropet, høres bare teit ut, men det er bare min mening som det heter ;)
Det kan jo faktisk bli ganske mye trøkk ut av det, men det blir dog kun på FOene :)
Syns ikke den er kjempe jeg heller, men den funker greit for nå affal.. Til noe bedre kommer...
Fungerer bedre enn TarikTarikTarikTarikTrikTrikTrikTrikTrikTaikTaikTaikTaikTaik eller hvordan mølja ender tilslutt :)
døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!
Opprinnelig postet av Jello B
Må bare innrømme at jeg synes dette tilropet minner litt om de svært upassende tilropene som f.eks E`to opplever i Spania. Det er noe med "Fo-fo.." som blir litt jungelaktig . Hva med "bare" FOFANA - FOFANA?
Eller enda enklere:
FO FA NA, FO FA NA... (raskere og raskere ettervhert).
Enhver idiot må klare det.
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Jeg har et forslag til Fofana sang.. syns den som blir brukt nå er rett og slett ræva, unnskyld meg!
Jeg tror jeg prøvde å komme med dette forslaget før den andre kom ut..
melodien er: http://youtube.com/watch?v=_3BCwCnEH0g
FO - FO FOFANA!
FO - FO FOFANA!
FO - FO FOFANA!
ISMAEL FOFANA!
Ultras mentalita - Brigade RødHvit
Opprinnelig postet av Guillermo
Jeg har et forslag til Fofana sang.. syns den som blir brukt nå er rett og slett ræva, unnskyld meg!
Jeg tror jeg prøvde å komme med dette forslaget før den andre kom ut..
melodien er: http://youtube.com/watch?v=_3BCwCnEH0g
FO - FO FOFANA!
FO - FO FOFANA!
FO - FO FOFANA!
ISMAEL FOFANA!
Støttes 100 %!
Ultras mentalita - Brigade RødHvit
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
02/12/2024 15:21 | 60f95d23