Kampens gang: RBK - FFK (9. serierunde)
---------------------------
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
"Når han gamlingen i Trondheim kastet seg inn i manesjen igjen, så måtte jo jeg også!"
gult til pac og raio dette er ikke bra,
"Når han gamlingen i Trondheim kastet seg inn i manesjen igjen, så måtte jo jeg også!"
Feilberegner totalt og RBK-stopperen kan heade i åpent mål.
Fullt fortjent 1-0 til Rosenborg, men en utrolig dårlig inngripen av Shaaban.
Tidligere i kampen viste Shaaban sine styrker og svakheter i løpet av 1 minutt: En fantastisk redning på ett skudd som endret retning. Deretter feilberegnet han i feltet.
Har du lest forumets retningslinjer?
VærsteUltras
HEIA HEIA FREDRIKSTAD!!!
Skuddet til Fofana mot slutten av 1.omgang var heftig. Ett klikk ned og ett til venstre der hadde den sittet rett innenfor vinkelen. Ville blitt et vakkert mål.
Pokker at det ikke gikk inn.
Næmmen staaakaar han er fra Moss jo...
Opprinnelig postet av Martin
nett radioen fungerer ikke lenger.
Takk for svaret. Da slipper jeg å sitter her å prøve å få den til å funke lenger :)
Nå er det bare å gå ut etter pause å kjøre over rbk...
HEIA HEIA FREDRIKSTAD!!!
Er noe lisenstrøbbel med NFF som gjør at de ikke får sendt det via nettet..
Har hørt 1.omgang på radioen, for meg høres det ut som om Martyn bør byttes ut. I tillegg kanskje få inn Raymond og flytte Tarik opp som spiss, virker ikke som om han kommer helt til sin rett på kanten..(?)
Typisk at målet kommer på dødball, det skulle jo være vårt angrep! Hørte Harry Hansen nevne at det så ut som om det var Multaharju som lot Koppinen gå fri. Hvis det stemmer, hvorfor dekker ikke Miika opp en på sin egen størrelse? Vi har jo Gardar, Raio, Martyn og Gerrbrand som er veldig store. RBK uten Iversen, bør ikke få score på dødball!
Journalist- Liker du noen andre idretter enn fotball,"Drillo"?
Feks. håndball?
Drillo- Håndball er hands..
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
(*)FREDRIKSTAD FK(*)PLANKEHAUGEN(*)SEVEN NATION ARMY(*)
Opprinnelig postet av SirLion
Martyn ut- Ramberg inn.. jaja.. TV2kommentatorene er nøytrale vil jeg si.... NOT
Hadde du forventet noe annet. TV2 er jo tross alt fotball kanalen til RBK og Brann. hehe... tragisk!!
HEIA HEIA FREDRIKSTAD!!!
HEIA HEIA FREDRIKSTAD!!!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914