Bra Plankehaugen
Tenker på deres mottrekk mot Klanses arroganse mot Morgan, foresten hvordan viste dere at Klanen kom med en slik banner?
Her er bilde fra Plankehaugens banner av Morgan.
Bildet er tatt av multimedia.api.no/www.demokraten.no/archive/01273/IMG_6067_1273907m.jpg
Mod: Flyttet til riktig kategori
Det var vel heller en uavhengig støtteerklæring til Morgan Andersen etter alt peset han har fått fra media i det siste, men uansett et flott banner. MA var till og med med på "bølgen" sammen med spillerene etter kampen
Forresten har noen bilde av banneret til Klanen ? Siden jeg stod bak banneret til PH, fikk jeg aldri med meg dette...
---------------------------
For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til Fredrikstad Blad etter FFK-VIF 26/
døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!
Bytta bort sjela,fikk morgan igjen...
Fikk svar på tiltale
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF ULTRAS!!
FFK FANATICS FELLOWSHIP
For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til Fredrikstad Blad etter FFK-VIF 26/
Opprinnelig postet av paco
Morgan sto med tårer i øynene,et stort øyeblikk helt rått av plankehaugen
FFKs direktør Morgan Andersen ble hedret av FFKs supportere før kampen, og var tydelig rørt etter kampen.
- En av de største dagene i livet mitt. Veldig glad for å være en del av plankehaugen. Ufattelig at mennesker kan stille opp sånn for klubben og for meg skriver www.rb.no/fotball/eliteserien/article2764000.ece
Ære være Plankebyen
Opprinnelig postet av Bob Page
Hehe, ja. Den var vi heldige med . Det var vel Eggen det ble sikta til der....
eggen var i byn forresten... å på kampen... så han i køen over brua... nå kan han angre nå;D ny stadio å hele greia.. han sitter igjenn arbeidsløs å slækk.. næida ... eheh....
pippisangen kommer sæi;)
Opprinnelig postet av keiko99
han har seg selv å takke
jaa xD han blir vel ansvarlig for vannflaskene for en 7divisjons klubb i tysklan.. ville han ikke til utlande??xD
pippisangen kommer sæi;)
Opprinnelig postet av Pinaasen
Opprinnelig postet av keiko99
han har seg selv å takkejaa xD han blir vel ansvarlig for vannflaskene for en 7divisjons klubb i tysklan.. ville han ikke til utlande??xD
To stk latterlige innlegg!!
Rød.... hvit... og patriot!
Rød.... hvit... og patriot!
Opprinnelig postet av Patrioten
Tenker på deres mottrekk mot Klanses arroganse mot Morgan, foresten hvordan viste dere at Klanen kom med en slik banner?
Akkurat det tror jeg var tilfeldig, men et veldig morsomt sammentreff. Ufattelig bra når Klanen trekker opp sitt lille, stusselige banner før Plankehaugen reiser sitt som er direkte svar på tiltale. Det beste øyeblikket fra kampen, foruten scoringen :)
Bra gimmick.
Vanket en masse skryt til Plankehaugen fra tv-kommentatorene i dag - også.
Det er HERLIG å se FFK på tv når det synges slik. Man blir stolt over å være FFK-fan når kommentatorene i hjemmekamp etter hjemmkamp skryter vilt av den fantastiske stemningen i Fredrikstad, det flotte arrangementet i forkant av kampene, og at FFK viser hvor flott norsk fotball er på sitt beste. OSV.
Så stor kudos til Plankehaugen og andre sangfugler i dag. Dette låt BRA!!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
02/12/2024 15:21 | 60f95d23