Piping mot eget lag...
Har lagt merke til at spessielt i Bergen piper publikum mot eget lag hvis de ligger under til pause. Samme skjedde bl.a på Lerkendal i Kamma-kampen. Makan til slett oppførsel. Det er jo da det virkelig betyr noe for laget/klubben å ha støtte i publikum. Ser bare på hjemmekampen mot Odd i fjor. Vi lå under 0-1, guttane fikk ikke utelling + et brent straffespark. Likevel stod PH på og sang som før, som vi i ettertid ble takket av klubben for.
Brann-supportere må være Norges værste medgangs-supportere. Da vi spilte mot Brann for to uker siden var det liv laga helt til FFK scora. Deretter var det for det meste tyst. 500 FFK-supportere hørtes jo mye bedre på TV`n enn 16000+ Brann-fans. Først da Brann utlikna ble det liv igjen. Det samme skjedde på 1-2 og 2-2 scoringa...
---------------------------
For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
I år tar vi "The Double"....
Ære være plankebyen!
De tror de er norges beste?
Jeg mener selv de er en av Norges desidert dårligste. Sangreportoaret begrenser seg til "byen er Bergen og laget er Brann", og de trøkker dårlig.
Ultras mentalita - Brigade RødHvit
Naturlig at de blir sett på som blandt de beste, når de ligger i toppen på tabellen. I tillegg er det en stor by, og kampene deres vises mye på tv.
Med de forutsetningene er de nok blandt de dårligste i landet. Selvfølgelig kunne Plankehaugen valgt å bue FFkspillerne av etter Stabækkampen, men hva hadde det vært godt for? De skjønner selv når de gjør jobben sin for dårlig, de trenger ikke hjelp av buende medgangssupportere!
Journalist- Liker du noen andre idretter enn fotball,"Drillo"?
Feks. håndball?
Drillo- Håndball er hands..
Opprinnelig postet av keiko99
om laget ikke gjør jobben så fortjener dem ikke bedre.. Når vi tapte mot stabæk burde vi bua for laber innsatsamen
ja amen paco
Man piper / buer aldri mot eget lag. Det er noe av det verste jeg hører. Sånne folk er taperær.
Opprinnelig postet av Rune Haugen
ja amen pacoMan piper / buer aldri mot eget lag. Det er noe av det verste jeg hører. Sånne folk er taperær.
Seriøst mener du at laget skal "roses" etter slett innsats, nei pip de heller ut så de skjønner hvor landet ligger. Dummeste jeg har hørt å stryke kattene etter håra
ja amen pacoMan piper / buer aldri mot eget lag. Det er noe av det verste jeg hører. Sånne folk er taperær.
Der er jeg faktisk litt uenig Rune. Greit nok hvis man kjemper på banen men taper, men viser guttene en mangel på innsatsvilje, og det har vi faktisk sett iår, så kan det også hende jeg piper en tone eller to. Men, misforstå meg ikke. Piping på eget lag er en uting.
Ultras mentalita - Brigade RødHvit
Opprinnelig postet av Martin_
Der er jeg faktisk litt uenig Rune. Greit nok hvis man kjemper på banen men taper, men viser guttene en mangel på innsatsvilje, og det har vi faktisk sett iår, så kan det også hende jeg piper en tone eller to. Men, misforstå meg ikke. Piping på eget lag er en uting.
Det blir misforstått omsorg å hylle laber innsats, piping er på sin plass da!
Opprinnelig postet av ffk-4ever
Seriøst mener du at laget skal "roses" etter slett innsats, nei pip de heller ut så de skjønner hvor landet ligger. Dummeste jeg har hørt å stryke kattene etter håra
Har ikke snakka om å " rose ". Går fint ann å demonstrere på en annen måte. Nemlig å heller holde kjeft.
om laget ikke gjør jobben så fortjener dem ikke bedre.. Når vi tapte mot stabæk burde vi bua for laber innsats
Tror ikke akkurat det hjelper noe. Spillerne vet selv godt åssen de har spilt. Dessuten handler det om å være litt "ålreite" med spillerne. Vi kan jo ikke forvente 3 poeng hver kamp.
Så klart vi kunne venta mer av dem mot Stabæk, men noen ganger er det vanskelig å spille..
Journalist- Liker du noen andre idretter enn fotball,"Drillo"?
Feks. håndball?
Drillo- Håndball er hands..
Kanskje jeg må gjenta meg !!!! Piping mot egne skal aldri forekomme, samme hvor dårlig de spillere !!!!
Når jeg hører dette rundt i Europa gremmes jeg. Da tenker jeg som så. Supportere ??? Skjerp dere !!!!
Kilde: FFK-tv
døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914