Billett i Bergen.
Noen som tilfeldigvis har en ekstra billett til brann-kampen??? Bor i kr.sand og har selvfølgelig ikke får rota meg til å fikse meg en billett. Ringte i dag, og da var det seff utsolgt.
---------------------------
It only took 90 minutes to DESTROY Rome! Muhaha
Opprinnelig postet av Kristian B
Noen som tilfeldigvis har en ekstra billett til brann-kampen??? Bor i kr.sand og har selvfølgelig ikke får rota meg til å fikse meg en billett. Ringte i dag, og da var det seff utsolgt.
Det er fortsatt billetter i salg på Aristokraten. Hvis du kjenner noen som skal bortover fra Fredrikstad, så kunne vel han/hun/de tatt med billett til deg.
Hvor mange er det som skal til Bergen ??
MaRcUs -- Står Vi En For Alle Og Alle For En !!
Har du lest forumets retningslinjer?
Det er fortsatt barnebilletter. du er jo ikke gamle gutten Bolstad:-)
Rød.... hvit... og patriot!
Opprinnelig postet av djpete
Studenter betaler barnepris så kanskje det går, hehe.
Opprinnelig postet av djpete
Han er ikke ungdomsskoleelev lenger vettu djpete. Han er voksen nå. 22 år er han blitt.
Faen, jeg er gjerne barn for å komme inn der jeg. Kanskje få fattern til å dra ned og kjøpe en barnebillett . Nå r jeg BITTER!!!!
Er kanskje yngre, Dag, men du vet like godt som meg at jeg gruser deg når som helst Ung og sprek, vettu ;)
Opprinnelig postet av Holters
Det legges ut 100 billetter i døra, men du skal være veldig ekstremt heldig og tidlig ute for å få en av de...
Etter det jeg har hørt, er disse billettene bare for bortesupporterne, altså oss. Så kanskje det finnes en liten mulighet allikevel. Spørsmålet er om jeg tør å ta den lange turen og satse på at jeg får billett i døra ;)
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
02/12/2024 15:21 | 60f95d23