Hvor vises bortekampene til FFK i Fredrikstad?
bare lurte på om det var no fast sted bortekampene til fredrikstad vises hær i byn?
noen som har noen tilbud rundt om i by`n?!
Mod: Fikset en litt mer beskrivende tittel, husk at omtrent alle skal skjønne hva tråden handler om kun ved å se på overskriften. Det skal med andre ord ikke være nødvendig å klikke seg inn på tråden for å se hva den handler om.
---------------------------
OM VI TAPÆR ELLER VINNER
REGNET HØLJÆR SOLA SKINNER
ALT FOR FREDRIKSTAD!
ALT FOR FREDRIKSTAD!
For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
I år tar vi "The Double"....
Ikke bokser Bob. restorangen. To store rom med plass til minst 300 mennesker, koselig servering med ikke så stive priser. Kiosk masse folk. Det blir en tur på meg igjen til Søndag. Til og med Raio likte seg der aå han kommer også.
For rseten i går ble det 2:2 i ørreter ....
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Opprinnelig postet av Klokan
Ikke bokser Bob. restorangen. To store rom med plass til minst 300 mennesker, koselig servering med ikke så stive priser. Kiosk masse folk. Det blir en tur på meg igjen til Søndag. Til og med Raio likte seg der aå han kommer også.
ok.... så det er bare å møte opp i vip resturangen?
OM VI TAPÆR ELLER VINNER
ALT FOR FREDRIKSTAD!
ALT FOR FREDRIKSTAD!
Opprinnelig postet av Pinaasen
Jepp 2 store losjer med åtte stk 37" og en 80" i hver losj,plass til nærmere 1000 supportere,tror det er 39kr for en flaske pils og på den ene storskjermen så vises disney filmer for de som har med små barn.Du sitter og ser rett ut på matta.Opprinnelig postet av Klokan
Opprinnelig postet av paco
Jepp 2 store losjer med åtte stk 37" og en 80" i hver losj,plass til nærmere 1000 supportere,tror det er 39kr for en flaske pils og på den ene storskjermen så vises disney filmer for de som har med små barn.Du sitter og ser rett ut på matta.Opprinnelig postet av Klokan
Er det ikke noen som skal si at dette er nok et eksempel på at FFK mister folkeligheten sin? Først skjenkebevilgning til VIP`er, så ut med korpset og nå dette!
Fo de som tok ironien, sees på søndag.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Er det ikke noen som skal si at dette er nok et eksempel på at FFK mister folkeligheten sin? Først skjenkebevilgning til VIP`er, så ut med korpset og nå dette!Fo de som tok ironien, sees på søndag.
Har du lest forumets retningslinjer?
- FFK norgesmester 2006 - :)
- Endelig er stadion klar... JIPPI -
Opprinnelig postet av kim_andre_c
Når åpner det på stadion da? noen som har info om det?sist gang åpnet de en time før
Siden de har servering av alkohol der tenkte jeg på?!
Fyller ikke 18 før i oktober så det er litt surt..
Opprinnelig postet av Aristo-gutt
Men må man være 18år for og komme inn der?!
Nei bruttern, du får nok vente til du er tørr bak øra!! hehe...
- FFK norgesmester 2006 - :)
- Endelig er stadion klar... JIPPI -
I følge paco så viser de Disney på en av tv-skjermene for barna. Så da kan du jo sitte i den avdelingen og snik-titte på de andre skjermene som viser fotball
Blir bedre og se på disney på en sånn fin flatskjerm en på den vi har hjemme
sånn har ddet vært når jeg har sett fotball på barer.....
ja er det sånn att du må være over 18?? er ikke det?? er bare 15:P
OM VI TAPÆR ELLER VINNER
ALT FOR FREDRIKSTAD!
ALT FOR FREDRIKSTAD!
Opprinnelig postet av ffk-4ever
En må ikke være 18 på et sted som serverer alkohol, men reglen er at skal en person som er under 18 være tilstede hvor det blir servert alkohol være seg sprit eller øl eller annet så skal denne personen kunne holdes under oppsyn av enten personalet eller vakter etc... Så tipper nok det er bare å møte opp å se kamp, null broblem.
flotters... hehe....takk for hjelpen!
OM VI TAPÆR ELLER VINNER
ALT FOR FREDRIKSTAD!
ALT FOR FREDRIKSTAD!
De selger brus i baren både til de under og over atten hehe.aldersgrense i losjen er fra 1 dag til evighetenOpprinnelig postet av ffk-4ever
En må ikke være 18 på et sted som serverer alkohol, men reglen er at skal en person som er under 18 være tilstede hvor det blir servert alkohol være seg sprit eller øl eller annet så skal denne personen kunne holdes under oppsyn av enten personalet eller vakter etc... Så tipper nok det er bare å møte opp å se kamp, null broblem.flotters... hehe....takk for hjelpen!
For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
I år tar vi "The Double"....
Opprinnelig postet av paco
De selger brus i baren både til de under og over atten hehe.aldersgrense i losjen er fra 1 dag til evighetenOpprinnelig postet av ffk-4ever
En må ikke være 18 på et sted som serverer alkohol, men reglen er at skal en person som er under 18 være tilstede hvor det blir servert alkohol være seg sprit eller øl eller annet så skal denne personen kunne holdes under oppsyn av enten personalet eller vakter etc... Så tipper nok det er bare å møte opp å se kamp, null broblem.flotters... hehe....takk for hjelpen!
tar mæi en cola å koser meg med fotball kamp jeg:) vi ses xD
pippisangen kommer sæi;)
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914