Liverpool - Chelsea Champions League
Håper bare på at man.untd går til finalen
---------------------------
Opprinnelig postet av keiko99
jeg håper at Liverpool møter Milan. For et publikum, for en sang.
Håper bare på at man.untd går til finalen
Reprise fra Istanbul.LIVERPOOL LIVERPOOL.
Å gud for en herlig seier !!
Hadde vært konge med ManSHIT mot Liverpool <3
Hjertet det banker, å det banker for gammle FFK !!
Det er ballen som skal svette guttær...
Da er det bare å heie fram Milan til finalen.
Ultras mentalita - Brigade RødHvit
Bare en liten kommentar til deg Martin.
Husker du nevnte at du var fan av engelsk supporterkultur (ifm BRH-debatten etter LSK-kampen) og at i England så er det ikke vanlig å kle seg i supporterutstyr på kamp...
Jeg har vel aldri sett et så festpynta pubilkum som på Anfield i går. Så og si HELE stadion var rød/hvit. Det var et vakkert syn...
Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad
Opprinnelig postet av BøgeJon
Husker du nevnte at du var fan av engelsk supporterkultur (ifm BRH-debatten etter LSK-kampen) og at i England så er det ikke vanlig å kle seg i supporterutstyr på kamp...
Jeg har vel aldri sett et så festpynta pubilkum som på Anfield i går. Så og si HELE stadion var rød/hvit. Det var et vakkert syn...
Altså... nå synes jeg du skal jammen kutte ut med den mobbingen du driver med av BRH gutta. Har de gjort deg noe si ifra og gutta kommer sikkert til å beklage for dette men er det bare pur fæenskap og ondskap da er det bare å kutte ut. Det er faktisk en del folk her som begynner å bli irritert av din ivrighet til å ødelegge for gutta.....
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Opprinnelig postet av Markus
Men stakkars deg da... Trodde du hadde litt peiling jeg........ N Y D E L I G seierOm vi knuser Milan eller fucking united er ett fett....
Høhø, nå ble det mange sinte poolere her. Innlegget var skrevet i noe morgenfrustrasjon, og jeg skal samtykke ¨med å si at Chelsea var utrolig dårlige. De skapte ingenting, og lå bare nede å drøyet tiden. Om jeg har peiling eller ikke har vel ikke en dritt med dette å gjøre. I England er det Stockport som gjelder anyway, er ikkenoen ihuga CFC-supporter. Om United skulle ha så flaks å vinne idag, håper jeg Liverpool knuser dem. Jog on!
Ultras mentalita - Brigade RødHvit
Opprinnelig postet av Klokan
Opprinnelig postet av BøgeJon
Altså... nå synes jeg du skal jammen kutte ut med den mobbingen du driver med av BRH gutta. Har de gjort deg noe si ifra og gutta kommer sikkert til å beklage for dette men er det bare pur fæenskap og ondskap da er det bare å kutte ut. Det er faktisk en del folk her som begynner å bli irritert av din ivrighet til å ødelegge for gutta.....
ehh... what??? mobbing???
kommer med et saklig innspill til en debatt som opptar meg...
sorry hvis jeg tråkka på noen tær.
Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad
Opprinnelig postet av torkr
bøgejon: liverpool er unntaket i england vil jeg påstå, de kampene jeg har vært på har de som har "pyntet seg" stort sett hatt på seg drakt og ikke noe annet..... har ikke vært på såååå mange kamper da men er ganske sikker på det allikavæl ;)
Enig her. Ikke at jeg har vært på mange kamper heller, men har reagert på at det er lite supporterutstyr. Mange har på seg drakt, men har gjerne jakka godt lukket over.
Når det er sagt, og fortsatt helt off topic: La folk ha på seg hva de vil !!!
Liverpool supporterene laget mere liv enn Milan supportene..
Det var vakkert på tirsdag !! åååå ikke lenge igjen til 23 mai nå.
Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.
10.04.2007, Manchester United - Roma, 7-1 (4-0) Kvartfinale Champions League!
Det skal nok gå bra..!! Blir nok en 2-1 seier til Liverpool..
LIVERPOOL
Det er ballen som skal svette guttær...
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914