Link over "minitabell"
hadde herja om dere hadde lagt til en link til http://www.ffksupporter.net/tabell/index.php der det står >> "Tabell" over minitabellen på forsiden
tar meg selv i å trykke der for å se mer detaljert tabell hele tiden
tar meg selv i å trykke der for å se mer detaljert tabell hele tiden
Varnte mulig sånn helt uten videre å gjøre så det bare ble link øverst da `tabellen` bildet/teksten er inne i en css som omfanger hele tabellboksen... Derfor gjorde jeg heller hele tabellen linkbar til den fulle tabellen også får man trykke seg inn på laget derifra om det skulle være nødvendig..
---------------------------
Sjefskodærn
Hmmm, likte det i grunn bedre når man kunne klikke inn på hvert lag jeg da men Nå ble vel også fargene borte?
Tabellen finnes jo lett tilgjengelig i venstremenyen, blir jo litt smør på flesk om vi skal linke til tabellen overalt også. Men det er kanskje kun et fåtall som pleier å klikke inn på lagene? Flertallet får bestemme :p
Jeg gjorde det litt på gjørs bare for å se om det er mange som klaga.. Også får morten som er css mastah fikse slik at det bare er bildet/teksta over tabellen som er linkbar og ikke hele boksen..
Sjefskodærn
ble nesten teitere sånn det var nå :)
Eh, det du gjorde (helt sikkert ved en feil) ført jo bare til at tabellen ser helt grusom ut.
Bedre å legge til en egen link i bunnen av tabellen som heter "Se utvidet tabell", eller noe i den duren.
Bedre å legge til en egen link i bunnen av tabellen som heter "Se utvidet tabell", eller noe i den duren.
Har du lest forumets retningslinjer?
Enig.. Så fixa!
Sjefskodærn
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
02/12/2024 15:21 | 60f95d23