Før kamp: FFK - Viking (4. serierunde)
---------------------------
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av keiko99
Her er odds.. rart hjemmeseier er så høy syns jeg.
Fredrikstad - Viking FFK seier: 2.50 Uavgjort: 3.35 FFK Tap: 2.80Det er jo en åpen kamp i utgangspunktet da. Selv tror jeg på seier men....., man skal aldri si aldri.
Oddsen er meget god på FFK her når vi ser hvor dårlig Viking har vært på bortebane siste 1,5 år. Når vi samtidig vet hvor god FFK har vært på hjemmebane, så må spill på en hjemmeseier være den best betalte oddsen.
FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!
Håper statistikken holder og at vi drar inn 3 poeng....
benksliter`n
Ble medlem: 26 okt 04
Lagt til: 27 apr 07, 12:10
Endret: 27 apr 07, 12:46
FB skriver i papirutgaven nå idag at det er 800-1000 billetter igjen. Virker som FFK legger ut et stort antall billetter på VIP-tribunen(Værste) de siste dagene? Det gikk ikke an å kjøpe billetter på denne tribunen på billettservice for noen dager siden. Nå er det et stort antall for salg?
Edit: Merkelig at du nå kan kjøpe kremplasser på VIP-tribunen. Du får til og med plass på C-feltet?
Opprinnelig postet av benksliter`n
FB skriver i papirutgaven nå idag at det er 800-1000 billetter igjen. Virker som FFK legger ut et stort antall billetter på VIP-tribunen(Værste) de siste dagene? Det gikk ikke an å kjøpe billetter på denne tribunen på billettservice for noen dager siden. Nå er det et stort antall for salg?
Edit: Merkelig at du nå kan kjøpe kremplasser på VIP-tribunen. Du får til og med plass på C-feltet?
Nå var det med at klubben blir mere og mere uspiselig igjen da, her er et punkt til.
benksliter`n
Lagt til: 27 apr 07, 13:07
Endret: 27 apr 07, 13:29
Opprinnelig postet av ffk-4ever
Nå var det med at klubben blir mere og mere uspiselig igjen da, her er et punkt til.
hmmm...kan det være sponsorer som returnerer billetter de ikke har behov for?
Dette er vel de svarte setene på VIP-tribunen C-feltet? Søkte på billettservice.no,og kunne kjøpe 6 VIP-plasser for a`270 kr på rad 2 her. Følger det med Champagne og kanapeer her tro?? he he he...
Cupfinale 2006, en utrolig opplevelse.
Noen som har kjøpt seg VIP-seter på C-feltet idag her inne?
benksliter`n
Lagt til: 27 apr 07, 14:02
Endret: 27 apr 07, 14:06
Opprinnelig postet av Dokka
Rad 1 og 2 er røde seter. Svarte setene starter på rad 3 tror jeg. Jeg skal på kampen, fikk vite det nå for 10 min siden, en gledelig overraskelse siden jeg trodde jeg måtte se den på tv.
Det står på billettservice at det er VIP-plass.
Ser ikke ut som de er røde her.
C-feltet skal vel være forbeholdt sponsorer og VIP`er.
(moderator må gjerne fjerne de ekstra innleggene som av en eller annen grunn ble lagt inn ;-)
MOD: Slettet as requested
Opprinnelig postet av aavdst
C-feltet skal vel være forbeholdt sponsorer og VIP`er.
(moderator må gjerne fjerne de ekstra innleggene som av en eller annen grunn ble lagt inn ;-)
MOD: Slettet as requested
Det går i hvert fall an å kjøpe VIP-sete inne på billettservice.no til 270 kr stk,så da er vel dette restplasser.
Jeg satt der forrige gang, og skal sitte der nå(var der det var ledig.) Er røde seter opp til rad 2 på c feltet, rett bak trenerbenken.
prøve å komme inn på selve kampen igjen.
viking har nå spilt 3 kamper å har uavgjort i alle 3. så jeg tviler egentlig på et uavgjort resultat en gang til. ffk er harde på hjemmebane, å det håper jeg blir avgjørende til søndag. men viking er et vanskelig lag å møte. så jeg håper vi stiller med en sterk midtbane. ville sett piroja å berg på banen snart. de er viktige i det defansive spillet vårt.
trur ikke de spiller til søndag. men har et håp om at de er tilbake i en vanskelig kamp borte mot tromsø. trur vi vinner 2-1 mot viking. i en kamp som vi kjører. men viking blir farlige på overganger.
Det er ikke vip plasser som ligger ute. Det er plasser nedenfor vip plasser, de kommer ut med engang billettene er ute for salg, så ikke noe restplasser tror jeg.
Jeg satt der forrige gang, og skal sitte der nå(var der det var ledig.) Er røde seter opp til rad 2 på c feltet, rett bak trenerbenken.
Hvis det er bak innbytterbenkene,så er det felt B eller D. Felt C er bak spillertunellen.
På billettservice så står det klart og tydelig når du søker etter plass på C-feltet,at det er VIP-plass.
Det er ikke vip plasser som ligger ute. Det er plasser nedenfor vip plasser, de kommer ut med engang billettene er ute for salg, så ikke noe restplasser tror jeg.
Jeg satt der forrige gang, og skal sitte der nå(var der det var ledig.) Er røde seter opp til rad 2 på c feltet, rett bak trenerbenken.Hvis det er bak innbytterbenkene,så er det felt B eller D. Felt C er bak spillertunellen.
På billettservice så står det klart og tydelig når du søker etter plass på C-feltet,at det er VIP-plas
Var dette jeg trodde også, men felt c er bak trenerbenken, dette vet jeg helt sikkert, jeg har sitti der
Viking må klare seg uten skotske Maurice Ross til søndag. Etter fem-ti minutter av gårsdagens formiddagsøkt måtte imidlertid høyrebacken kaste inn håndkleet skriver www.rogalandsavis.no/sport/viking/article2739166.ece
Opprinnelig postet av scheien
prøve å komme inn på selve kampen igjen.
viking har nå spilt 3 kamper å har uavgjort i alle 3. så jeg tviler egentlig på et uavgjort resultat en gang til. ffk er harde på hjemmebane, å det håper jeg blir avgjørende til søndag. men viking er et vanskelig lag å møte. så jeg håper vi stiller med en sterk midtbane. ville sett piroja å berg på banen snart. de er viktige i det defansive spillet vårt.
trur ikke de spiller til søndag. men har et håp om at de er tilbake i en vanskelig kamp borte mot tromsø. trur vi vinner 2-1 mot viking. i en kamp som vi kjører. men viking blir farlige på overganger.
Har hørt noe om at Raio kommer tilbake mot Tromsø. På tide spør du meg. VM er god, men vi trenger duellstyrken til Raio....
For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
I år tar vi "The Double"....
Opprinnelig postet av Patrioten
Viking må klare seg uten skotske Maurice Ross til søndag. Etter fem-ti minutter av gårsdagens formiddagsøkt måtte imidlertid høyrebacken kaste inn håndkleet skriver www.rogalandsavis.no/sport/viking/article2739166.ece
Hehe... Er det ikke han som har en litt vond fortid med Tarik? ;)
For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
I år tar vi "The Double"....
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914