Endelig FFK web-TV
Opprinnelig postet av keiko99
Demokraten sin var vel kanskje en smule kort da. 4 min
Det er ikke Demokraten tv, det er Tv-Østfold som har denne sesongen.
Opprinnelig postet av morradi
Holters: Du må oppdatere til den helst nyeste flip4mac......
Jeg har det. Er kun hos FB jeg har problemer. Fungerer hos Aftenposten, VG, Adresseavisen osv.
---------------------------
Har du lest forumets retningslinjer?
Hei,
Det er merkelig. Jeg hadde akkurat det samme problemet en god stund. Det tok regelrett evigheter å laste videoene. Men etter at jeg oppdaterte for et par dager siden har det funket (nesten) like bra som på pc...
Har du lest forumets retningslinjer?
Opprinnelig postet av FFK1903
Opprinnelig postet av JipJap
jeg benytter meg av firefox, og det funker som bare det på tv2 sin plattform det
Hmmm, trykker jeg på videoene der så får jeg opp en boks på skjermen som forteller meg at siden foreløpig kun er tilgjengelig for Explorer. Men den saken er jo grei å løse for oss som bruker Firefox. Jeg hentet bare ned en extension til Firefox, og ved hjelp av et lite klikke i Firefox viser den sidene som om de var i Explorer og alt fungerer.
Men sløvt om de går ut og promoterer FFK-TV når det likevel ikke er ferdig.
kan du vise meg den tingen jeg må laste ned,?? eller noen andre?
explorer bruker 100% cpu når jeg prøver å se webtv og hele dritten lægger......
Opprinnelig postet av Holters
Jeg hadde versjon 2.1 fra før av, men lastet ned 2.1.1.70 i dag. Fortsatt det samme problemet.Snodig, det er den samme versjonen som jeg bruker. Funker både i safari og firefox. Dobbeltsjekk at den er riktig installert, restart maskinen og se om det hjelper. (Du har helt sikkert gjort dette, men...) Er også kommet en update av quicktime nå, uten at det skulle ha noe å si.
Opprinnelig postet av torkr
kan du vise meg den tingen jeg må laste ned,?? eller noen andre?
explorer bruker 100% cpu når jeg prøver å se webtv og hele dritten lægger......
Opprinnelig postet av McPhisto lengre oppi tråden
Her har du linken:
addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/1419
Det er godt mulig jeg har gjort noe feil , men har sjekket det flere ganger nå...
Nå annonserer de at lørdags morgan skal komme på ffk-tv, men har det kommet no, NEI
Iriterende at de er så forbanna treige. amatørmessig.
Før kampen sendingen skulle også komme fredager kl 12, men nei igjen...
Heia FFK
Opprinnelig postet av Lex
Nå annonserer de at lørdags morgan skal komme på ffk-tv, men har det kommet no, NEI
Har sett igjennom det meste der etter at jeg kom hjem, i den ene sendingen står det at man kan se et utvidet intervju med Shaaban og Tarik på FFK-TV senere på kvelden (var vel før denne runden eller den før der), jeg finner ikke disse intervjuene, kun de korte som var sveiset inn i sendingen.
Opprinnelig postet av Lex
Men - vi ser kanskje ikke på det samme vi da.
Jeg så jo dette innslaget på lørdag. Synes det var bra jeg - en fin redgjøring fra Morgan.
Ligger på www.ffktv.no
SverreK
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914