Endelig FFK web-TV
Opprinnelig postet av FFK1903
Hadde samme problemet, men startet sendingen på nytt, og flyttet markøren til etter scoringen var ferdig. Da gikk resten av sendingen smertefritt.
Takk for tipset, men det fungerer fortsatt ikke. Når jeg flytter markøren til etter scoringen, "buffrer" sendingen en stund, før bildet lukkes og går tilbake til hovedmenyen.
---------------------------
Ære være Plankebyen
Opprinnelig postet av torkr
finner ikke noe nye sending jeg he he, ehvor er den
Den ligger her, Under FFK-TV 4. mai til høyre i bildet.
Ære være Plankebyen
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!
Opprinnelig postet av Per Egil
Opprinnelig postet av torkr
finner ikke noe nye sending jeg he he, ehvor er den
Den ligger her, Under FFK-TV 4. mai til høyre i bildet.
deer ja, takk takk, varnte lett å se :P
etter prytz sitt mål stopper alt sammen
Opprinnelig postet av keiko99
Er det problemer hos meg igjen ?
etter prytz sitt mål stopper alt sammen
Samme skjer her.. Ganske rett etter Prytz sin scoring går inn, første gang den vises..
Hele greia stopper, og går tilbake til hovedsiden.
Flere det skjer hos?
Synes det blir bedre å bedre for hver sending jeg! Lyden bl.a. var jo mye bedre nå enn sist uke, og innholdet var litt dypere enn bare det vanlige pjattet vi har lest om i en uke! Morsomt at de begynner å dra inn litt analyse og slikt også, selv om den biten har litt å gå på kvalitetsmessig! Synes også det er morro at de begynner å dra inn andrelaget og har intervjuer fra deres kamper også! Håper det kommer mer derfra og kanskje også fra juniorkampene etterhvert!
Ser et klart forbedringspotensiale, men regner med det blir så bra etterhvert at det legges ut på riksdekkende fjernsyn, med nye sendinger hver eneste dag!
Engasjert hovedtribunist!
Opprinnelig postet av aavdst
En liten detalj som irriterer meg både ved f-b.tv og ffk-tv er disse "mellomrom"-fanfarene. Jeg vet ikke den tekniske betegnelsen på dette fenomenet, men jeg snakker om den fanfaren mellom de ulike innslagene som markerer "scene-skifte". Lydnivået på denne (på begge kanaler) er veldig høy i forhold til lydnivået ellers. Dette fører til at jeg må sitte med hånden på volumknappen for å justere lyden opp og ned. Tale-lyden er såpass lav når de snakker i studio så da må jeg ha volumet høyt for å høre. Og plutselig "smeller" det i disse fanfarene at jeg hopper i stolen her. Litt pinlig når jeg sitter i kontorlandskap på jobb og skal se på
Så og hørte på FFK-TV i dag og nå var lyden som markerte overgangene mye bedre innstilt i forhold til tale og lyd ellers i programmet. Morsomt også at de har begynt med analyser av kampene. Harry gjør en grei jobb her - men må smile litt gjenkjennende til FFK 1903 sin kommentar om Velle Valla figuren til Harald Eia i Joker Nord
Ser ut til barnesykdommene blir borte og at det blir bedre for hver runde.
CUPVINNER 06
Jeg visste faktisk ikke at også Demokraten har sitt D-TV med programmet "før avspark". Litt kortere enn FB-tv og FFK-tv. Så da er det altså tre ukentlige kanaler.
Opprinnelig postet av aavdst
Jeg visste faktisk ikke at også Demokraten har sitt D-TV med programmet "før avspark". Litt kortere enn FB-tv og FFK-tv. Så da er det altså tre ukentlige kanaler.
Og med en løsning som gjør at jeg kan se webtv med direkteoverføring på mac! <3 På fb-tv tar det nærmere to timer å laste ned klippene før jeg kan se de flytende. oO
For øvrig får jeg mer og mer sansen for Grönhagen hver gang han uttaler seg i media.
Har du lest forumets retningslinjer?
Opprinnelig postet av keiko99
Demokraten sin var vel kanskje en smule kort da. 4 min
Tja, de andre har en tendens til å inneholde veldig mye svada og lite interessant "innhold". Ganske overfladisk til nå.
Noen som vet når FFK-TV skal begynne med live-overføringer fra junior- og FFK2-kamper?
Har du lest forumets retningslinjer?
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914