Hvor samles FFK-fans for å se Aafk - FFK?
Opprinnelig postet av paco
Det blir et opplegg på stadion på søndag med pub,kiosk og storskjermer...
Vet du om det er noe som kommer til å bli et fast tilbud, eller er det kun i morgen?
---------------------------
Norgesmester
Sannheten og fornuften er sjeldent uvenner.
Opprinnelig postet av paco
Er det vanlig at supportere kan komme på stadion,sitte i losjen og drikke øl mens man ser laget i sitt hjerte spille bortekamp på storskjerm?høres ut som en drøm og jeg vet ikke om det er vanlig hos andre klubber.
Trodde stadion bare hadde skjenkebevilling i forbindelse med kampene på stadion jeg. Er du sikker på at man får kjøpt øl der i morgen?
Retter på meg selv; jeg så nå på f-b.no at man kan få kjøpe øl der i forbindelse med visningen av Aafk - FFK kampen
Opprinnelig postet av Bedreviteren
En brun pub hvor det er en halv liter i halvliteren er der hvor fotball bør sees....... Dem lokale pubene på Gresvik, Selbak og Rolvsøy er i så måte perfekte.........
100 % enig. Major`n i gamlebyn sender nok kampen og. Men i sentrum er det dårlig...
Opprinnelig postet av aavdst
jepp det er to barer der og gratis inngang,sitter i selve losjenOpprinnelig postet av paco
Er det vanlig at supportere kan komme på stadion,sitte i losjen og drikke øl mens man ser laget i sitt hjerte spille bortekamp på storskjerm?høres ut som en drøm og jeg vet ikke om det er vanlig hos andre klubber.
Trodde stadion bare hadde skjenkebevilling i forbindelse med kampene på stadion jeg. Er du sikker på at man får kjøpt øl der i morgen?
Retter på meg selv; jeg så nå på f-b.no at man kan få kjøpe øl der i forbindelse med visningen av Aafk - FFK kampen
Norgesmester
Opprinnelig postet av DrDRE
Står litt om samlingen på fredrikstadfk.no nå. Noen som var der? Så jo artig ut å være der! Grei ekstrainntekt for klubben i tillegg.Var bare helt knall
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Så dette blir fast utover, ikke kun fordi kampen gikk på Zebra? De sender også kampene fra TV2 Sport? Da er det ikke umulig at jeg dukker opp et par ganger der også!
Opprinnelig postet av FFK1903
Så dette blir fast utover, ikke kun fordi kampen gikk på Zebra? De sender også kampene fra TV2 Sport? Da er det ikke umulig at jeg dukker opp et par ganger der også!
Regner med at de har råd til 149 kr i måneden hvis ikke, kan de jo ta 50 øre i inngangsbillett, så har de dekket den kostnaden.
Er faktisk dyrer for "utesteder" å sende fotball, begrunnelse, de tjener penger på å vise fotball.
En jeg jobber sammen med driver pub, og han fortalte meg at for å ha tilgang til canal + sport canalene, så måtte han ut med rundt 1000 kr måneden... mens privat personer må ut med ca 300kr.
Vet ikke om dette gjelder tv2sport, men tror det er sånn der også.
Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.
10.04.2007, Manchester United - Roma, 7-1 (4-0) Kvartfinale Champions League!
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
En jeg jobber sammen med driver pub, og han fortalte meg at for å ha tilgang til canal + sport canalene, så måtte han ut med rundt 1000 kr måneden... mens privat personer må ut med ca 300kr.
Jøss, må ikke pub`en betale mer? Tusen kroner er peanøtter når man tenker på hvor mye inntekt fotball på storskjerm genererer for de fleste... Hvis de tjener 25 kroner per halvliter, holder det med å selge 40 per måned for å dekke det - og 40 halvlitere ekstra selger de vel iløpet av en lørdagskamp fra PL...
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.
10.04.2007, Manchester United - Roma, 7-1 (4-0) Kvartfinale Champions League!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914