Hvor samles FFK-fans for å se Aafk - FFK?
for oss som ikke kan eller har råd til å dra til ålesund
hvor kan vi da se kampen siden sir winston er lagt ned
---------------------------
FOR ALT I VERDEN VI ELSKER FREDRIKSTAD !!!!!!!!!!!!!
FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN
Nå går vi for seriegull Grønnis !!!
Elias er topp...
Er dere flere, kan Elias også friste med en god Pizza.
Jaran Berg
jaran.berg@plankehaugen.no
Ultras mentalita - Brigade RødHvit
You just have to accept that some days you`re the pigeon, and some days you`re the statue.
David Brent
FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN
Opprinnelig postet av paco
For dem som ikke kan dra til aalesund så må det vel være perfekt og kunne sitte på vippen på vår nye stadion med servering og flere storskjermer,åpent for alle.
DET hadde vært noe ja!
Ultras mentalita - Brigade RødHvit
Opprinnelig postet av Guillermo
Det blir et opplegg på stadion på søndag med pub,kiosk og storskjermer og der skal ihvertfall jeg møte opp,håper de fleste her inne som ikke skal reise møter opp på station fremfor hawk,elias og lign.Opprinnelig postet av paco
For dem som ikke kan dra til aalesund så må det vel være perfekt og kunne sitte på vippen på vår nye stadion med servering og flere storskjermer,åpent for alle.DET hadde vært noe ja!
Norgesmester
Utover våren vil det også vises bortekamper på Gressvik
FFK - Norgesmestere 2006
2007: Nytt stadion med Tippeliga og Europaspill =D
Fortsatt god bedring Dagfinn!
Er det vanlig at supportere kan komme på stadion,sitte i losjen og drikke øl mens man ser laget i sitt hjerte spille bortekamp på storskjerm?høres ut som en drøm og jeg vet ikke om det er vanlig hos andre klubber.
Opprinnelig postet av paco
Er det vanlig at supportere kan komme på stadion,sitte i losjen og drikke øl mens man ser laget i sitt hjerte spille bortekamp på storskjerm?høres ut som en drøm og jeg vet ikke om det er vanlig hos andre klubber.
Kult nok det, men om det er en drøm! er vel å ta litt hardt i...
Opprinnelig postet av Olavesen
hehe nei det er vel ingen drøm men kult nok for de som ikke kan reiseOpprinnelig postet av paco
Kult nok det, men om det er en drøm! er vel å ta litt hardt i...
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914