FFK2-Gjøvik/Lyn
Faton Hoti gjør absolutt alt selv, drar av 4-5 mann pluss keeper, og krangler inn 5-1. Litt flaks er det lov å ha... Veldig positivt innhopp av Hoti, forresten. Brian West gjør 6-1 etter å ha stjålet ballen foran keeper nede ved hjørneflagget og skrudd den inn fra skrå vinkel. Bortelagets forsvarer er sist på ballen, men vi er da ikke objektive og tilkjenner amerikaneren årets 2. mål
Godt gjort når man tenker på at dette er en gutt født -89.
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Solskinn ?? På VIP-siden var det skygge hele tiden vel. Jeg satt bak spillebåsen til FFK , og synes det var ganske så hustrig der jeg satt.
Sorry, ordla meg litt dumt der.. Mente egentlig bare at det med solskinnet var varmt i været og lyst og fint ute! Og det var da ikke kaldt å sitte der!
---------------------------
Engasjert hovedtribunist!
FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!
åssen var prytz i går...gjennomførte han en hel og god kamp?
Heia FFK
Det er ballen som skal svette guttær...
mmmmmmm, deilig å høre...
Dette blir bra
Heia FFK
Trolig den verste kampen noensinne.
Opprinnelig postet av morradi
Flere som får dårlige minner av Gjøvik/Lyn?
Trolig den verste kampen noensinne.
Dårlig minne fra den kampen ja. Lede 2-0, og så rote det bort. Gjøvik-spilleren scorte også hattrick i den kampen. Og Dagfinn Johnsen som missa på slutten. Huff og huff.
De som får godkjent er Prytz og Gardar med sitt hattrick. Likevel vanskelig å bedømme Gardar, da han fikk det utrolig enkelt mot et tafatt G/L-forsvar. Det var jo vid åpent til tider. Så om Gardar kan utrette noe i TL, er vanskelig å spå med tanke på denne kampen.
HOLYGANS
- du ser det ikke før du tror det!
www.holygans.com ----- www.nettpuben.blogspot.com ----- www.rdhvitby.blogspot.com
Opprinnelig postet av RC2
Gjøvik/ Lyn manglet visst 10-11 mann i denne kampen, i følge en jeg snakket med på tribunen som var fra Gjøvik. Med tanke på det synes jeg flere av spillerne på FFK skuffet. Spesielt ivorianeren hadde jeg forventet skulle herje mer, men han fikk ikke stort til mot dette middelmådige 2.divisjonslaget. Martyn synes jeg også var skuffende i denne kampen. Hadde virkelig forventet mer av ham, spesielt etter det supre innhoppet hjan hadde mot Lyn. Hadde trodd han skulle styre midtbanen. Istedet var det jo Elvestad som var mest synlig av de to. Ellers var Toth rimelig tannløs dersom vi ser bort fra det ene målet han skåret. Slik sett er jeg ikke enig i de som sier at A-lagsgutta tok tak i kampen. Og når det gjelder Heavy, er det ikke mye pent å si etter denne kampen. Han hadde et par gode raid tidlig i kampen, men så var det brått slutt. Det så vi også på 2.laget i fjor. Mannen får ikke til noe som helst. Han hadde et supert innhopp mot Start i cupen i fjor høst. Da fikk jeg virkelig troen... men siden den gang har han nesten ikke vært skyggen av dette engang. Skuffende. Selg! Om vi får noe for ham da? Tank at vi brukte 5 mill på ham. Det er jo latterlig! Standarden i finsk toppliga må jo være fryktelig lav.De ledet 4-0 etter 20 min eller noe og da blir det tamt
De som får godkjent er Prytz og Gardar med sitt hattrick. Likevel vanskelig å bedømme Gardar, da han fikk det utrolig enkelt mot et tafatt G/L-forsvar. Det var jo vid åpent til tider. Så om Gardar kan utrette noe i TL, er vanskelig å spå med tanke på denne kampen.
Opprinnelig postet av RC2
Gjøvik/ Lyn manglet visst 10-11 mann i denne kampen, i følge en jeg snakket med på tribunen som var fra Gjøvik.
Dette tar jeg med en klype salt. 10 -11 borte fra første-11 ?? Aldri i livet.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914