Husk meg
Brukernavn
Passord

Ståplasser på PH-feltet...

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 16 apr 07, 00:15
Hvor mange billetter er det solgt på ståplassfeltet egentlig? Jeg syntes det var noe alldeles forskrekkelig trangt, folk sto i trappene (dette er vel svært ugunstig sett fra et sikkerhetssynspunkt), og det var vanskelig å manøvrere rundt på tribunen, sjøl en time før kampen begynte. Greit nok at det var første kampen, men her tror jeg kanskje det må organiseres litt.

Jeg endte opp i andre geledd (bakerst på ett av trinnene med noen små jenter foran meg), så det gikk greit nok, men fy så trangt. Er allerede gift, dessuten, så det argumentet kan man se bort fra...

Kanskje PH skal pakke folk inn i midten for å få nogenlunde god fordeling utover? Og jeg tipper at trappene egentlig skal stå åpne, i hvertfall ved sitteplassene.

I lys av forferdelige tragedier blant fotballsupportere rundt i verden , og i respekt for de som har forulykka syns jeg man skal bruke litt tid og energi på å få dette så sikkert som mulig.

danan2

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 16 apr 07, 00:25
På høyre side av feltet var det smekkfullt helt ned i trappene, jeg flyttet meg over til venstre, der var det god plass til enda flere.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10070

Lagt til: 16 apr 07, 00:46
Det er faktisk en grunn til at man har innført sitteplasser som normen rundt om i verden. Det blir trangt når man trykker inn 1200 stående mennesker på et område beregnet for 800 sitteplasser, men denne diskusjonen har vi vel egentlig allerede hatt.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 16 apr 07, 09:45
Problemet er ikke ståplassene, tror jeg, men at det er solgt for mange av dem.

Og du har rett: Vi HAR diskutert dette før, men nå har vi jo muligheten til å utøve den siste eksakte vitenskap: Etterpåklokskap. :-) Noen får nå endelig muligheten til å si "Hva sa jeg", høhøhø.

Jeg regner med at dette normaliserer seg  i de neste kampene, men høyst sannsynlig må vi nok organisere de som har lyst til å synge og herje inn mot midten.  Jeg sto temmelig nøyaktig på midten, rett under kameraet, og der var det bare ca halvparten som sang. Jeg sang ikke alltid jeg heller, i og for seg, men det er nok pga det sinnsyke engasjenmentet jeg har for det som skjer på banen. Synginga kommer etterhvert via ryggraden.

Problemet nå er vel at vi ikke får gjort noe med dette, fordi vi er fire hundre plasser i manko. Jeg regner med at alle setene rundt PH-feltet er "solgt" via årskort, så da betyr vel kanskje det at det ikke er mulig å få gjort om flere sitteplasser til ståplasser?

varheim

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 431

Lagt til: 16 apr 07, 11:03
en av vaktene sa at det var blitt dobbeltbooket billetter, så det var umulig å få ryddet rømningsveiene. Det var alt for mye folk på tribunen!

---------------------------

Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.


Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 17 apr 07, 14:02
Opprinnelig postet av varheim
en av vaktene sa at det var blitt dobbeltbooket billetter, så det var umulig å få ryddet rømningsveiene. Det var alt for mye folk på tribunen!


Ah, så dette kan ha en helt naturlig forklaring, mao.

Jeg syntes nemlig det var for j*vlig trangt, og jeg er ikke prippen!

Dette blir vel da rødda opp i til neste helg, håper jeg.

varheim

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 431

Lagt til: 17 apr 07, 16:05
hørte at det hadde stått i en av lokalavisene at det hadde vært 13500 innenfor!! Klarte ikke å finne dette selv, men kanskje noen andre har sett dette??

---------------------------

Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.


Guillermo

A-lagspiller
Ble medlem: 15 aug 05
Innlegg: 638

Lagt til: 17 apr 07, 22:57

Opprinnelig postet av varheim
hørte at det hadde stått i en av lokalavisene at det hadde vært 13500 innenfor!! Klarte ikke å finne dette selv, men kanskje noen andre har sett dette??

Kan jo ikke være mulig når det ikke er muligheter for å selge mer enn 12800 billetter? går ikke å skrive ut fler billetter når stadion er utsolgt :p

---------------------------

Ultras mentalita - Brigade RødHvit


varheim

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 431

Lagt til: 18 apr 07, 00:52
Hvorfor sa en vakt til meg at det var flere dobbeltbookinger da? jeg vet ikke, jeg bare spør

---------------------------

Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 18 apr 07, 01:58
Opprinnelig postet av Guillermo

Opprinnelig postet av varheim
hørte at det hadde stått i en av lokalavisene at det hadde vært 13500 innenfor!! Klarte ikke å finne dette selv, men kanskje noen andre har sett dette??

Kan jo ikke være mulig når det ikke er muligheter for å selge mer enn 12800 billetter? går ikke å skrive ut fler billetter når stadion er utsolgt :p

Går det an å kopiere penger så går det sikkert an å kopiere billetter også, og så selge disse på svartebørs. Hvis de da kommer inn med disse billettene så er det direkte slapt.


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 18 apr 07, 10:26

Opprinnelig postet av Rune Haugen
Går det an å kopiere penger så går det sikkert an å kopiere billetter også, og så selge disse på svartebørs. Hvis de da kommer inn med disse billettene så er det direkte slapt.

Kontrollen av billettene på åpningskampen var latterlig. Det var såvidt vakten gadd rive av delen av billetten...  Med litt jobb og en dugelig skriver trur jeg det hadde vært helt uproblematisk å komme inn med falsk billett.

Det var heller ikke noen sjekk av hva jeg hadde med meg (lommer, jakke, sekk, osv), slik som det var på gamle stadion, så jeg

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 18 apr 07, 11:36
ja, elendig... Ingen som spurte om PH medlemskort heller.

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 19 apr 07, 18:05
Opprinnelig postet av Husgutt
ja, elendig... Ingen som spurte om PH medlemskort heller.


Det er jaggu sant, det kontrollerte døm ikke. Og det var bra, for jeg hadde glømt det i Oslo, hehehe.

Pinaasen

A-lagspiller

Ble medlem: 06 jan 07
Innlegg: 508

Lagt til: 19 apr 07, 20:04

Opprinnelig postet av Asgeir
Opprinnelig postet av Husgutt
ja, elendig... Ingen som spurte om PH medlemskort heller.


Det er jaggu sant, det kontrollerte døm ikke. Og det var bra, for jeg hadde glømt det i Oslo, hehehe.

jeg å hadde glemt korte;) så det var bra;) heheh

¨men det er jo på en måte ikke bra:P

---------------------------

OM VI TAPÆR ELLER VINNER
REGNET HØLJÆR SOLA SKINNER
ALT FOR FREDRIKSTAD!
ALT FOR FREDRIKSTAD!


Jepmaster

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04
Innlegg: 545

Lagt til: 19 apr 07, 20:07
Må man ikke vise kortet når man kjøper billett på aristokraten heller?

---------------------------

FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 19 apr 07, 20:21

Opprinnelig postet av Jepmaster
Må man ikke vise kortet når man kjøper billett på aristokraten heller?

 

Seriøst?? ??  Er faen ikke rart det er mange indianere på feltet da? Sikkert hævvevis av kids og annet ræl som kjøper billetter der, fordi de ikke har fått tak i andre steder. Eller folk som syns det er tøft å "stå i gjengen", selv de ikke bidrar til dritt..

Noen her som kjenner eller vet hvem som har ansvaret? her må det virkelig gjøres noe!!!

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


Pinaasen

A-lagspiller

Ble medlem: 06 jan 07
Innlegg: 508

Lagt til: 19 apr 07, 20:36
Endret: 19 apr 07, 20:37
Opprinnelig postet av Husgutt

Opprinnelig postet av Jepmaster
Må man ikke vise kortet når man kjøper billett på aristokraten heller?

 

Seriøst?? ??  Er faen ikke rart det er mange indianere på feltet da? Sikkert hævvevis av kids og annet ræl som kjøper billetter der, fordi de ikke har fått tak i andre steder. Eller folk som syns det er tøft å "stå i gjengen", selv de ikke bidrar til dritt..

 

iallefall den eneste gangen jeg har måttt vise korte er da jeg skulle kjøpe buss å kamp bilett te åråsen får å få det billiære.... ellers så kan du jo gå rett inn over alt uten å vise no kort!..........

---------------------------

OM VI TAPÆR ELLER VINNER
REGNET HØLJÆR SOLA SKINNER
ALT FOR FREDRIKSTAD!
ALT FOR FREDRIKSTAD!


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 19 apr 07, 20:48
Opprinnelig postet av Husgutt

Opprinnelig postet av Jepmaster
Må man ikke vise kortet når man kjøper billett på aristokraten heller?

 

Seriøst?? ??  Er faen ikke rart det er mange indianere på feltet da? Sikkert hævvevis av kids og annet ræl som kjøper billetter der, fordi de ikke har fått tak i andre steder. Eller folk som syns det er tøft å "stå i gjengen", selv de ikke bidrar til dritt..

Noen her som kjenner eller vet hvem som har ansvaret? her må det virkelig gjøres noe!!!

Ingen grunn til å få helt noia, Husgutt?  Jepmaster stiller et spørsmål, han fastslår ikke noe faktum...

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Jepmaster

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04
Innlegg: 545

Lagt til: 19 apr 07, 21:07
Endret: 19 apr 07, 21:16
Opprinnelig postet av denialsander
Opprinnelig postet av Husgutt

Opprinnelig postet av Jepmaster
Må man ikke vise kortet når man kjøper billett på aristokraten heller?

 

Seriøst?? ??  Er faen ikke rart det er mange indianere på feltet da? Sikkert hævvevis av kids og annet ræl som kjøper billetter der, fordi de ikke har fått tak i andre steder. Eller folk som syns det er tøft å "stå i gjengen", selv de ikke bidrar til dritt..

Noen her som kjenner eller vet hvem som har ansvaret? her må det virkelig gjøres noe!!!

Ingen grunn til å få helt noia, Husgutt?  Jepmaster stiller et spørsmål, han fastslår ikke noe faktum...

Var ment som ett spørsmål ja!! Jeg har sesongkort på plankehaugfeltet og jeg reiser Norge rundt med fredrikstad å synger og støtter laget! Så jeg er ikke noe indianer!! Selv om jeg er fra Oslo vest og bor i Stabæk og Lyn land! Kampen i Ålesund blir min kamp nr 180 siden sommeren 2002 når jeg ble bitt av FFK basillen!

Det var derfor jeg lurte på om de som kjøpte enkelt billetter måtte vise bevis for medlemskap når man kjøpte billett og at det derfor ikke ble sjekket ved inngangen til stadion!

---------------------------

FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN


jarleb

Juniorspiller

Ble medlem: 18 sep 06
Innlegg: 90

Lagt til: 20 apr 07, 00:04
Var på kampen mot lyn og har fortsatt hele billetten min fra den kampen. Forsøkte på ingen måte å snike meg inn, men det var litt for mange som presset på i forhold til vakter. Stakkars folk.... Dette var på "feil" kortside, da jeg egentlig ikke kunne gå, men ting endre seg i siste liten. Jobber av og til når det er kamp og har derfor ikke sessongkort.
Så til spørsmålet. Jeg var nede (Aristokraten på Kråkerøy) i dag og kjøpte to billetter til plankehaugfeltet. Til meg og en kamerat. Ble ikke spurt om å vise medlemsbeviset.
Så det kan være noe i hva dere skriver. Leit for oss som er på kamp for å støtte laget i form av lyd og bildet, ikke for å sitte og slappe av med underholdning....;)
Dette er jeg ganske sikker på at de får orden på. Så at vaktene skal ha et møte og det samme håper jeg Aristokraten tar.
Dermed håper jeg at jeg må vise medlemsbeviset for å komme inn på kampen mot viking.


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340