Er Simen bare tett??
Nå stod Simen fram på Tv intervju og sa ; det skal bli deilig å knuse Fredrikstad. Er typen bare helt tett eller? Hvem er det som har løftet den kødden opp til det nivå han er på nå? Jo FFK . Da kommer du bare ikke med slike uttalelser. Fy faen for en jævelig K...d.
Iq som ei sild.
---------------------------
9 serie- og 11 cupmesterskap!!!!
Cupfinale 2006, en utrolig opplevelse.
Felt O, Rad 5, Sete 18=Min plass på Nye Stadion
Rami Shaaban ligner ikke så mye på Shabana Rehman. Men det er lett å gå seg vill i navnene i hvert fall.
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
Etter det han klarte å si på tv idag er det bare å gratulere...makan til arrogant tulling...
Nå er det engang jobben hans å mene sånt da.
Når det skal være sagt så kunne han ha holdt seg for god til å si noe om det i det hele tatt.
Tross alt FFK som gjorde han til en toppspiller, og selv om vi fikk veldig mye penger for han bør han likevel føle en viss ydmykhet ovenfor klubben som fikk han dit han er i dag.
FFK
-fortsatt i tippeligaen!!
-norgesmester 2006!!
Opprinnelig postet av Røvern
Nå er det engang jobben hans å mene sånt da.
Når det skal være sagt så kunne han ha holdt seg for god til å si noe om det i det hele tatt.
Tross alt FFK som gjorde han til en toppspiller, og selv om vi fikk veldig mye penger for han bør han likevel føle en viss ydmykhet ovenfor klubben som fikk han dit han er i dag.
Jobben hans!!! hehe ikke å slenge dritt vel, det mener du ikke. Mammadalten har nok tatt seg nær av at han ble hetset for overgangen til fugleburet tenker jeg.
Ikke å slenge dritt nei, men å håpe at laget hans vinner. Ingen unnskyldning men en forklaring. Som jeg skriver så kunne han holdt seg for god til å i det hele tatt nevne noe om det.
FFK
-fortsatt i tippeligaen!!
-norgesmester 2006!!
Vi har vel aldri hørt Markus Ringberg snakke slik om klubben, selv om hans exit av klubben faktisk var grunn nok til at han kunne kommet med bitre kommentarer. Men men, sikkert mye rart fotballspillere sier som dem kanskje ikke alltid mener. Tviler på at Steffen Iversen står inne for at "RBK er rævva" den dag i dag ;)
Han møtte pipekonsert fra FFK-supporterene før kampen....så tenker nok det var deilig å knuse FFK ja:)
Opprinnelig postet av morradi
Er det så rart?
Han møtte pipekonsert fra FFK-supporterene før kampen....så tenker nok det var deilig å knuse FFK ja:)
Er det rart han møter pipekonsert etter å forlate klubben til fordel for LSK, når han sa hele tiden at han ville ut i europa å spille fotball.... Altså, har du ambisjoner om spill på ett godt europeisk lag, så velger du ikke lsk
Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!
Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.
Seriestarten nærmer seg....
Stones til Norge 8 august! Billetter er bestil, betalt og mottatt! :-)
Hva skal`n si, hva skal`n tru.
Elendigheta må snart snu!
Opprinnelig postet av Hjælmen
Simen kastet forøvrig et FFK skjerf i ælva deres og sa han hata FFK. Dette i sin tid som MFK spiller en Lørdagskveld i deres by!
Slutt å jug Hjælmen.
Simen kastet forøvrig et FFK skjerf i ælva deres og sa han hata FFK. Dette i sin tid som MFK spiller en Lørdagskveld i deres by!
i din by også da såklart, du bor her du også vet du
Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!
Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.
Stones til Norge 8 august! Billetter er bestil, betalt og mottatt! :-)
He he, har Simen kastet et FFK-skjerft i elva, så må det har vært uforskyldt. Han kan jo fint lite for at du hadde på deg skjerfet til laget i ditt hjerte under jakka når han kasta deg uti.
men hva var greia med banneret igår? Hva var lissom poenget?? syns banneret vårt kun var teit jeg da... Hvem er Simen Brenne?
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914