reklame på nye skjerf!!
var i den nye aristokraten idag,,, de nye skjerfa er det umbro reklame på, helt forkastelig spørr du meg...
200 kr for et ffk skjerf som det er reklame på, hva blir det neste?
---------------------------
FFK, stjernen og liverpool for altid:)
Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!
Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.
Seriestarten nærmer seg....
Stones til Norge 8 august! Billetter er bestil, betalt og mottatt! :-)
Opprinnelig postet av hedvalen
samme det vel? er latterlig uansett.!!!
da er det jo bare å kjøpe ett UTEN reklame da, ikke gjør alt til ett problem
Jørn Moum
küssen Sie meinen Esel, Simen BRENNe
Frihet For Ultras!!!!!
Er det noen som klarer det er det du D
Burn in hell, por favore..
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!
Opprinnelig postet av bønna
Reklame på skjerfa? Nei takk. At folk som deg fredrikstadpatriot, stiller seg likegyldig til at sponsorer tar over fotballen, vil drepe den tradisjonelle fotballen. For deg hadde det nok vært det samme om Fredrikstad FK tok navnet Fredrikstad Carnegie FK og tok med "stiftet 2007" i klubbemblemet.
det er faan meg det latterligste jeg har hørt, hvor i svarte påstår jeg at jeg stiller meg likegyldig til det???? det jeg mener er at dette blir ikke noe problem hvis folk kjøper det andre skjerfet som IKKE har reklame, kom kke her å døm meg på hva jeg føler for FFK; der bommer du styggere en VG gjør i årets tabell tips! Jeg ønsker ikke synke ned på ditt nivå bønna, men jeg lurer faktisk på om du har det helt bra....
Jørn Moum
Bønna, det er greit å lese mellom linjene når du leser kjedelige avisartikler, men ikke når du leser foruminnlegg - i hvert fall ikke når du svarer på de etterpå.
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
Hedvalen;
200 kr for et ffk skjerf som det er reklame på, hva blir det neste?
Det neste er en Fredrikstad drakt - med reklame - til 600 kr!
FFK, i 50 mot toppen.
FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN
Frihet For Ultras!!!!!
det skulle aldri vært reklame på skjerf,, alternativet skulle aldri ha vært der, det som er poenget mitt...
det er rett å slett latterlig, å det er nok et eksempel på hvilket penge jag det har blitt i norsk fotball, at klubben velger å selge en liten del av sjela si.
er helt enig jeg snakker boikott!!!!!!!!!!!!!! jeg har 7 ffk skjerf hjemme, det ble ikke et nr 8 med reklame på i samlinga.
blis som bønna sier.. hvis alle er helt likegyldige til sponsorer på skjerf og annet supporterutstyr(drakt ikke inkludert), heter snart klubben carnegie fredrikstad eller noe lignende..
Frihet For Ultras!!!!!
Opprinnelig postet av DeMeNteD
blis som bønna sier.. hvis alle er helt likegyldige til sponsorer på skjerf og annet supporterutstyr(drakt ikke inkludert), heter snart klubben carnegie fredrikstad eller noe lignende..
Hvorfor skal ikke drakt være inkludert? Jeg har en full forståelse for folk som kjøper seg drakt fordi de vil identifisere seg mest mulig med klubben, men personlig mener jeg at det å gå med et plagg til vanlig som inneholder så mye reklame som det en fotballdrakt gjør, på en måte støtter litt oppunder det jeg anser som en meget negativ utvikling i norsk fotball. Se bare på f.eks. Color Line Stadion eller for ikke å snakke om Komplett DOT ENNO Arena i Sandefjord? Disse navnene har overhodet ikke noe med fotballkultur eller historie å gjøre, men er blitt til gunstige avtaler for reklame.
Takke meg heller til et vanlig nostalgiskjerf, uten noe jallareklame på.
Ultras mentalita - Brigade RødHvit
døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!
Opprinnelig postet av endre
Har egentlig ikke noe store problemer med at det reklame på draktene, men da bør de i det minste være billigere...
Er helt enig. Syns dessuten at draktene er overpriset slik de er nå. Kunne ihvertfall vært inkludert trykking av valgfritt navn og nr bakpå..
For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
I år tar vi "The Double"....
Her stiller du deg likegyldig til det fredrikstadpatriot. Du ser ikke at det er et problem, du velger istedenfor å lukke øynene dine for hva som skjer og la sponsorer herje med tifo og supporterartikler. Har du hørt om Austria Salzburg, eh, unnskyld, Red Bull Salzburg som hadde slike supportere som ga faen i hva klubbens sponsorer var i ferd med å gjøre. De fikk opp øynene sine sent nok til å se at klubben hadde byttet navn og klubbemblem, 70 års fotballhistorie rett i dass. Les denne artikkelen:.www.ultras.at/tradition/index-en.shtml
Beklager at jeg setter det litt på spissen fredrikstadpatriot, men akkurat dette er noe man bør være oppmerksom på.
Burn in hell, por favore..
fredrikstadpatriot
Ble medlem: 25 okt 03
Lagt til: 04 apr 07, 01:41
Endret: 04 apr 07, 01:45
Opprinnelig postet av bønna
Her stiller du deg likegyldig til det fredrikstadpatriot. Du ser ikke at det er et problem, du velger istedenfor å lukke øynene dine for hva som skjer og la sponsorer herje med tifo og supporterartikler. Har du hørt om Austria Salzburg, eh, unnskyld, Red Bull Salzburg som hadde slike supportere som ga faen i hva klubbens sponsorer var i ferd med å gjøre. De fikk opp øynene sine sent nok til å se at klubben hadde byttet navn og klubbemblem, 70 års fotballhistorie rett i dass. Les denne artikkelen:.www.ultras.at/tradition/index-en.shtml
Beklager at jeg setter det litt på spissen fredrikstadpatriot, men akkurat dette er noe man bør være oppmerksom på.
Jeg skjønner godt hva du mener, men jeg vil gjerne få frem, at selvom skjerfet henger i butikken nå, med umbro reklame, så er det faktisk bare en ting å gjøre, å det er å la være å kjøpe det, kjøp de uten reklame! Er det jeg mener, er ikke vanskeligere. Slutter folk å kjøpe disse tingene, vil etterhvert forsvinne ut av salg også.... Så vi er nok enige bønna, men ser det litt fra to vinkler, på en måte.. hehe
Når det gjelder at reklamen og pengene tar over fotballen så er det helt klart en uting. Ingen tvil. Å jeg er helt klart helt i mot dette. Men når noen påstår, uten å kjenne meg, at jeg ikke har kjærlighe for klubben, så eksploderer jeg, mildt sagt.
Uansett, hva vi vill eller ikke, penger og derfor reklame, er kommet for å bli, det er ikke til å komme utenom. Desverre
Jørn Moum
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
02/12/2024 15:21 | 60f95d23