Spillerjakten over for FFK
www.nrk.no/nyheter/distrikt/ostfold/1.2137221
Jaja...
---------------------------
FFK i tyyyyyyykkkkkt og tyyyyyyyynnnnnt
CUPVINNER 06
- FFK norgesmester 2006 - :)
- Endelig er stadion klar... JIPPI -
Opprinnelig postet av TothNR1
Er litt rart at det står på fxt.no at grønnis fortsatt leter etter forsterkninger, og det inlegget er lagt inn idag..:S
Intervjuet på FXT er nok gjort etter kampen i går. Det ble tross alt publisert kl 07 i dag. Og Grönhagen sier ikke i klartekst at de fortsatt leter etter forsterkninger, selv om FXT bruker det som overskrift. Det han sier er: " - Jeg synes vi har en bra blanding av rutinerte karer og unge spillere som ser de er i nærheten av lagoppstillingen. Likevel skulle jeg selvfølgelig ha ønsket et par klassespillere til hvis det finnes penger til det."
En trener ønsker alltid et par klassespillere til...
Men det kommer nok ikke noen nye spillere i dette overgangsvinduet nå. Og Grönhagen var i går helt klar på at Sjöhage eller andre spillere fra Elfsborg ikke kommer til FFK i denne omgang.
Her er forklaringen
http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20070328/FFK/70328005/1009/AKTUELT
For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
I år tar vi "The Double"....
Føler vel at FFK gambler de utsetter spillerkjøp
Opprinnelig postet av Bob Page
Paco % Co påstår jo at Martin Andresen kommer da....jeg kan ikke huske at paco har sagt noe slikt. håper du har dekning for hva du sier
Let the dice fly high!
Alt har ein ende, så nær som pylsa. Ho hev to.
Opprinnelig postet av bjorn
La oss for all del la hele dette forumet sirkle rundt paco med sine påstander som slår til hvert skuddår.hehe morroklumpen
Opprinnelig postet av paco
Opprinnelig postet av bjorn
La oss for all del la hele dette forumet sirkle rundt paco med sine påstander som slår til hvert skuddår.hehe morroklumpen
Jeg stemmer for at paco får sin egen skrønespalte her
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Vel, jeg hørte fra godt hold senest idag at siste ord om Sjøhage ikke er sagt........
Tipper Sjøhage er tent på å kjempe til seg en plass på Elfsborg og CL-spill. Blir det lite spilletid på han frem til sommeren,så vil han nok vurdere et klubbytte. Da kan det jo kanskje bli aktuelt med FFK og UEFA-cupspill. Skulle FFK hente Sjøhage nå,så snakker vi om MYE penger.
FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!
Opprinnelig postet av Patrioten
Føler vel at FFK gambler de utsetter spillerkjøp
Men det er jo også viktig å huske på at det ikke er slik at bare FFK vifter med sjekkheftet så kommer klassespillerene og stiller seg i kø!
Og uten det nevnte sjekkheftet er det ENDA værre å få klassespillerene til å møte opp i køen...
Bjørn Jervell Hansen
FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!
For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
I år tar vi "The Double"....
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914