Husk meg
Brukernavn
Passord

Brenne fra start mot Tyrkia

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 1046

Lagt til: 29 mar 07, 12:33

Håper vel for faen at Norge vinner, uansett Keiko...

 

---------------------------

Alt for Svein!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 29 mar 07, 14:09
Endret: 29 mar 07, 14:09
Kristian B. Er det ikke flott da at folk ikke er like da ?  Uansett hva du sier står jeg på mitt.. 

---------------------------

http://keiko99.net


TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 29 mar 07, 17:13

Opprinnelig postet av keiko99
Kristian B. Er det ikke flott da at folk ikke er like da ?  Uansett hva du sier står jeg på mitt.. 


Flott, der definerte du deg faktisk som en ignorant. Det var ikke noen nyhet, men det er greit å ha det dokumentert for senere bruk.

---------------------------

Bjørkøy som Statsminister!


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 29 mar 07, 17:32
Endret: 29 mar 07, 17:37

til dere Myhre kritikkere... Han har faen ikke trent og han har vært skada.. Myhre kommer seg og viking kommer til å være med i toppen.. slutt å fjas om Myhre nå æ og konsentrer dere om FFK steden og det som skjer nå.. ikke det som skjedde for tre hundre år siden :P (litt overdrevent men :P hehe)

Morro at Simen scorte mål, grattis med målet Brenne.. =)

---------------------------

Drekka, pule spy og sloss.... Ta toget til Moss...


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 29 mar 07, 17:40
Opprinnelig postet av SirLion
til dere Myhre kritikkere... Han har faen ikke trent og han ahr vært skada.. Myhre kommer seg og viking kommer yil å være med i toppen.. slutt å fjas om Myhre nå æ og konsentrer dere om FFK steden og det som skjer nå.. ikke det som skjedde for tre hundre år siden :P (litt overdrevent men :P hehe)
Du bare for å gi deg noe å tenke på Myhre kommer ikke til viking føre sommeren. Aller som er FFK supportere er nok opptatt av FFK frykt ikke noe annet.  Tror denne tråden handler om kampen mot Tyrkia og da er det vel rett at vi som vil gi kritikk gir den vel ?

---------------------------

http://keiko99.net


torkr

A-lagspiller

Ble medlem: 28 jul 06
Innlegg: 386

Lagt til: 29 mar 07, 18:24
sære braler er det ikke nok av her i verden.

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 29 mar 07, 22:20

Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av SirLion
til dere Myhre kritikkere... Han har faen ikke trent og han ahr vært skada.. Myhre kommer seg og viking kommer yil å være med i toppen.. slutt å fjas om Myhre nå æ og konsentrer dere om FFK steden og det som skjer nå.. ikke det som skjedde for tre hundre år siden :P (litt overdrevent men :P hehe)
Du bare for å gi deg noe å tenke på Myhre kommer ikke til viking føre sommeren. Aller som er FFK supportere er nok opptatt av FFK frykt ikke noe annet.  Tror denne tråden handler om kampen mot Tyrkia og da er det vel rett at vi som vil gi kritikk gir den vel ?

Vet at han kommer til sommern.. men jeg mener at han har fåt unødvendig mye kritikk.. Var bra at Carew sa som han gjorde på tv`en igår..

Når det gjelder kampen, så var det to fine mål, scoret av Andresen(som jeg ikke helt skjønner er på landslaget noen ganger) og Brenne =) Synd med tabbene til Myhre, og jeg tror ikke det blir noe EM på Norge... Men man skal aldri si aldri..

---------------------------

Drekka, pule spy og sloss.... Ta toget til Moss...


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 30 mar 07, 00:09

Opprinnelig postet av keiko99
Er det ikke flott da at folk ikke er like da ?  

Jo. Ellers hadde det blitt kjedelige diskusjoner her inne. Alle andre steder også, for den saken skyld.

En bra ting med fotball, laget er alltid viktigere enn enkeltspillerne. Eller som Newcastle-manager for anledningen, Mr Dornhelm formulerte det i "Goal!" -the name on the front of the shirt is more important than the name on the back.

Altså går det an å heie på Brenne når han spiller for Norge, selv om det ikke lenger føles riktig å heie på ham i andre sammenhenger. Og det uten at man blir schizofren. Håper jeg i alle fall.

Bra han ikke spiller mot FFK neste mandag, i grunnen. I følge Peter Ijeh engasjerer visst Gud Fader seg i norsk fotball og viser stundom nåde. Kanskje vi har vært snille barn i år, og får slippe at Brenne senker oss i seriåpningen? Hvis Brenne skulle spillt er jeg ikke helt sikker på hva mer Gud kunne gjort med den saken, egentlig.

 Uansett forklaring, vi takker og bukker!  


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 13 apr 07, 14:13
brenne mener idag at Odd har bedre individuelle ferdigheter enn dagens FFK? seriøst? 

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340