FFK-linker (april)
Rami Shaaban takker Fredrikstad (VG-TV)
TV 2 Sport sitt tabelltips. ved Nils Johan Semb: FFK på 13. plass. 26 minuter langt program kun om FFK. (TV Sumo, gratis)
TV 2 Sport sender U21-landskampen mellom Norge og Frankrike i morgen. Mulighet for å se Tarik?
I artikkelen på fxt hvor diverse talsmenn fra TLs klubber uttaler seg om hvem de hater mest, hår Ulf Berg høye forventninger til årets sesong.
---------------------------
FFK - Norgesmestere 2006
2007: Nytt stadion med Tippeliga og Europaspill =D
Fortsatt god bedring Dagfinn!
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
http://www.fotball.no/t1.aspx?p=51831&x=1&a=194094 Tarik fra start når U21-landslaget møter Frankrike.
Ære være Fredrikstad
Opprinnelig postet av Erlend20
http://www.fotball.no/t1.aspx?p=51831&x=1&a=194094 Tarik fra start når U21-landslaget møter Frankrike.
Noen som vet om denne kampen vises på web-tv? Har ikke TV2-sport.
FFK - Norgesmestere 2006
Opprinnelig postet av Costanza
TV 2 sport sender vel gratis både på nett og kabel-tv nå frem til 1. april, tror jeg.
Det er helt riktig.. jeg får hvertfall inn tv2sport..
«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)
AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!
Artige minner om FFK http://www1.nrk.no/nett-tv/indeks/73082
http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/ostfold/sport_nrk_ostfold/1.1016542
http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/191083
http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/ostfold/1.1034228
Brian West på vei tilbake
Brian West (28) debuterte for FFK i 2004. Siden den gang har han kun spilt 59 kamper. Etter åtte måneder på sidelinja håper den blide amerikaneren å kjempe om en plass på laget igjen.
Ingen flere forsterkninger.
www.nrk.no/nyheter/distrikt/ostfold/1.2137221
FFK i tyyyyyyykkkkkt og tyyyyyyyynnnnnt
Shaaban - ``Isaksson är nummer ett`` www.fotbolldirekt.com/IndexNews.cfm
FFK-show fredag og åpen dag på Stadion lørdag.
Opprinnelig postet av Patrioten
Brian West (28) debuterte for FFK i 2004. Siden den gang har han kun spilt 59 kamper. Etter åtte måneder på sidelinja håper den blide amerikaneren å kjempe om en plass på laget igjen.
Jøss, snakker han norsk også nå altså? Det har ikke jeg fått med meg...
Opprinnelig postet av FFK1903
Opprinnelig postet av Patrioten
Jøss, snakker han norsk også nå altså? Det har ikke jeg fått med meg...
Det har han gjort en stund..snakke md han for to sesonger siden og da snakka han litt rusten norsk..han er vel bedre nå..men de fleste foretrekker vel å gjøre lengre intejuer på dems språk..
CUPVINNER 06
Gir blaffen i eksperttipsene
–Jeg er ingen kronisk avisleser, men har jo registrert at ekspertene har liten tro på både laget og meg. Men det gir jeg blaffen i. Det er ståa etter 26 serierunder som teller, sier Anders Grønhagen til www.demokraten.no/lokalsport/article2685299.ece
FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!
FFK - Norgesmestere 2006
Stilskifte i plankebyen
Alt er nytt i Fredrikstad. Ærverdige Stadion er skiftet ut med en toppmoderne arena. Trener Knut Torbjørn Eggen forsvant til fordel for en svenske. Og 4-3-3 er blitt til 4-4-2. Skifter laget også divisjon?
Den tidligere landslagssjefen er uønsket som VIP-ambassadør på Ullevaal. - Smålig, sier Drillo.
Opprinnelig postet av keiko99
Det er vel egentlig ikke sant at eggen var en 4-3-3 tener.. slik jeg kan huske er det bare en sessong med 4-3-3 vel ?
Det var vel heller en sesong med 4-4-2 så vidt jeg kan huske og det var adecco sesongen med opprykk. Ellers så har det vel blitt spilt 4-4-2 innimellom noen av de andre sesongene......
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Det er vel egentlig ikke sant at eggen var en 4-3-3 tener.. slik jeg kan huske er det bare en sessong med 4-3-3 vel ?Det var vel heller en sesong med 4-4-2 så vidt jeg kan huske og det var adecco sesongen med opprykk. Ellers så har det vel blitt spilt 4-4-2 innimellom noen av de andre sesongene......
Vi spilte 4-4-2 under Eggen i 2002, 2003 og det meste av 2004. Med andre ord i tre av de fire sesongene han var her som hovedtrener.
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Det er vel egentlig ikke sant at eggen var en 4-3-3 tener.. slik jeg kan huske er det bare en sessong med 4-3-3 vel ?Det var vel heller en sesong med 4-4-2 så vidt jeg kan huske og det var adecco sesongen med opprykk. Ellers så har det vel blitt spilt 4-4-2 innimellom noen av de andre sesongene......
Vi spilte 4-4-2 under Eggen i 2002, 2003 og det meste av 2004. Med andre ord i tre av de fire sesongene han var her som hovedtrener.
Det stemmer det Costanza.
F-b.no tv fra FFK festen på City.
Morro å høre at gutta har trua på FFK...Tarik,Rami,Ramberg og Ivory boys
her er FXT om iren som er klar
Kommer det flere ??
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Morgan Andersen opererer enda på overgangsmarkedet.
Kommer det flere ??
Jeg stusset litt på det jeg også, men siden det står kun i bildeteksten, mener de sikkert at han oppererte på overgangsmarkedet og kom frem med Martyn
Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!
Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.
Anders Grönhagen, Velkommen til Norges flotteste Fotball klubb!
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Morgan Andersen opererer enda på overgangsmarkedet.
Kommer det flere ??Jeg stusset litt på det jeg også, men siden det står kun i bildeteksten, mener de sikkert at han oppererte på overgangsmarkedet og kom frem med Martyn
Ja, ja, diffust skal det være.
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
Opprinnelig postet av Rey
Alltid Fotball tipper FFK på 10. plass
Helt klart den beste vurderingen jeg har lest i år. 10 plass og oppover birker sannsynlig. Meget gode argumenter for det. Han tror FFK kan fort komme til å overraske. Jeg tror FFK kommer til å overraske mange denne sesongen
FXT med intervju med Grönhagen.
Mod fikser link :)
Stolt Oslo Aristokrat
"Vi kommer heller ikke utenom Fredrikstad når vi skal tippe hvilket lag som blir sist i Tippeligaen 2007. Laget kjempet i bunnen i fjor, og er svekket foran kommende sesong, mer svekket enn nedrykksrivalene."
Fotballmagasinet tipper FFK på sisteplass.
"Vi kommer heller ikke utenom Fredrikstad når vi skal tippe hvilket lag som blir sist i Tippeligaen 2007. Laget kjempet i bunnen i fjor, og er svekket foran kommende sesong, mer svekket enn nedrykksrivalene."
Tynne synspunkter, men kan være enig i endel som er skrevet.. Er Bjørkøy omskolert? Har ikke han alltid spilt midtbane?
Det ser ut som Kvisvik er på skikkelig vei ned, hvertfall hvis vi skal tro de som tipper tabellene rundt omkring.. her ble han vel ikke nevnt engang!
«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)
Opprinnelig postet av ffk-4ever
Eller denne klassikeren.
http://gfx.dagbladet.no/pub/artikkel/4/44/440/440139/Ringberg2.jpg
Må si jeg digger det banneret.. Hadde vært gøy om det hadde blitt heng opp på nye stadion over plankehaugen feltet. Egentlig skulle det banneret hatt en egen tråd, en TAKK FÅR ALT, tråd.
FFKs fremmedlegionærer
http://fotballmagasinet.no/index.php tabelltipping igjen.. hehe... det har også blitt den diskusjonen under der med Emil Mossing som han kaller seg... uff og uff... Mossingær ass :P
EDIT: ser at Costanza har lagt ut linken fra før av.. men lar den stå jeg :P så kan folk følge utviklinga videre :P
Drekka, pule spy og sloss.... Ta toget til Moss...
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
Opprinnelig postet av FFK1903
Funket greit det konseptet der, eneste jeg irriterte meg litt over var bakgrunnen, men det kan da ikke være solskinn ved hver sending. Kan sikkert bli nyttig utover de sendingene der.
Bare vi slipper Annette Torjussen så blir dette ille bra.
Fotballmagasinet på f-b.no var for meg en litt positiv overraskelse. Programlederen klarer seg bra, og hvis de utvikler seg enda litt mer etter hvert som de får kjørt inn konseptet, så blir dette veldig bra.
Konseptet fungerte ikke i det hele tatt. Får ikke opp en dritt som mac-bruker.
Har du lest forumets retningslinjer?
Helt greit konsept det der, greit med litt info og litt nytt fra f-b.no også...
(3 igjen)
Jørn Moum
Seriestarten nærmer seg....
Stones til Norge 8 august! Billetter er bestil, betalt og mottatt! :-)
Opprinnelig postet av Holters
Konseptet fungerte ikke i det hele tatt. Får ikke opp en dritt som mac-bruker.
Får ikke opp en dritt som Microsoft Windows XP pro med MSIE 7.0 heller. Men de er jo klar over hvor ufattelig trist løsningen deres er, og det kommer en ny:
"PS! Neste program kommer fredag kl. 14, og da blir det presentert på vår nye web-tv-plattform, som gir bedre lyd og større bilde, samt betydelig forbedret tilgjengelighet for alle med bredbånd."
Det gjenstår å se hvor god den er til å støtte cross-browser, cross-platform...
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Heia FFK
Drillo debuterte som ekspert
Greit nok med Drillo.. der han hører hjemme, men det hav vel ikke noe med FFK å gjøre?
Opprinnelig postet av wergis
Greit nok med Drillo.. der han hører hjemme, men det hav vel ikke noe med FFK å gjøre?
Tja, han er da tidligere hovedtrener.
Jeg er for øvrig skremt over at vi denne runden har tippet på samme kamper, dvs jeg satte noen kroner på skeid og rbk.
Har du lest forumets retningslinjer?
Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av wergis
Tja, han er da tidligere hovedtrener.
Det viste jeg ikke
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=190555
Rami kan forlenge..
Saken har en litt småmorsom sitatfeil (forhåpentligvis):
"De fleste ekspertene har tippet Fredrikstad nord og ned. Czwartek tror på nedrykk."
Mental trening skal redde FFK
Hvis jeg sier hva jeg mener, havner jeg øverst på tribunen»
www.vg.no/pub/vgart.hbs
Hoås spådde åpningsmålet
Tap i Fredrikstad
www.lyn.no/index.aspx
FFK-seier på nytt stadion
www.nrksport.no/fotball/tippeligaen/1.2233280
- Havner på tribunen hvis jeg kommenterer Hauge
www.dagbladet.no/sport/2007/04/14/497761.html
Jørn Moum
10.04.2007, Manchester United - Roma, 7-1 (4-0) Kvartfinale Champions League!
Sist på den gamle -først på den nye
www.fredrikstadfk.no/default.asp
Bød opp til dans
fotball.aftenposten.no/eliteserien/article79038.ece
Pål André Czwartek er FFKs trofaste tjener.
Saken har en litt småmorsom sitatfeil (forhåpentligvis):
"De fleste ekspertene har tippet Fredrikstad nord og ned. Czwartek tror på nedrykk."
Rettet nå, "Czwartek tror ikke på nedrykk"
Her er speaker.no sin oppsummering...
For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
I år tar vi "The Double"....
Vi surrer det til for oss selv
Glade målscorere
http://www.fotballmagasinet.no/?mode=news&id=7348&PHPSESSID=ce34cc7cc06ab68fd7b8e7efdaf679be
Fredrikstad banket Lyn 3 - 1
Hauge slo Lyn på Nye Fredrikstad Stadion
www.norskefans.com/norge/lyn/artikel.asp
Derek ler – Lyn raser
Fra aksjemegling til fotball
Bjørn Bagstevold kastet en karriere som skipsmegler og aksjemegler over bord - og mønstret i stedet på i FFK.
Vil blø for FFK-drakta
www.demokraten.no/lokalsport/article2725532.ece
- FFK bør plukke ut klubb nummer to
www.demokraten.no/lokalsport/article2725551.ece
Knalldebut av Bråthen
Ser lyset i tunnelen
Berg kanskje klar mot Viking? http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20070427/FFK/104270052/1009
http://www.derryjournal.com/journal-sport?articleid=2843457
En del interessant lesning der, men vet ikke hvor han har det i fra at spillerne og publikum synger sammen etter at speaker har lest opp lagoppstillingen. Det skjer vel bare i Bergen :)
Ciaran has experienced one very interesting change in his pre-match ritual - particularly when playing in Fredrikstad`s new stadium.
"It feels like I`m taking part in the Eurovision Song Contest!" he laughed. "The names of the Fredrikstad players are announced through the P.A. and you`ve got to step forward from the line and wave to the attendance which is usually 13,000 supporters!
"Then we sing the club song in the company of the fans before the match gets underway. The Fredrikstad support is both colourful and passionate - they also wear red and white - and they don`t stop making noise until the final whistle sounds. The atmosphere is absolutely fantastic" added the midfielder.
Opprinnelig postet av Plankekæll
Tror han mener "For Fredrikstad"-låten Costanza... den synger vi jo alle som en på stadion før kampstart!
Ja det er nok det han mener. Tipper vi hadde vunnet "Eurovision Song Contest" med "For Fredrikstad" he he he he....
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914