FFK-linker (april)
---------------------------
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
Opprinnelig postet av Rey
Alltid Fotball tipper FFK på 10. plass
Helt klart den beste vurderingen jeg har lest i år. 10 plass og oppover birker sannsynlig. Meget gode argumenter for det. Han tror FFK kan fort komme til å overraske. Jeg tror FFK kommer til å overraske mange denne sesongen
FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!
FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!
FXT med intervju med Grönhagen.
Mod fikser link :)
Stolt Oslo Aristokrat
"Vi kommer heller ikke utenom Fredrikstad når vi skal tippe hvilket lag som blir sist i Tippeligaen 2007. Laget kjempet i bunnen i fjor, og er svekket foran kommende sesong, mer svekket enn nedrykksrivalene."
Opprinnelig postet av Costanza
Fotballmagasinet tipper FFK på sisteplass.
"Vi kommer heller ikke utenom Fredrikstad når vi skal tippe hvilket lag som blir sist i Tippeligaen 2007. Laget kjempet i bunnen i fjor, og er svekket foran kommende sesong, mer svekket enn nedrykksrivalene."
Tynne synspunkter, men kan være enig i endel som er skrevet.. Er Bjørkøy omskolert? Har ikke han alltid spilt midtbane?
Det ser ut som Kvisvik er på skikkelig vei ned, hvertfall hvis vi skal tro de som tipper tabellene rundt omkring.. her ble han vel ikke nevnt engang!
«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)
AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!
Opprinnelig postet av ffk-4ever
Eller denne klassikeren.
http://gfx.dagbladet.no/pub/artikkel/4/44/440/440139/Ringberg2.jpg
Må si jeg digger det banneret.. Hadde vært gøy om det hadde blitt heng opp på nye stadion over plankehaugen feltet. Egentlig skulle det banneret hatt en egen tråd, en TAKK FÅR ALT, tråd.
FFKs fremmedlegionærer
http://fotballmagasinet.no/index.php tabelltipping igjen.. hehe... det har også blitt den diskusjonen under der med Emil Mossing som han kaller seg... uff og uff... Mossingær ass :P
EDIT: ser at Costanza har lagt ut linken fra før av.. men lar den stå jeg :P så kan folk følge utviklinga videre :P
Drekka, pule spy og sloss.... Ta toget til Moss...
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914