Oppdateringer om bortekampen på Åråsen
Lager en ny tråd der oppdateringer om bortekampen på Åråsen kan legges inn.
Sikter Plankehaugen på å komme over 70 busser?
Kan det være mulig å holde av det midterste feltet til sangtroppen inne på tribunen?
Skriv her.
---------------------------
Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----
www.holygans.com
TIFO til Simen er også planlagt.
Du skal vel være med på bussen vår Jon?
Ultras mentalita - Brigade RødHvit
HOLYGANS
- du ser det ikke før du tror det!
www.holygans.com ----- www.nettpuben.blogspot.com ----- www.rdhvitby.blogspot.com
Opprinnelig postet av RC2
Jon, tolket jeg deg rett i går at du "bestiller" billett for meg i samme slengen til denne kampen? Eller skal jeg ordne det selv?
Jeg kan fikse dette. Vi sikter inn mot BRH bussen med Zoran. Da blir der BRH og Holygans i samme buss.
Ringer deg RC2.
---HOLYGANS-----
www.holygans.com
HOLYGANS
- du ser det ikke før du tror det!
www.holygans.com ----- www.nettpuben.blogspot.com ----- www.rdhvitby.blogspot.com
døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!
Opprinnelig postet av endre
Noen som har peiling på når vi bør være der? Bor i Oslo...
par timer før er vel greit nok...
---HOLYGANS-----
www.holygans.com
For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Bite my shiny metal ASS!
For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Bite my shiny metal ASS!
Opprinnelig postet av Bob Page
Bra. Jeg kunne tenkt meg å bli med PH-Bussen, men det spørs når de går fra Fredrkstad. Jobber til 14.00 den dagen..
Bussen går kl. 15.00 fra Lyst og Glede ( METS ).
Jaran Berg
jaran.berg@plankehaugen.no
Opprinnelig postet av Jonek
Jon, tolket jeg deg rett i går at du "bestiller" billett for meg i samme slengen til denne kampen? Eller skal jeg ordne det selv?Jeg kan fikse dette. Vi sikter inn mot BRH bussen med Zoran. Da blir der BRH og Holygans i samme buss.
Ringer deg RC2.
Det er kun solgt 2 billetter til BRH-bussen... vi kan ikke holde av denne bussen alt for lenge, så hvis dere er interesserte i å sitte på samme buss, så vær litt tidlig ute =)
Jaran Berg
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!
Opprinnelig postet av Husgutt
går det an å hoppe på bussen i oslo?
Ring Ulf på 952 80 212
Jaran Berg
Opprinnelig postet av Jaran Berg
Jon, tolket jeg deg rett i går at du "bestiller" billett for meg i samme slengen til denne kampen? Eller skal jeg ordne det selv?Jeg kan fikse dette. Vi sikter inn mot BRH bussen med Zoran. Da blir der BRH og Holygans i samme buss.
Ringer deg RC2.
Det er kun solgt 2 billetter til BRH-bussen... vi kan ikke holde av denne bussen alt for lenge, så hvis dere er interesserte i å sitte på samme buss, så vær litt tidlig ute =)
Vi har klart å fylle en buss før, så det tviler jeg på blir noe problem. Zoran har sagt han har fikset det med bussen, og da tror jeg det går ihop. Snakket med ham senest igår.
Opprinnelig postet av #8
Nej nej det er ikke solgt 2 billetter, jeg har kjøpt vertfall 3 og det kommer mer etter hvert.. har en del kjennte som er intrisert å være sammen med BRH
da er det solgt 5,
var 43 billetter igjen... trodde det var 45 på bussen, men da er det 48...
Jaran Berg
Opprinnelig postet av Martin_
Ringer deg RC2.
Vi har klart å fylle en buss før, så det tviler jeg på blir noe problem. Zoran har sagt han har fikset det med bussen, og da tror jeg det går ihop. Snakket med ham senest igår.
Zoran har vel egentlig ingenting med det å gjøre... Håper dere klarer å fylt opp bussen:-) men det vi kan ikke holde av bussen for lenge... ;-)
Jaran Berg
- FFK norgesmester 2006 - :)
- Snart ny Stadion... JIPPI -
Opprinnelig postet av kim_andre_c
Hvordan bestiller vi billetter bare til kampen, skal ikke ta buss. Jeg ringte LSK billettservice, og de ba meg henvende meg til min egen klubb for å kjøpe billetter. hvor mange billetter er det igjen??
Billetter til bortesupporterfeltet får du kjøpt i Aristokraten - regner med at du ikke MÅ kjøpe med bussbillett. Det ryktes for øvrig på forumet til Kanarifansen at enkeltbilletter ellers på Åråsen blir lagt ut til salg fra og med mandag. Da kan man også kjøpe billetter på billettluka.no.
Opprinnelig postet av kim_andre_c
får jeg kjøpt flere billetter da? eller må alle som skal være med blir med når jeg skal kjøpe billeter. Jeg har en far og en bror som også er medlem i plankehaugen med de er i syden, og jeg tenkte jeg skulle reise ned å kjøpe billetter til alle til helgen. Lar det seg gjøre? takk for rask og god info forresten!!
du får kjøpt flere biletter..
Svensk Magi
---
----
I år tar vi "The Double"....
Buss:
Medlem kr 100,-
Ikke medlem kr 150,-
Kamp:
Voksen kr 185,-
Barn kr 115,-
Jaran Berg
Opprinnelig postet av Martin_
Ringer deg RC2.
Vi har klart å fylle en buss før, så det tviler jeg på blir noe problem. Zoran har sagt han har fikset det med bussen, og da tror jeg det går ihop. Snakket med ham senest igår.Zoran har vel egentlig ingenting med det å gjøre... Håper dere klarer å fylt opp bussen:-) men det vi kan ikke holde av bussen for lenge... ;-)
egentlig så har ikke du med det heller. har vi lyst å ha felles buss med folk som liker å kjøre sammen da for vi f.... få lov til dette. Gidder ikke å sitte på bussen hvor jeg må passe på hva jeg sier, synger eller drikker. Altså det blir minst 20-30 busser til lillestrøm og da skjønner jeg ikke hvorfor har du hengt deg akkuratt i denne bussen Jaran.
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Opprinnelig postet av Klokan
og da skjønner jeg ikke hvorfor har du hengt deg akkuratt i denne bussen Jaran.
Håper ikke han har hengt seg i noen buss Zoran. Det skulle isåfall tilsi at du ikke får noe svar på innlegg ditt:-)
Rød.... hvit... og patriot!
egentlig så har jeg vel det zoran, men er ikke det som var poenget... poenget mitt var at vi ikke kan holde av en buss for lenge...
det er fortsatt nesten 30 billetter igjen på bussen, så hvis BRH vil ha en egen buss må dere nesten fylle den opp :-)
Jaran Berg
Jeg har nødig lyst til å sitte i en buss der folk snur seg om man banner. Det har jeg gjort noen ganger formye, og om en ekstremt høytsyngende gjeng skal blandes med "normale"-supportere på buss, tror jeg kanskje ikke det fører til annet enn at noen til slutt fjerner seg av egen fri vilje.
egentlig så har jeg vel det zoran, men er ikke det som var poenget... poenget mitt var at vi ikke kan holde av en buss for lenge...
det er fortsatt nesten 30 billetter igjen på bussen, så hvis BRH vil ha en egen buss må dere nesten fylle den opp :-)
Nå spør jeg en gang til da ???? Når har bilettene for kampen kommet ? Hvor mange busser er solgt? er ikke det bare å selge andre busser og hvis det er sånn at plankehaugen taper på at det er 5 ledige sitteplasser på bussen vår 1 uke før vi drar da kan vi sikkert betale disse. Skjønner ikke hva er problemet. Hvis du / dere kan holde en buss hvorfor skal ikke vi kunne gjøre dette ? i tillegg skjønner jeg ikke hva har du med dette å gjøre ?
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Jaran Berg, jeg tror plassen din i PH-styret har gått til hodet på deg. Du fremstår som arrogant, maktsyk og med et voldsomt stort markeringsbehov. Når ble du tur-ansvarlig i plankehaugen? Du har vel egentlig ikke noe mer du skulle ha sagt i denne sammenheng enn det f.eks. bønna har. Og hva er problemet med at BRH får en egen buss, når dere i PH-styret har en egen buss?
At faren din fikk reise til England på plankehaugens regning og at man anskaffer seg en hest (!!!!!!) er greit, men å samle de ivrigste syngende supporterne i en buss, nei det har ikke PH råd til..............
Men hvis det er økonomien du er så redd for her, så skal jeg personlig komme å betale deg det du mener at dere taper på dette.
Frihet for Ultras!
Opprinnelig postet av ajg
Og hva er problemet med at BRH får en egen buss, når dere i PH-styret har en egen buss?
Har styret egen buss da? De pleier som regel å kjøre buss 1, og vi har fått plass der. Så den blir vel fylt opp etter at de i styret har fått sin plass.
Opprinnelig postet av ajg
Jaran Berg, jeg tror plassen din i PH-styret har gått til hodet på deg. Du fremstår som arrogant, maktsyk og med et voldsomt stort markeringsbehov. Når ble du tur-ansvarlig i plankehaugen? Du har vel egentlig ikke noe mer du skulle ha sagt i denne sammenheng enn det f.eks. bønna har. Og hva er problemet med at BRH får en egen buss, når dere i PH-styret har en egen buss?
At faren din fikk reise til England på plankehaugens regning og at man anskaffer seg en hest (!!!!!!) er greit, men å samle de ivrigste syngende supporterne i en buss, nei det har ikke PH råd til..............
Men hvis det er økonomien du er så redd for her, så skal jeg personlig komme å betale deg det du mener at dere taper på dette.
Nå kan vi roe ned littegrann, Jaran jobber i Aristokraten og styrer med bussene og turer via denne stillingen.
Nå lager vi ikke dette til noe større problem enn det er, jeg ser ikke problemet med at de ivrigste skal få "avholdt" en egen buss, når vi setter opp så mange busser som vi gjør. Syntes vi kan la dette bli en diskusjon mellom Z og Jaran, uten at vi trenger å gå inn på hverandres familier osv.
FFK - Norgesmestere 2006
2007: Nytt stadion med Tippeliga og Europaspill =D
Fortsatt god bedring Dagfinn!
Det blir mange ganger litt for skarpe ordskifter i slike debattforumer.
En viktig regel er følgende: Hold dere til saken, ikke ta fram personlige ting.
Jaran vil det beste, det vet vi alle.... BRH vil det beste, det vet vi alle.
La oss finne en enkel løsning på dette. Får ikke BRH fylt opp bussen før to dager før kampen, bør billetter bli solgt til alle.
Ingen stor deal.
PS: Styret i Holygans reiser med BRH bussen, kanskje det blir noen karismatiske uttrykk?????RC2 og Jonek !
---HOLYGANS-----
www.holygans.com
jeg og ffkforever hopper på brhbussen på manglerud. sikkert mulig for flere også....
kan noen på brhbussen kjøpe billetter for meg? må egentlig kjøpe bill på forhånd, men er sabla stress..
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!
Opprinnelig postet av Scout
Hvilket buss nr er det BRH og røkla har kapra? I så fall kan dere regna med å få en ekstra mann på denne bussen.
Buss nr.3 er BRH bussen..
Svensk Magi
Opprinnelig postet av Guillermo
Hvilket buss nr er det BRH og røkla har kapra? I så fall kan dere regna med å få en ekstra mann på denne bussen.Buss nr.3 er BRH bussen..
Ah! Gullan godt. Da skal det kjøpes billett til denne bussen i dag.
FFK - Norgesmestere 2006
Opprinnelig postet av Guillermo
Hvilket buss nr er det BRH og røkla har kapra? I så fall kan dere regna med å få en ekstra mann på denne bussen.Buss nr.3 er BRH bussen..
Ah! Gullan godt. Da skal det kjøpes billett til denne bussen i dag.
HURRY HURRY
Svensk Magi
FFK - Norgesmestere 2006
Har det blitt fyllt opp mange bussær?
«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»
Svensk Magi
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
02/12/2024 15:21 | 60f95d23