Før kampen: Serieåpningen LSK - FFK
Opprinnelig postet av Dokka
Ikke så rart egentlig, på 2. påskedag
Jeg får ikke "lurt" kona til å dra hjem fra fjellet en dag før, så for meg er dette en katastrofe.
Kan vi ikke heller snakke om noe annet?
---------------------------
Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
En liten flis i en stor haug.
- bortebane
- møtte et antatt sterkere lag
- Sillte mot en 433 formasjon
- det andre laget fører matchen
Derfor tror jeg vi stiller med følgende lag basert på rbk-kampen:
Shabaan
Czvartek Gerrbrand Martinsen Prytz
Bjørkøy Ramberg
Tarik Stadheim Fofana
Hoås
Bytter:
- Martyn inn for stadheim (dersom han har vaert gromt god på trening kanskje fra start)
- Toth inn for Hoås
- Et siste bytte etter utviklingen i kampen
Morsomt å legge merke til at FFK levnes minimal sjanse på forumet til kanarifansen - de regner med plankekjøring
PS - noen om vet om det er mulig å kjøe billetter til bortetribunen når man kommer fra oslo - eller blir dte utsolgt
PAC Gerrbrand Martinsen Prytz
Bjørkøy Ramberg
Tarik Fofana
Martyn
?
? = ?
? = Toth, som etterhvert bytter med Brian
FFK, i 50 mot toppen.
Opprinnelig postet av geirsand
Det var nok en tanke bak siste treningsmatch, rbk og lsk mange likhetstrekk.
- bortebane
Shabaan
Bjørkøy Ramberg
Tarik Stadheim FofanaHoås
Bytter:
- Martyn inn for stadheim (dersom han har vaert gromt god på trening kanskje fra start)
- Toth inn for Hoås
Morsomt å legge merke til at FFK levnes minimal sjanse på forumet til kanarifansen - de regner med plankekjøring
PS - noen om vet om det er mulig å kjøe billetter til bortetribunen når man kommer fra oslo - eller blir dte utsolgt
Er enig i din bedømning her. Håper Martyn viser gode takter og starter kampen. Stadheim er ikke god nok for Tippeligaen. Jeg ville heller satset Martyn og/eller Kouadio i den posisjonen.Tror også Hoås passer godt på topp fremfor Toth i en tøff kamp mot store LSK-stoppere. Men Hoås må overbevise at han fortjener plasse nå.
FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!
Opprinnelig postet av T.Olsen
Shabaan
Bjørkøy Ramberg
Tarik Fofana
Martyn
?
? = ?
? = Toth, som etterhvert bytter med Brian
Når Brian kommer inn blir laget annerledes:
Shabaan
Berg
Bjørkøy Ramberg
Fofana
Tarik Brian
Brian kommer inn siste 10, derfor så offensive takter, siden det da står 2-2, og FFK må få inn den siste goalen(Noe de, i følge tippeligaboken07 skriver, gjør.)
FFK, i 50 mot toppen.
FFK uten baller i regnvær i Nederland
Synd de får en så dårlig oppkjøring,men på den annen måte så blir kanskje bedre sammensveiset på tur som denne.
FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!
Opprinnelig postet av t.olsen
Når Brian kommer inn blir laget annerledes:
Shabaan
Berg
Bjørkøy Ramberg
Fofana
Tarik Brian
Brian kommer inn siste 10, derfor så offensive takter, siden det da står 2-2, og FFK må få inn den siste goalen(Noe de, i følge tippeligaboken07 skriver, gjør.)
Dersom det står uavgjort mot slutten, er det vel heller LSK som vil presse på for å få en siste skåring. Dermed vil det være vanskelig for FFK å ha tre forholdsvis like spisser (fofana, west og tarik). Tror heller en stor og hardt kjempende Martyn kan gjøre nytten da og satse på å kontre på raske spiss(er). Skal ikke se bort i fra at FFK blir kjempa ned i en ultradefensiv 451 i løpet av kampen - lite poeng med tre spisser da.
Sånn som kampen ser ut fra start, trenger ffk et oppspillspunkt (hoås) og hurtige spillere med gjennombruddshissighet (tarik/fofana/west). Dersom West kommer inn, er det mer sannsynlig at han bytter med Tarik eller Fofana når forsvarerne til LSK begynner å bli slitne.
FFK, i 50 mot toppen.
Opprinnelig postet av T.Olsen
Dette kommer helt ann på kampens utvikling. Blant annet kommer Frode Kippe til å gå ut med skade, så blir nok bra, dette.
Bare ikke Kippe skader en av våre da. Han har jo for vane å gjøre det.
FFK, i 50 mot toppen.
Status før fotballstarten |
Lillestrøm - Fredrikstad Lillestrøm: Simen Brenne suspendert etter det røde kortet han pådro seg i treningskampen mot Rosenborg i februar. Pål Steffen Andresen er ikke klar til seriestart. Fredrikstad: Anders Grönhagen må klare seg uten Raymond Kvisvik, Christian Berg, Trond Erik Bertelsen og Brian West. Derimot kan det se ut som om Anders Prytz og Raio Piiroja kan rekke kampen mot Lillestrøm. Sistnevnte får først beskjed over påske. Tilsvarende kamp i fjor: 1-1 Dommer: Brage Sandmoen, Kjelsås. |
Er overrasket over Raio kan rekke kampen, han ble jo opperert i dag. Mens, Brian er jo på gang, hmmm?
FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN
Raymond begynte å trene i dag, eller så blir det i morgen.
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!
Opprinnelig postet av benksliter`n
Opprinnelig postet av geirsand
Det var nok en tanke bak siste treningsmatch, rbk og lsk mange likhetstrekk.
- bortebane
Shabaan
Bjørkøy Ramberg
Tarik Stadheim FofanaHoås
Bytter:
- Toth inn for Hoås
Er enig i din bedømning her. Håper Martyn viser gode takter og starter kampen. Stadheim er ikke god nok for Tippeligaen. Jeg ville heller satset Martyn og/eller Kouadio i den posisjonen.Tror også Hoås passer godt på topp fremfor Toth i en tøff kamp mot store LSK-stoppere. Men Hoås må overbevise at han fortjener plasse nå.
Jeg ville ikke avskrevet Stadheim helt ennå. Jeg var på matchen i Tjølling, og der jobbet han knalltøft. Var ikke akkurat borte mot RBK heller. Stadheim passer veldig bra sammen med Ramberg med tanke på en-touch pasningsspill som er veldig krevende å takle for motstanderen. Skal bli spennende å se hvem som får spille fremover.
Raymond rykker aldri ned
http://www.sa.no/sport/article2698856.ece
Alle som er redd for at FFK rykker ned fra eliteserien kan ta det helt med ro: - For Raymond rykker aldri ned! Sier Raymond Kvisvik.
Rekker ikke seriestarten
Raymond Kvisvik er på beina igjen etter å ha slitt med en kraftig betennelse i skuldra. Nå er sykesenga i første omgang byttet ut med en tråsykkel.
Ja, da nærmer det seg..
Blir dere mange FFK-supportere på Åråsen? Skuffende oppmøte de siste gangene synes jeg..
Dere er uansett velkommen på Martins før match!
Fugla til vi dør!
Plankehaugen har sendt en representant til Åråsen for å hente 500 billetter til.
Opprinnelig postet av loyd
Ser i dagens utgave av F-B at de 1000 billettene som ble lagt til serieåpningen er solgt.
Plankehaugen har sendt en representant til Åråsen for å hente 500 billetter til.
Det er bra! Moro om vi blir mange der..
Gleder meg veldig til mandan nå..
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914