Før kampen: Serieåpningen LSK - FFK
fredrikstadpatriot
Ble medlem: 25 okt 03
Lagt til: 09 apr 07, 01:53
Endret: 09 apr 07, 01:54
Spenningen stiger, kroppen dirrer, søvnen gjemmer seg bak ett nerve sammenbrudd, ett lite hjerteinfarkt , små kvalme og ett snev av feber, JA, det er sessogstart!!!!!
Å herreGud jeg gleder meg
(selvom en eller annen vær Gud prøver det han kan for å ødelegge gleden over at ventetiden snart er over)
(bare 1 igjen......)
---------------------------
Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!
Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.
Seriestarten nærmer seg....
Stones til Norge 8 august! Billetter er bestil, betalt og mottatt! :-)
Billettsalget har passert 10.000
Åråsen fylles til mandagens åpningskamp mot Fredrikstad. Under 2.000 billetter igjen.
Banen er klar
Søndag ettermiddag startet det å snø i Lillestrøm, men arrangementsansvarlig Per Christian Eidevik i LSK forteller at det ikke er noen fare for kampen mandag.
– Vi har gode værmeldinger for det neste døgnet, og jeg er ikke redd for banen. Her blir det garantert kamp – og gode spilleforhold, sier Eidevik til www.rb.no/lsk-magasinet/article2703448.ece
Lurer på hvilken værmelding han har sjekket, her hva de melder på RB-blad.
I dag: | ||||||||||||||
Formiddag | Ettermiddag | Kveld | ||||||||||||
|
|
|
Gleder meg mer enn en drittunge på julaften... bare få timer til vi fårhåpentligvis får se et sultent lag som vil ta opp kampen med LSK om poengene på Åråsen!! Hadde vært så godt med minimun ett poeng. Kjekt med en god start på sesongen både for oss men ikke minst også for guttæne!!
La oss virkelig vise "møkka"fugla at de ikke kan kødde med plankehaugen i dag!!!!
- FFK norgesmester 2006 - :)
- Endelig er stadion klar... JIPPI -
Merker man lever i slike stunder.
Sov ganske godt i natt, men timene på jobb i dag kjennes utrolige lange.... Etterpå er det hjem å hente utstyret og sønn min, så bærer det rett til Åråsen...
For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
I år tar vi "The Double"....
Er det en bar eller noe vi som ikke kommer via bussene kan møtes på før kampen egentlig?
hørt et vagt rykte om at det var en mulighet i lsk-land
Sees på Åråsen!
FFK for alltid!
Norgesmestere 2006 - Europa i 2007
Gleder meg til FFK skal vingeklippe "Fugla"
Lillestrøm er det mest overvurderte laget før seriestart.
FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!
FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN
Laget skulle tas ut på mandag. Nå er klokken over 12 og det er mandag. Laget må vel nå være tatt ut?
Noen som vet det endelige laget?
FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN
Opprinnelig postet av Hubro7
Toth inn for Hoås som er skadet,ellers det samme som mot RosenborgLaget skulle tas ut på mandag. Nå er klokken over 12 og det er mandag. Laget må vel nå være tatt ut?
Opprinnelig postet av Jepmaster
Det står en billett bod ved siden av diadora tribunen som er borte tribunen! vil vel tro at det er noe FFK billetter igjen der!
OK, takk, men noen som vet om det er noen igjen fra aristokraten? de skulle selge fram til 1430 i dag hvis det var fler billetter igjen... :)
Opprinnelig postet av paco
Opprinnelig postet av Hubro7
Toth inn for Hoås som er skadet,ellers det samme som mot RosenborgLaget skulle tas ut på mandag. Nå er klokken over 12 og det er mandag. Laget må vel nå være tatt ut?
Og du snakka om at Toth får lite spilletid. Stoler ikke en tøddel på deg paco.
Opprinnelig postet av raio
Er det fler billetter igjen i aristokraten? Begynner å bli litt stressa se. :-)
Er ikke det bare å ta en telefon? Eller har de ikke noe telefon oppe og går ennå?
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914