Husk meg
Brukernavn
Passord

Veien videre for FFK etter KTE. Har Eggen fått den anerkjennelsen han fortjener?

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 5 2

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 22 feb 07, 10:28
Paco er skjelden saklig og forsvarer alt Morgan gjør og alt som har skjedd etter at Morgan kom. Alle nye spillere er stjerner i hans øyne mens de som var her fra før er rævva!

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 22 feb 07, 11:38
Opprinnelig postet av ffkmufc
Paco er skjelden saklig og forsvarer alt Morgan gjør og alt som har skjedd etter at Morgan kom. Alle nye spillere er stjerner i hans øyne mens de som var her fra før er rævva!
Helt feil det du sier.Er faktiskt fornøyd med de fleste spillerne i FFK.jeg er også foreløpig skuffet over at det ikke løsner for Vourinen.Er også spent på hvordan Ivorianerne vil gjøre det.Er også enig i at Brenne er et savn.

Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 22 feb 07, 14:55
Kan vi ikke unnlate å gjøre dette til nok en tråd hvor det gnåles over den enkeltes personkarakteristika her på forumet? Det er faen meg mer en nok tråder hvor Paco får tyn, Rune Haugen får tyn, bedreviteren får tyn osv. og det er faktisk ikke så mektig interessant lesning.

Trådstarter hadde her et faktisk interessant innlegg, som er mer en det som kan sies om majoriteten av trådene nå i silly season. Det var langt, det var velskrevet og det var velbegrunnet, selv om det kan sies å være til dels populistisk og pro-eggen. Jeg personlig mener at trådstarter ikke har belegg for alle sine påstander i denne posten, men allikevel peker på en del viktige ting.

En av disse tingene er Grönhagen, og her er jeg faktisk enig, jeg er skeptisk til styrets disposisjoner i så måte. Han har ikke meritter og resultater å vise til som skulle tilsi at han er den lovede "messias" som skal sikre FFK kvantespranget opp til topp 4. Det er god skikk å ikke bite huet av mannen før han har fått vise hva han duger til, men det må faen meg være lov å være redd og skeptisk til framtiden. Fra mitt subjektive syn er det et udiskutabelt faktum at FFK pr. 2007 ikke er nevneverdig forsterket, samt at tippeligaen om mulig har hardnet desto mer fra forrige sesong. Vi baserer oss på at noen av våre nye innkjøp skal slå til, men har så langt fra noen garantier. En finne som skulle være mektig god, men som så langt ikke har vist stort, en islending som ingen har den minste peil på hva står for, stadheim som er mer eller mindre utrangert men lever i håpet om en ny vår, og to ungutter fra elfenbenskysten som rett nok har et enormt potensiale, men som gjenstår å se om klarer å få det ut. Den eneste lagdelen som er nevneverdig forsterket vil jeg si er forsvaret, som endelig har fått et habilt nivå.

Det hele både lukter og smaker av gambling. Jeg synes det var greit når Høyli kom inn sammen med Morgan, og Eggen dro. Tenkte da at de ordner nok dette, dette er gutter som tar ansvar og som har hjerte for klubben. Det er nemlig ganske så hardt et faktum at klubben ble svekket når både Eggen og Brenne dro, for man kan si mye om Eggen, men han hadde en stayerevne som har kommet et mindre bra tippeligalag godt til hende i fortsatt kamp for sin eksistens i toppserien.

Nå er vi i en situasjon hvor vi har fått en topp direktør, og apparatet rundt klubben begynner å bli helproft. Dette hjelper allikevel ikke så mye så lenge det sportslige ikke følger på. Jeg er av den klare mening at vi må ha mer forsterkninger om vi skal unngå noe mer en nok en sesong i sumpa, samt potensielt nedrykk. Får vi ikke dette vil jeg si vi har skutt oss selv i foten med maskingevær, og all langsiktig tenkning kan kastes på båten.

Fremtiden er meget uviss.

---------------------------

Let the dice fly high!

Alt har ein ende, så nær som pylsa. Ho hev to.


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 22 feb 07, 20:00

Opprinnelig postet av Snæbbis
Kan vi ikke unnlate å gjøre dette til nok en tråd hvor det gnåles over den enkeltes personkarakteristika her på forumet? Det er faen meg mer en nok tråder hvor Paco får tyn, Rune Haugen får tyn, bedreviteren får tyn osv. og det er faktisk ikke så mektig interessant lesning.

 

Sant nok det Snæbbis, men når Paco er så fantastisk hissig på å gi  "tyn"til alle med en annen oppfatning enn hans egen, så må han definitivt kune tåle litt krasse tilbakemeldinger også. Har aldri opplevd noen inne på dette forumet som så bastant sympatiserer med en person i klubben. Fremfor å belyse enkeltsaker utfra egne konstruktive meninger, belyser han dem alltid utfra Morgans posisjon, og er villig til å gå altfor langt i personkarakteristikker, og usakligheter, for å forsvare meningene/Morgan.

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 22 feb 07, 21:13
Endret: 22 feb 07, 21:14

Eggen gjorde det meget godt,når FFK var en liten klubb,med en liten organisasjon. Tror Eggen er blitt litt bortskjemt med å være "høvding" i klubbene han har vært i. Tror han er en god leder og trener,for små klubber. I dagens klubber i Tippeligaen,passer ikke trenere som Eggen junior og senior. Organisasjonene er blitt pengemaskiner og store bedrifter,som drives som bedrifter. Det er ikke lenger rom for sterke trenere,som skal involvere seg i alt klubben foretar seg. Det er en av grunnene,til at Eggen ikke er vår trener idag.

Jeg tror Eggen er meget god til å utvikle spillere i klubben,men en katastrofe til å vurdre og hente de riktige spillerene. Eggen hadde ansvar og godkjente,at klubben hentet spillere som Multaharju,Tamaz,Vuorinen,Stadheim og Gardar(kontrakt skrevet 2006,klar 2007) til klubben sesong 2006.Disse spillerene kostet i tillegg mange millioner kroner for FFK. Alle Flopper,etter min mening.Dette er for mange flopper,etter min mening. Det er den andre gode grunnen,for at Eggen ikke er vår trener idag.

Jeg vil ikke uttale meg om Grønhagen,enda. Men håper og tror Morgan+involverte har sine gode grunner til å ansette Grønhagen.Vil bare si: Gode trenere vokser ikke på trær,og er heller ikke billige. Ser ikke ut som FFK har flust med penger f.t. Så ut fra pris og kvalitet.Så kan det være et godt valg. Tiden vil vise,om vi har ansatt en god trener

 

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 22 feb 07, 21:50

Ikke lett å være Eggen heller! I sommer fikk han kritikk fordi han ikke brukte Heavy og Stadheim fordi dem ikke var "hans" kjøp. Nå som det viser seg at dem kanskje ikke er gode nok til å forsvare en plass på laget får han pepper for at dem var dårlig kjøp.....

  Man kan diskutere fram og tilbake hans svake og sterke sider og det ene med det andre. Det som står igjen og som er fasiten.     

     Sesong 1. Opprykk

     sesong 2. Opprykk

     sesong 3. 10 plass

     sesong 4.   8 plass og cupmester

  Ganske enestående, og jeg tror det tar lang tid til vi får en like annerkjent og god trener hit til klubben......


Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 22 feb 07, 22:05
Opprinnelig postet av Bedreviteren

 Sesong 1. Opprykk

     sesong 2. Opprykk

     sesong 3. 10 plass

     sesong 4.   8 plass og cupmester

  Ganske enestående, og jeg tror det tar lang tid til vi får en like annerkjent og god trener hit til klubben......

Det er vel egentlig slik :

Sesong 1. Opprykk

     sesong 2. Opprykk

     sesong 3. 10 plass

SESONG 4: 11 PLASS

     sesong 5.   8 plass og cupmester

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 22 feb 07, 22:06
Sesong 4 var Drillo hovedtrener.....

Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 22 feb 07, 22:13

Opprinnelig postet av Bedreviteren
Sesong 4 var Drillo hovedtrener.....

Ja, du har forsåvidt rett i det ;-) Allikevel bidro Eggen også den sesongen sterkt til at vi ikke rykket ned.

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


Lars B

Bedriftsspiller
Ble medlem: 05 feb 07
Innlegg: 14

Lagt til: 23 feb 07, 08:57
[quote=Bedreviteren]

Ikke lett å være Eggen heller! I sommer fikk han kritikk fordi han ikke brukte Heavy og Stadheim fordi dem ikke var "hans" kjøp. Nå som det viser seg at dem kanskje ikke er gode nok til å forsvare en plass på laget får han pepper for at dem var dårlig kjøp.....

  Man kan diskutere fram og tilbake hans svake og sterke sider og det ene med det andre. Det som står igjen og som er fasiten.     

     Sesong 1. Opprykk

     sesong 2. Opprykk

     sesong 3. 10 plass

     sesong 4.   8 plass og cupmester

  Ganske enestående, og jeg tror det tar lang tid til vi får en like annerkjent og god trener hit til klubben......

Bra svar.Akkurat det jeg prøvde å få frem i innlegget mitt. Jeg er ikke automatisk en pro Eggen person, men resultatene på bakgrunn av hvor FFK var når han kom hit, taler for seg selv. Rom ble ikke bygd på en dag, selv om noen fredrikstad supportere måtte mene noe annet. Igjen vil jeg påpeke det jeg sa i innlegget mitt. G Johanson, H.Vourinen, og A.Stadheim, er ikke spillere Eggen valgte ut, men som han fikk til rådighet, og måtte forholde seg til.M Multi...( ja en fryktelig dårlig spiller), ble kjøpt da det ikke var penger å kjøpe for. At Eggen ikke kunne kjøpe bra spillere? Hvor historieløst er det? I vår vandring oppover i divisjonene, og etter det,så har vi hatt spillere som har vært utrolig viktige, og avgjørende der og da..kan jeg nevne: R.Risholt,R.Dadason, S.Brenne, T.Trondsen,B.West, M.Ringberg, B.Zivkovic, T.E Berthelsen, J.A Bjørkøy, R.Piroja.Etc.Av juniorspillere, så er det vel bare Tarik, som har blitt en klassespiller, men det alene har ikke vært Eggens feil..Det å ta steget fra junior til senior, er vanskelig, og mange lovende har falt igjennom. Feks. J.Magnusen, J.Pettersen etc. Men det gjøres en god jobb i FFK på dette planet nå, også gjennom byprosjektet, og de har pr dags dato flere talenter som er virkelig lovende, enn på mange år

   


Lars B

Bedriftsspiller
Ble medlem: 05 feb 07
Innlegg: 14

Lagt til: 23 feb 07, 09:02
Alle lag har feilkjøp. Eller spillere som ikke lykkes i sine klubber.Hvor mange feilkjøp kjøpte ikke N.A Eggen i sin tid som Rosenborg trener, Rekdal som VIF trener, eller se Viking ifjor. Listen er lang. Er ikke bare CV eller fortid som teller når man kjøper inn en ny spiller, men også om spilleren trives, passer inn i miljøet, lagets spillestil etc. 

Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 23 feb 07, 10:18
Det virker som om det er to påstander som fremdeles ikke er verken bekrefta eller avkrefta: Det ene er at KTE gikk sjøl, etter eget valg. Det andre er at han ble bevisst pressa ut av styret etter måneder med planlegging.

Jeg vil tro, som den realisten jeg er, at sannheten ligger et sted mellom disse to påstandene:

KTE er en mann med høye tanker om seg sjøl, om fotball, og hans rolle i en klubb. Det er noe av grunnen til at han faktisk har fungert utrolig godt i FFK. Samtidig må en kunne si at mannen reflektert, og har rett horisont mht fotball. Men i denne saken tror jeg nok at han følte at hans integritet ble trua av organisasjonsendringer, og KTE er ikke en mann som tåler at hans integritet blir kompromittert, han er vel ikke engang lydhør overfor de som truer hans integritet.

På den annen side visste styret at dette kom til å bli et problem med KTE, og de visste også at han er en mann som setter foten ned hvis hans integritet blir svekka eller kompromittert gjennom ny org.modell.

Da koker det hele ned til at KTE har sin del av ansvaret for at samarbeidsforholdet ble avslutta, gjennom sin personlighet og karakter, og at styret har sin del av ansvaret for at han gikk, fordi de ikke var instilte på å imøtekomme KTE sine krav.

Jeg synes det er forferdelig at folk i styre og stell har personlige målsetning om å få bort en trener som man er fornøyd med, og jeg tenker tilbake med gru på Tony Knapp-saken for hundre år siden; FFK har lang tradisjon i å ha folk i styre og stell som har trodd at de har peiling på fotball, og vil ha bort en velfungerende trener. Og jeg synes også det ser ut som om dagens styre har hatt en plan som ikke har inkludert KTE, for hvis de hadde hatt det ville reelle forhandlinger funnet sted, noe det ikke gjorde i praksis, fordi det hele var over på noen ganske få dager.

KTE har gjort en kjempejobb i FFK, og er en trener prega av høye idealer og tanker om fotball som gjorde at han passa hånd i hanske med FFKs historiske fotballfilosofi. Jeg tør også å påstå at det er veldig vanskelig å argumentere mot akkurat dette vha fornuftige argumenter i motsetning til hypotetiske oppstillinger og idiotiske personanalyser.

Men dette er desverre historie, vi har fått en ny trener, og det skal bli frøktelig spennende å se hva det blir til. Vi har også mista Simen, som når han er på topp er en fantastisk spiller som bidrar direkte til utfall av matcher, men på det jevne bare har vært en av de 11. Det som er minst like spennende er om dagens ledelse utviser den intelligens og forståelse som trengs for å forvalte et topp-idrettsmiljø. Jeg er usikker, og vil gjerne at dagens ledelse overbeviser meg, aller helst i riktig retning, hehe.

FFKs resultater og spill (skjønt det blir stadig flere som ikke er stand til å se "gjennom" resultatene) i kommende sesong vil bidra til å bekrefte/avkrefte styrets avgjørelser. Problemet er vel kanskje at bakgrunnen for de sportslige resultatene  er mye, mye større enn styrets avgjørelser mht org.endring og ansettelse av trener. Sånn sett hadde det vært deilig med en ledelse som for en gangs skyld er istand til å ta sjølkritikk, og som kan innrømme det offentlig. Det er nå det vi lærer av, for å si det på den måten...

Lars B

Bedriftsspiller
Ble medlem: 05 feb 07
Innlegg: 14

Lagt til: 23 feb 07, 10:39
Et bra og reflektert svar Asgeir. I forhold til sterke personligheter, så er vel ikke akkurat U.Rösler, T.Nordlie, H.Berg.K Rekdal noen nikkedukker overfor styre/sportsjef i de klubbene de har vært i. Tror vel de til tider er tøffere/vanskeligere å ha med å gjøre,  enn det Eggen noen gang har vært.For å få en stor administrasjon med sportsjef/styre/trener til å fungere, så må treneren føle at han blir lyttet til, og at styret legger ting til rette for treneren, såfremt da en trener har tillitt. Selvfølgelig må en trener rette seg etter et styre, og det gjorde KTE hele tiden, problemet ble når man så hentet inn M.Andersen, og Eggen måtte rapportere direkte til M.Andersen, ved dette så brøt FFK det som var skrevet i kontrakten med Eggen,og med det igjen innskrenket hans posisjon/makt som trener. Men hovedproblemet mellom M.Andersen og KTE, er spillerne som ble hentet inn til klubben, uten Eggens påvirkning. En uholdbar situasjon for enhver trener. Har en trener full tillit, så løser man opp i dette på en tidligere stadium, og blir enige rundt rollefordelingen i klubben.     

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 26 feb 07, 13:54
Opprinnelig postet av Lars B
Et bra og reflektert svar Asgeir. I forhold til sterke personligheter, så er vel ikke akkurat U.Rösler, T.Nordlie, H.Berg.K Rekdal noen nikkedukker overfor styre/sportsjef i de klubbene de har vært i. Tror vel de til tider er tøffere/vanskeligere å ha med å gjøre,  enn det Eggen noen gang har vært.For å få en stor administrasjon med sportsjef/styre/trener til å fungere, så må treneren føle at han blir lyttet til, og at styret legger ting til rette for treneren, såfremt da en trener har tillitt. Selvfølgelig må en trener rette seg etter et styre, og det gjorde KTE hele tiden, problemet ble når man så hentet inn M.Andersen, og Eggen måtte rapportere direkte til M.Andersen, ved dette så brøt FFK det som var skrevet i kontrakten med Eggen,og med det igjen innskrenket hans posisjon/makt som trener. Men hovedproblemet mellom M.Andersen og KTE, er spillerne som ble hentet inn til klubben, uten Eggens påvirkning. En uholdbar situasjon for enhver trener. Har en trener full tillit, så løser man opp i dette på en tidligere stadium, og blir enige rundt rollefordelingen i klubben.     
Er jo helt feil det du sier,greit hvis du setter deg inn i saken før du skriver ting som ikke har noe med virkeligheten å gjøre.

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 26 feb 07, 14:23
Og du sitter med virkeligheten, Paco? Ser jo ting fra begge sider du.............

HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 26 feb 07, 14:24

Opprinnelig postet av paco
Opprinnelig postet av Lars B
Et bra og reflektert svar Asgeir. I forhold til sterke personligheter, så er vel ikke akkurat U.Rösler, T.Nordlie, H.Berg.K Rekdal noen nikkedukker overfor styre/sportsjef i de klubbene de har vært i. Tror vel de til tider er tøffere/vanskeligere å ha med å gjøre,  enn det Eggen noen gang har vært.For å få en stor administrasjon med sportsjef/styre/trener til å fungere, så må treneren føle at han blir lyttet til, og at styret legger ting til rette for treneren, såfremt da en trener har tillitt. Selvfølgelig må en trener rette seg etter et styre, og det gjorde KTE hele tiden, problemet ble når man så hentet inn M.Andersen, og Eggen måtte rapportere direkte til M.Andersen, ved dette så brøt FFK det som var skrevet i kontrakten med Eggen,og med det igjen innskrenket hans posisjon/makt som trener. Men hovedproblemet mellom M.Andersen og KTE, er spillerne som ble hentet inn til klubben, uten Eggens påvirkning. En uholdbar situasjon for enhver trener. Har en trener full tillit, så løser man opp i dette på en tidligere stadium, og blir enige rundt rollefordelingen i klubben.     
Er jo helt feil det du sier,greit hvis du setter deg inn i saken før du skriver ting som ikke har noe med virkeligheten å gjøre.

Du får komme med sannheten du som vet da paco. Går jo ut fra at du har fasit siden du så skråsikkert sier at Asgeir/Lars B tar feil. Venter i spenning.......

---------------------------

RednWhite


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 26 feb 07, 15:47
Endret: 26 feb 07, 15:51
Opprinnelig postet av HotDream

Opprinnelig postet av paco
Opprinnelig postet av Lars B
Et bra og reflektert svar Asgeir. I forhold til sterke personligheter, så er vel ikke akkurat U.Rösler, T.Nordlie, H.Berg.K Rekdal noen nikkedukker overfor styre/sportsjef i de klubbene de har vært i. Tror vel de til tider er tøffere/vanskeligere å ha med å gjøre,  enn det Eggen noen gang har vært.For å få en stor administrasjon med sportsjef/styre/trener til å fungere, så må treneren føle at han blir lyttet til, og at styret legger ting til rette for treneren, såfremt da en trener har tillitt. Selvfølgelig må en trener rette seg etter et styre, og det gjorde KTE hele tiden, problemet ble når man så hentet inn M.Andersen, og Eggen måtte rapportere direkte til M.Andersen, ved dette så brøt FFK det som var skrevet i kontrakten med Eggen,og med det igjen innskrenket hans posisjon/makt som trener. Men hovedproblemet mellom M.Andersen og KTE, er spillerne som ble hentet inn til klubben, uten Eggens påvirkning. En uholdbar situasjon for enhver trener. Har en trener full tillit, så løser man opp i dette på en tidligere stadium, og blir enige rundt rollefordelingen i klubben.     
Er jo helt feil det du sier,greit hvis du setter deg inn i saken før du skriver ting som ikke har noe med virkeligheten å gjøre.

Du får komme med sannheten du som vet da paco. Går jo ut fra at du har fasit siden du så skråsikkert sier at Asgeir/Lars B tar feil. Venter i spenning.......

Vet at Eggen vurderte gardar på trening i en uke da han bestemte seg for at han var god nok til kontrakt.Vourinen ble fulgt på video og Eggen vurderte han som en forsterkning.Eggen har aldrig fått beskjed om og rapportere direkte til Morgan men styret slik det hele tiden har hvert.Men Eggen var vel ikke så flink til å rapportere til styret før heller,bestemte vel det meste selv.Eggen ville ikke godta samme rollefordeling samtlige tippeliga klubber i dag bruker.Hvem spiller har kommet til klubben uten Eggen sin godkjennelse? Eggen hadde nok tenkt til å si opp sin stilling lenge før Morgan kom,men det var jo greit og legge skylden på andre da.hvorfor tror dere Brenne gikk? kansje han følte at han hadde stagnert under Eggen og følte behov for en ny trener.

Lars B

Bedriftsspiller
Ble medlem: 05 feb 07
Innlegg: 14

Lagt til: 26 feb 07, 19:07
Jeg skal holde meg for god for å slenge masse dritt mot deg paco, da jeg ikke kjenner deg..selv om du er flink til det motsatte mot mennesker du ikke kjenner. Som jeg tidligere har skrevet, så har jeg faglig belegg for det jeg skriver, kanskje du bør undersøke dine kilder. Ja det stemmer at G.johanson ble vurdert av Eggen, etter at han hadde ankommet. Men det er heller ikke det jeg har skrevet..Det jeg skrev er at disse spillerne ble hentet gjennom M.Andersen sine kontakter. Men gidder ikke å ta dette noe videre nå, enn det jeg har skrevet.

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 26 feb 07, 19:32

Hvorfor dukker denne tråden plutselig opp nå? har vært diskutert opp og ned i mente, nok er nok, eggen har forlatt FFK, av egen fri vilje.

Han tok tak der det trengtes, i styre og stell, fikk klubben til TL på rekord tid, men det stopper der (bortsett fra cupgullet så klart) han har ikke evnen til å lede en klubb i toppen av TL, han er rett og slett ike god nok, hadde han vært det så hadde FFK ligget høyere. Han har reddet plassen i TL i nest siste og siste serie runde hvert eneste år i TL med FFK. Han har hentet inn et uttal bomkjøp. Han nektet å samarbeide med styret for at de IKKE ville gjøre som eggen  selv ville.

 

Han har fått ros og annerkjennelse for jobben han har gjort, men ingen er større en klubben. Punktum finale fra min side i denne diskusjonen.

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

Anders Grönhagen, Velkommen til Norges flotteste Fotball klubb!


Lars B

Bedriftsspiller
Ble medlem: 05 feb 07
Innlegg: 14

Lagt til: 26 feb 07, 20:08

Helt greit det Fredrikstadpatriot, det er din mening, og det må du få lov til å mene. I forhold til tidsperspektiv, hvor lang tid det tar for en trener å skape et topp tippeligalag, og ressurser som har blitt frigitt til spillerkjøp i perioden, så synes jeg det er en kjempeprestasjon at FFK fortsatt er et tippeligalag. Alle andre i fotball Norge mener det, uten vi fra Fredrikstad, av en eller annen grunn. Vi glemmer tydligvis veldig fort, eller så er optimismen for stor i forhold til realismen.Les det jeg skriver på side en, og de temaene jeg tar opp der.. Jeg må si at jeg er veldig bekymret for sesongen som kommer. Med ny spillestil, og en ny trener jeg stiller store spørsmålstegn ved. Smart av Grönhagen, å gå ut å mene at stallen er for dårlig, slik at presset går bort ifra han. Det er den samme stallen som M.Andersen går ut å sier skal bli topp 4?? Hvis Grönis var et førstevalg, hvordan kan de da ha så forskjellige oppfatninger av laget?Skal en proff administrasjon gå ut å si målsetninger før en ny trener har sett laget, og innført sin spillestil?. Men ja KTE er historie, Men Eggen gikk ikke sånn uten videre ut porten fra klubbhuset. Det var en grunn til det. En ting til, ikke si at KTE ikke fulgte styrets retningslinjer, og var nærmest en diktator i klubben, det medfører ikke riktighet, og er så feil som det går ann å få blitt. Men ja alle må ha rett til å ha en mening, og respekterer din ytring i saken 

 



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 5 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340