Husk meg
Brukernavn
Passord

Veien videre for FFK etter KTE. Har Eggen fått den anerkjennelsen han fortjener?

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 5 3

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 26 feb 07, 20:14

okay, en post om dette til da...

 

respekterer andres mening, men skjønner ikke at folk ikke ser at hva eggen har fått til i f.eks moss og ffk, akkurat det samme, men her i FFK skulle han fåt til mer, pga at ffk har mer midler en moss hadde

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

Anders Grönhagen, Velkommen til Norges flotteste Fotball klubb!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 26 feb 07, 20:31
Endret: 26 feb 07, 20:32
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot

respekterer andres mening, men skjønner ikke at folk ikke ser at hva eggen har fått til i f.eks moss og ffk, akkurat det samme, men her i FFK skulle han fåt til mer, pga at ffk har mer midler en moss hadde


Det blir for meg en merkelig sammenligning. Moss var en etablert klubb i norsk toppfotball da Knut Torbjørn Eggen overtok klubben. I FFK kom han til en amatørklubb på alle mulige måter som lå milevis unna hvordan en toppklubb drives. På rekordrask tid klarte han å føre laget tilbake til toppfotballen, og det var etter mitt syn en kjempeprestasjon å holde FFK oppe i Tippeligaen de første årene med tanke på hvor nytt dette var for klubben både sportslig og administrativt. Det tar normalt tid å bygge opp en toppidrettskultur i en klubb, men Eggen kompenserte for dette med sine treneregenskaper og holdt FFK oppe i det gode selskapet selv om vi var forhåndsdømt av alle utenfor vår egen by. Hva han kunne fått til med FFK på lengre sikt, etter at klubben nå er i ferd med å etablere seg på dette nivået, får vi dessverre aldri svaret på.

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 26 feb 07, 21:00

Jeg skriver da også det costanza, at eggen gjorde en knall jobb og fikk klubben opp i Tl på rekord tid, men når det var gjort, har han brukt tre år, på å hente stall fyll til klubben, (noen gode også såklart men ikke nok i forhold til antallet) han har brukt tre år på å holde klubben oppe i TL med ett nødskrik berget plassen. Og han har tvi holdt på at eggen familiens styring av klubben er riktig, når de fleste andre klubber går motsatt vei.

 

selvfølgeli skal eggen ha ros for joben han gjorde, men nok er nok, og på tide med nye impulser (og allerede nå hører vi spillerne sier at det er ett hard kjør nå i forhold til når eggen var der, og når man ser formen til ffk de tre siste åra, har ikke den vært god, det har jeg ett håp om at den blir nå.

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

Anders Grönhagen, Velkommen til Norges flotteste Fotball klubb!


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 26 feb 07, 21:15
Opprinnelig postet av Costanza
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot

respekterer andres mening, men skjønner ikke at folk ikke ser at hva eggen har fått til i f.eks moss og ffk, akkurat det samme, men her i FFK skulle han fåt til mer, pga at ffk har mer midler en moss hadde


Det blir for meg en merkelig sammenligning. Moss var en etablert klubb i norsk toppfotball da Knut Torbjørn Eggen overtok klubben. I FFK kom han til en amatørklubb på alle mulige måter som lå milevis unna hvordan en toppklubb drives. På rekordrask tid klarte han å føre laget tilbake til toppfotballen, og det var etter mitt syn en kjempeprestasjon å holde FFK oppe i Tippeligaen de første årene med tanke på hvor nytt dette var for klubben både sportslig og administrativt. Det tar normalt tid å bygge opp en toppidrettskultur i en klubb, men Eggen kompenserte for dette med sine treneregenskaper og holdt FFK oppe i det gode selskapet selv om vi var forhåndsdømt av alle utenfor vår egen by. Hva han kunne fått til med FFK på lengre sikt, etter at klubben nå er i ferd med å etablere seg på dette nivået, får vi dessverre aldri svaret på.

Godt skrevet Costanza.

Det skal bli interessant å se hva Grønhagen får ut av mannskapet han har til disposisjon. Det er vel ikke dårligere stellt i stallen i år enn i de tre forgående sesongene.....? Som før sagt, det er godt de som klager på Eggen har salget av Brenne å skylde på om alt går til h....te.

At samme Grønhagen går ut å klager på spillermatriellet er jo nok en bekreftelse på at Eggen "lagde vin av vann" i de åra han holdt oss oppe i Tippeligaen. Lurt(?) av Grønhagen å gå tidlig ut å klage, da kan han jo etterpå si: "Hva var det jeg sa?" Feigt syns nå jeg. Jeg tror dessverre at Grønhagen ikke rekker Eggen til knea når det gjelder det å få maks ut av de spillerne han har til disposisjon. Vi får håpe at de nye (Stadheim, Vourinen,Gardar,Prydz,VM og Ivory Boys) slår til. Det kan redde skinnet til Grønhagen...

Kommer uansett til å savne Eggen mye mer enn jeg vil savne Brenne.......

 

---------------------------

RednWhite


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 26 feb 07, 21:18
Om du tror at hardkjør på treningen er det samme som at vi får et godt lag fredrikstadpatriot??? I såfall så er du skikkelig ute å kjøre!

---------------------------

RednWhite


TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 26 feb 07, 21:26
Opprinnelig postet av Costanza
...selv om vi var forhåndsdømt av alle utenfor vår egen by


Det var vel en og annen lokal, kronisk pessimist som tippet de rett ned også? Vi kan tillgi, men aldri glemme

---------------------------

Bjørkøy som Statsminister!


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 26 feb 07, 21:33
Opprinnelig postet av Lars B

Helt greit det Fredrikstadpatriot, det er din mening, og det må du få lov til å mene. I forhold til tidsperspektiv, hvor lang tid det tar for en trener å skape et topp tippeligalag, og ressurser som har blitt frigitt til spillerkjøp i perioden, så synes jeg det er en kjempeprestasjon at FFK fortsatt er et tippeligalag. Alle andre i fotball Norge mener det, uten vi fra Fredrikstad, av en eller annen grunn. Vi glemmer tydligvis veldig fort, eller så er optimismen for stor i forhold til realismen.Les det jeg skriver på side en, og de temaene jeg tar opp der.. Jeg må si at jeg er veldig bekymret for sesongen som kommer. Med ny spillestil, og en ny trener jeg stiller store spørsmålstegn ved. Smart av Grönhagen, å gå ut å mene at stallen er for dårlig, slik at presset går bort ifra han. Det er den samme stallen som M.Andersen går ut å sier skal bli topp 4?? Hvis Grönis var et førstevalg, hvordan kan de da ha så forskjellige oppfatninger av laget?Skal en proff administrasjon gå ut å si målsetninger før en ny trener har sett laget, og innført sin spillestil?. Men ja KTE er historie, Men Eggen gikk ikke sånn uten videre ut porten fra klubbhuset. Det var en grunn til det. En ting til, ikke si at KTE ikke fulgte styrets retningslinjer, og var nærmest en diktator i klubben, det medfører ikke riktighet, og er så feil som det går ann å få blitt. Men ja alle må ha rett til å ha en mening, og respekterer din ytring i saken 

 

Jeg synes Grønhagen er bare ærlig,når han går ut og sier,at stallen er for dårlig. En trener vil alltid ha bedre spillere. Han har rett i,at dagens tropp ikke vil kjempe i toppen i Tippeligaen i år. Vi har for dårlige spillere offensivt. West er ute med skade. Usikkert,om han kommer tilbake i toppform denne sesongen. Ivorianerene vet vi enda ikke hva de står for i kampsituasjon for FFK. Vi har hentet to spisser,som har floppet i FFK.(Gardar,Heavy) Grønhagen burde ha hadt minst 3 gode spisser i sitt 4-4-2 system,som holdt god tippeliganivå. I dagens situasjon,så har vi Toth,som kanskje fyller en av disse plassene. Kanskje Fofana vil fylle en slik plass, og kanskje West kommer tilbake kjempeform på rekordtid. Vi har mistet Brenne,som er en av de beste offensiv midtbanespiller i Tippeligaen. Han burde også erstattes,med en god offensiv midtbanespiller. Kanskje Kouadio vil kunne klare det.Her blir det mye "hvis og kanskje". Derfor har Grønhagen rett til å være bekymret. Han bare bekrefter det alle har sett i de treningskampene FFK har hadt til nå.Dette har ikke noe å gjøre med spillerstil!  Det offensive spillermatrialet til treneren, er pr. dags dato for dårlig!

FFK er en av de 7 største klubbene i Norge,publikummessig og økonomisk.Jeg tror FFK også har vært blandt de 7 beste ,når det gjelder midler til spillerkjøp også. Derfor burde laget klatret opp på den øvre halvdel av Tippeligaen i løpet av 3 år. Uansett,hva andre i Norges land måtte mene. Vi kan ikke ha så lave målsetninger som: " FFK ønsker å komme på øverste halvdel av tabellen i løpet av 4-5 år" eller "Vi er fornøyd med å holde plassen i Tippeligaen". Målsettingene burde settes høyt,så alle i klubben skjønner,at klubben er ambesiøs. Klubben ønsker å drive med toppfotball,og ikke breddefotball.Serien er det viktigeste for et fotballag i Tippeligaen,og det viktigeste instrument for å måle en Tippeligatrener. Eggen(Drillo) har prøvd¨å nå målstningen øvre halvdel av tabellen i 2-3 år. Dette har ikke lykkes. Helt greit at FFK da velger å bytte trener. Mulig,at ikke Eggen er blandt de beste trenerene i Norge. Kjære Eggen.Takk for at du fikk oss fra breddefotballen til toppfotballen, men nå burde Grønhagen få sjansen å ta oss videre opp mot toppen av Tippeligaen.

Tilslutt...Det er lov å være bekymret som fotballsupporter og Tippeligatrener. Vi vil jo alle ha et best mulig lag når denne Tippeligasesongen.Og til Morgan(og Høyli): Ikke vent og se, kjøp en klassespiss før sesongstart, så kan kanskje FFK klare en topp 4. plassering.

Ambesiøse målsetninger er et "must" i toppidretten. FFK ønsker å bli blandt de 4 beste i Tippeligaen,mens Rosenborg ønsker å bli blandt de 30 beste klubbene i Europa. Jeg er glad Morgan Andersen styrer skuta mot toppen!

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 26 feb 07, 21:44

Opprinnelig postet av HotDream
Om du tror at hardkjør på treningen er det samme som at vi får et godt lag fredrikstadpatriot??? I såfall så er du skikkelig ute å kjøre!

 

har aldri sagt det, sier jeg håper at det blir bedre! les før du svarer!

 

når tero koskela gikk til hønefoss, uttalte han til f-b en stund etterpå at han fikk mye hardere og bedre trening eter overgangen, det samme sa ringberg, og nå sier alle i FFK at eter at grønnis tok over har det blit ett helt annet tempo og trøkk på treningene,,,, jeg vet ikke med dere andre, men jeg synes det høres positivt ut!

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

Anders Grönhagen, Velkommen til Norges flotteste Fotball klubb!


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 26 feb 07, 21:54
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot

Opprinnelig postet av HotDream
Om du tror at hardkjør på treningen er det samme som at vi får et godt lag fredrikstadpatriot??? I såfall så er du skikkelig ute å kjøre!

 

har aldri sagt det, sier jeg håper at det blir bedre! les før du svarer!

 

når tero koskela gikk til hønefoss, uttalte han til f-b en stund etterpå at han fikk mye hardere og bedre trening eter overgangen, det samme sa ringberg, og nå sier alle i FFK at eter at grønnis tok over har det blit ett helt annet tempo og trøkk på treningene,,,, jeg vet ikke med dere andre, men jeg synes det høres positivt ut!

Ja, og både Hønefoss og HamKam er jo topplag...... Også jeg har hørt NOEN i FFK sier at treningen er tøffere nå og at Grønhagen er "en trener av den gamle skolen". Da gjenstår det å se om det bringer FFK opp på toppnivå. Håper jo selvfølgelig men...

---------------------------

RednWhite


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 26 feb 07, 23:01
Opprinnelig postet av benksliter`n

Vi har hentet to spisser,som har floppet i FFK.(Gardar,Heavy)


 Nuvel. Vi har hentet to spisser som omtrent ikke har spilt. Ikke slakt noen før de har fått sjansen, da....

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Lars B

Bedriftsspiller
Ble medlem: 05 feb 07
Innlegg: 14

Lagt til: 26 feb 07, 23:15

Man må ha helt klart for seg at et hardkjør med mye løpetrening ikke automatisk gjør FFK til et bedre fotballlag. Flere og flere lag har gått bort i fra denne metoden, og trener idag mere med ball. Men selvfølgelig trenger man kondisjonstrening vinterstid, og det var også prioritert i Eggen, s tid i klubben. At spillere går ut å kommenterer treninger når man bytter klubb, eller får ny trenere, slik vil det alltid være. Men synes vel ikke akkurat at FFK spillerne viste at de hadde dårlig kondisjon og ork i fjorårets serie. Synes vi orket veldig mye også mot slutten av kampene, men det er ingen hemlighet at KTE var mer opptatt av trening med ball, enn " gampetrening". Og det er heller ingen hemlighet at enkelte spillere bør ta seg selv i nakken å trene enda mer. Når man begynner å sammenligne Eggens tid i Moss og FFK,og det at han ikke har lykkes der, så skremmer det meg litt. Moss har etter 1987 ikke vært en toppklubb, og skal med de ressursene de har slite veldig for å bli det. Moss raknet når Eggen gikk, og det var en megaprestasjon å holde de oppe i sin tid ), og de forholdene han kom til i FFK, og hva han har fått til her..?? at man kan kalle han middemådig, eller en dårlig trener, er for meg en gåte?...Lykkes ikke Grønhagen med de samme spillerne, hva skal vi klage på da..salget av Brenne?, dårlig treningsgrunnlag fra fjoråret? Når vi har den stallen vi har, og de ikke har mere penger til rådighet, hvorfor henter styret da en trener med en annen treningsfilosofi? Istendenfor masse positivitet etter 8 plass, og cupgull, har det bare blitt veldig mye usikkerhet.    


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 26 feb 07, 23:41
Helt riktig Lars B. Og da kommer vi inn  på det mentale. Noen nevnte at dem trente så mye hardere i HamKam. Ja, vi så åssen det gikk...... Hvorfor fallt dem som ett korthus på slutten av sesongen? Kanskje fotball ikke var så moro lenger på slutten av en langsesong? Trente dem for mye, for hardt, kjedelige treninger osvosv? Selvfølgelig er det viktig å være i best mulig fysisk form, men fotballspillere er ikke som skiløpere, og det er mye som spiller inn og som en trener må tenke på. Men det fins heldigvis flere veier til målet......

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 26 feb 07, 23:52

Jeg respektere det Eggen jr. har fått til med FFK,Moss og Aalesund,men selv Eggen har sine begrensninger som trener. Jeg ser på Eggen,som en karismatisk trener,som er veldig flink til å få mye ut av laget i enkeltkamper. Han mangler derimot noe i forhold til sin meriterte far. Disiplin, og det å holde spillerene på tåhev i hver trening og kamp. Noe som er meget viktig mht seriespillet. Her er nok orginalen overlegen i forhold til kopien. Tror noe av grunnen,til at vi aldrig karret oss opp av bunnstriden,lå der.

Likte de bildene jeg nettopp så på TV2. Grønhagenes myndige og aktive holdning ovenfor spillerene

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10070

Lagt til: 27 feb 07, 01:48

Opprinnelig postet av TgfkaFFK
Opprinnelig postet av Costanza
...selv om vi var forhåndsdømt av alle utenfor vår egen by


Det var vel en og annen lokal, kronisk pessimist som tippet de rett ned også? Vi kan tillgi, men aldri glemme

Fullt fortjent var det óg. Laget var ikke godt nok til å klare seg på det tidspunktet da den artikkelen ble skrevet. Det (nye?) laget etter sommerens overgangsvindu derimot klarte det hårfint.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 27 feb 07, 08:27

Hvis Grönhagen mener spillerne er for dårlig trent så er de sikkert det.har ikke hørt noen klage ennå ihvertfall.Tror Grönhagen vet mer om spillernes fysikk enn det vi gjør.Som de fleste sikkert har fått med seg så vokser ikke trenere på trær og det å hente inn en trener som skal holde seg til 4-3-3 er ikke lett.Hver trener har sin egen filosofi enkelt og greit.


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 27 feb 07, 09:05

Nei da, helt rett Paco, trenere vokser ikke på trær.

Derfor var det jeg var så frekk og lurte på hvilket alternativ som trener Anders Grønhagen var, topp ønske eller kanskje et ønske fhv langt nede på listen.  Dette uten å være negativ til "Grønis", men for påpeke at ord og gjerninger ikke alltid henger sammen.

Velger som sagt og tro på "Grønis" og er av den formening at tiltross for Prydz og Martinsen er laget ikke forsterket fra i fjor.

Gjenstår å se på Ivorianerne, om de kommer. Slår de til er laget forsterket.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 27 feb 07, 09:23
Opprinnelig postet av paco

Hvis Grönhagen mener spillerne er for dårlig trent så er de sikkert det.har ikke hørt noen klage ennå ihvertfall.Tror Grönhagen vet mer om spillernes fysikk enn det vi gjør.Som de fleste sikkert har fått med seg så vokser ikke trenere på trær og det å hente inn en trener som skal holde seg til 4-3-3 er ikke lett.Hver trener har sin egen filosofi enkelt og greit.

Det er ikke umulig han har rett i at de var dårlig trent etter vinterferien paco. Det som får meg til å undre er at det ble sagt at FFK skulle ansette en topptrener, og så ender vi opp med Grønhagen. Har tidligere spurt om det er noen her inne som vet hva i Grønhagens cv som forteller at han er en topptrener? Har fulgt svensk fotball tett i de åra jeg bodde i Sverige (1988-2002) og kan ikke med min beste vilje se noen topptrener med navn Grønhagen i den perioden. At Grønhagen kan gjøre en god jobb allikevel er jo ikke umulig, men jeg mener det lukter mer av håp enn av rene fakta ut fra det han har gjort før.

Å finne en trener som har "FFK-filosofi" er kanskje ikke så lett, men vi hadde jo allerede habile folk i trenerteamet etter Eggens avgang. Å bytte spillestil og vfotballfilosofi ut fra hva som finns av tilgjengelige trenere på markedet blir jo uansett for dumt. Kontinuitet i systemer og spillestil er viktig i fotball. Å rive ned alt som er bygd opp gjennom flere år for så å "bygge nytt" kan bli en kostbar erfaring.....

---------------------------

RednWhite


Lars B

Bedriftsspiller
Ble medlem: 05 feb 07
Innlegg: 14

Lagt til: 27 feb 07, 15:06
[quote=HotDream]
Opprinnelig postet av paco

Hvis Grönhagen mener spillerne er for dårlig trent så er de sikkert det.har ikke hørt noen klage ennå ihvertfall.Tror Grönhagen vet mer om spillernes fysikk enn det vi gjør.Som de fleste sikkert har fått med seg så vokser ikke trenere på trær og det å hente inn en trener som skal holde seg til 4-3-3 er ikke lett.Hver trener har sin egen filosofi enkelt og greit.

Det er ikke umulig han har rett i at de var dårlig trent etter vinterferien paco. Det som får meg til å undre er at det ble sagt at FFK skulle ansette en topptrener, og så ender vi opp med Grønhagen. Har tidligere spurt om det er noen her inne som vet hva i Grønhagens cv som forteller at han er en topptrener? Har fulgt svensk fotball tett i de åra jeg bodde i Sverige (1988-2002) og kan ikke med min beste vilje se noen topptrener med navn Grønhagen i den perioden. At Grønhagen kan gjøre en god jobb allikevel er jo ikke umulig, men jeg mener det lukter mer av håp enn av rene fakta ut fra det han har gjort før.

Å finne en trener som har "FFK-filosofi" er kanskje ikke så lett, men vi hadde jo allerede habile folk i trenerteamet etter Eggens avgang. Å bytte spillestil og vfotballfilosofi ut fra hva som finns av tilgjengelige trenere på markedet blir jo uansett for dumt. Kontinuitet i systemer og spillestil er viktig i fotball. Å rive ned alt som er bygd opp gjennom flere år for så å "bygge nytt" kan bli en kostbar erfaring.....

Helt enig. Det kan bli en kostbar og dyr erfaring. Hvis man før Grönhagen kom, visste at man ikke hadde råd til å hente spillere, hvorfor ikke da heller fortsette med de trenerne vi har? Og helt riktig det som er skrevet over. Anders Grönhagen har aldri vært, og vil aldri bli en topptrener. Om han kan gjøre en grei jobb i FFK gjenstår og se. Men det er mere utifra et håp enn rene fakta ut ifra tidligere meritter.  


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 27 feb 07, 15:18

Helt enig. Det kan bli en kostbar og dyr erfaring. Hvis man før Grönhagen kom, visste at man ikke hadde råd til å hente spillere, hvorfor ikke da heller fortsette med de trenerne vi har? Og helt riktig det som er skrevet over. Anders Grönhagen har aldri vært, og vil aldri bli en topptrener. Om han kan gjøre en grei jobb i FFK gjenstår og se. Men det er mere utifra et håp enn rene fakta ut ifra tidligere meritter.  

 

Tull og si det du sier,det var en samlet enighet om og gå for Grönhagen,selv spillergruppen valgte dette.Grönhagen er faktisk hvert en trener på toppnivå i 10 år.Men kan jo hende at hele FFK tar feil og at du har rett,tiden får vise.


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 27 feb 07, 16:06

paco:Tull og si det du sier,det var en samlet enighet om og gå for Grönhagen,selv spillergruppen valgte dette.Grönhagen er faktisk hvert en trener på toppnivå i 10 år.Men kan jo hende at hele FFK tar feil og at du har rett,tiden får vise.

Å være trener på toppnivå er ikke det samme som å være en topptrener. Et eksempel: Nordmark; trener på norsk toppnivå (Adecco-ligaen og Tippeligaen), men langt ifra en topptrener. Finns mange eksempler opp gjennom åra, også i FFK...

---------------------------

RednWhite



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 5 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340