Husk meg
Brukernavn
Passord

Veien videre for FFK etter KTE. Har Eggen fått den anerkjennelsen han fortjener?

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 5 4

Lars B

Bedriftsspiller
Ble medlem: 05 feb 07
Innlegg: 14

Lagt til: 27 feb 07, 16:26
Endret: 27 feb 07, 16:32

paco:Tull og si det du sier,det var en samlet enighet om og gå for Grönhagen,selv spillergruppen valgte dette.Grönhagen er faktisk hvert en trener på toppnivå i 10 år.Men kan jo hende at hele FFK tar feil og at du har rett,tiden får vise.

Vet du hva du snakker om Paco? Slutt å påstå at det andre sier er tull, når du tydligvis selv har veldig lite greie på hva som foregår, og har foregått i Fredrikstad Fotballklubb. Da bør du heller sette deg bedre inn i saker og ting, før du ytrer deg, selv om dette bare er et forum. Hvordan kan du si at det var en samlet enighet om å gå for Grönhagen, og at selv spillergruppen valgte ham? Hvor har du dette fra? Ja det medfører riktighet at spillerutvalget ble orientert i prosessen, men hvis du tror at spillerne hadde noe de skulle ha sagt om hvilken trener FFK skulle velge, så tar du veldig feil. spillere i fotballklubber bestemmer ikke valget av trenere, til orientering, hvis du trodde dette.Flere av spillerne sa åpent at de ville gå for Aune/Haugen løsningen, da KTE trakk seg. Grönhagen har trent svenske "toppklubber" i 18 år, og ikke 10. Men han har faktisk ikke utmerket seg spesielt. selv om han har rykket opp noen ganger, så er han i Sverige ikke ansett som en topptrener.Du bør lese det jeg skriver i starten av innlegget mitt paco, med dette valget av trener, så fører det mye usikkerhet med seg. Skal FFK nå, 1,5 mnd.før seriestart innføre en helt ny spillestil, så tar det tid å spille inn dette. Når da styret går ut og sier at det ikke skal kjøpes inn nye forsterkninger, og Grönis "kritiserer"/kategoriserer stallen som for dårlig, selv om M.Andersen tidlig går ut og slår fast en topp 4 plassering,da har vi et problem. Vi har hverken tid eller anledning til å komme bakpå allerede fra seriestart, da lukter det fort adecco lang vei. Man bør alltid gi en ny trener en sjanse til å bevise at han duger, og det skal også Grönis få, men dette lukter sjansespill fra FFK. 

 


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 27 feb 07, 17:53
Opprinnelig postet av Lars B

paco:Tull og si det du sier,det var en samlet enighet om og gå for Grönhagen,selv spillergruppen valgte dette.Grönhagen er faktisk hvert en trener på toppnivå i 10 år.Men kan jo hende at hele FFK tar feil og at du har rett,tiden får vise.

Vet du hva du snakker om Paco? Slutt å påstå at det andre sier er tull, når du tydligvis selv har veldig lite greie på hva som foregår, og har foregått i Fredrikstad Fotballklubb. Da bør du heller sette deg bedre inn i saker og ting, før du ytrer deg, selv om dette bare er et forum. Hvordan kan du si at det var en samlet enighet om å gå for Grönhagen, og at selv spillergruppen valgte ham? Hvor har du dette fra? Ja det medfører riktighet at spillerutvalget ble orientert i prosessen, men hvis du tror at spillerne hadde noe de skulle ha sagt om hvilken trener FFK skulle velge, så tar du veldig feil. spillere i fotballklubber bestemmer ikke valget av trenere, til orientering, hvis du trodde dette.Flere av spillerne sa åpent at de ville gå for Aune/Haugen løsningen, da KTE trakk seg. Grönhagen har trent svenske "toppklubber" i 18 år, og ikke 10. Men han har faktisk ikke utmerket seg spesielt. selv om han har rykket opp noen ganger, så er han i Sverige ikke ansett som en topptrener.Du bør lese det jeg skriver i starten av innlegget mitt paco, med dette valget av trener, så fører det mye usikkerhet med seg. Skal FFK nå, 1,5 mnd.før seriestart innføre en helt ny spillestil, så tar det tid å spille inn dette. Når da styret går ut og sier at det ikke skal kjøpes inn nye forsterkninger, og Grönis "kritiserer"/kategoriserer stallen som for dårlig, selv om M.Andersen tidlig går ut og slår fast en topp 4 plassering,da har vi et problem. Vi har hverken tid eller anledning til å komme bakpå allerede fra seriestart, da lukter det fort adecco lang vei. Man bør alltid gi en ny trener en sjanse til å bevise at han duger, og det skal også Grönis få, men dette lukter sjansespill fra FFK. hehehehehehhehe som sagt så tar du feil,spillergruppen,styret og hjelpetrenere var enige om Grönhagen og har du hvert trener i allsvenskan i 18 år så er du en topptrener.

 


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 27 feb 07, 18:04
Allsvenskan!???

---------------------------

RednWhite


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 27 feb 07, 18:06
Opprinnelig postet av HotDream
Allsvenskan!???
Ja svensk toppserie!!!!!!!

HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 27 feb 07, 18:07

hehehehehehhehe som sagt så tar du feil,spillergruppen,styret og hjelpetrenere var enige om Grönhagen og har du hvert trener i allsvenskan i 18 år så er du en topptrener.

Gidder ikke å krangle med deg om definisjonen på hva en topptrener er, men gode resultater må da være første krav for å bli kallt en topptrener. Eller er det også noe du er uenig i paco???

---------------------------

RednWhite


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 27 feb 07, 18:10

Opprinnelig postet av paco
Opprinnelig postet av HotDream
Allsvenskan!???
Ja svensk toppserie!!!!!!!

Ja jeg vet hva allsvenskan er paco, men å påstå at Grønhagen har vært trener i 18 år i allsvenskan er jo direkte løgn!

---------------------------

RednWhite


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 27 feb 07, 18:11
Endret: 27 feb 07, 18:12
Opprinnelig postet av HotDream

hehehehehehhehe som sagt så tar du feil,spillergruppen,styret og hjelpetrenere var enige om Grönhagen og har du hvert trener i allsvenskan i 18 år så er du en topptrener.

Gidder ikke å krangle med deg om definisjonen på hva en topptrener er, men gode resultater må da være første krav for å bli kallt en topptrener. Eller er det også noe du er uenig i paco???

ToppToppTopp kan kalle det hva du vil men får du jobbe i Allsvenskan i 18 år så må det vel være noen arbeidsgivere som mener du holder mål.Ta til helvete og slutt med dritten din mot Grönhagen,har trent FFK i 3 kamper!!!!!! idag ble det seier mot Lyn så hold kjeft og se positivt på en seier.

HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 27 feb 07, 18:24
Opprinnelig postet av paco
Opprinnelig postet av HotDream

hehehehehehhehe som sagt så tar du feil,spillergruppen,styret og hjelpetrenere var enige om Grönhagen og har du hvert trener i allsvenskan i 18 år så er du en topptrener.

Gidder ikke å krangle med deg om definisjonen på hva en topptrener er, men gode resultater må da være første krav for å bli kallt en topptrener. Eller er det også noe du er uenig i paco???

ToppToppTopp kan kalle det hva du vil men får du jobbe i Allsvenskan i 18 år så må det vel være noen arbeidsgivere som mener du holder mål.Ta til helvete og slutt med dritten din mot Grönhagen,har trent FFK i 3 kamper!!!!!! idag ble det seier mot Lyn så hold kjeft og se positivt på en seier.

Det svaret sier mest om deg paco... Jeg er kritisk til hvem jeg vil innpå her. Det er det som skaper debatt. Kunne aldri falle meg inn å holde kjeft fordi noen ikke har mage til å tåle det. Husker du sist du gikk til angrep på person og ikke sak her inne paco? Da spurte jeg deg hvor du tilbringer dagene.......

 Er det ingen moderator på disse sidene: ?

---------------------------

RednWhite


TurnipZ

Juniorspiller
Ble medlem: 13 feb 07
Innlegg: 140

Lagt til: 27 feb 07, 18:26
Paco virker litt som en propagandamann sendt fra styret i FFK. hehehe

---------------------------

Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fix


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 27 feb 07, 18:29
Opprinnelig postet av TurnipZ
Paco virker litt som en propagandamann sendt fra styret i FFK. hehehe
Syns bare det er rart at rett etter vi slår Lyn med Grönhagen i sin 3 kamp så skal enkelte klage uansett,jeg velger og Gratulere gutta med seier jeg.

TurnipZ

Juniorspiller
Ble medlem: 13 feb 07
Innlegg: 140

Lagt til: 27 feb 07, 18:34

Opprinnelig postet av paco
Opprinnelig postet av TurnipZ
Paco virker litt som en propagandamann sendt fra styret i FFK. hehehe
Syns bare det er rart at rett etter vi slår Lyn med Grönhagen i sin 3 kamp så skal enkelte klage uansett,jeg velger og Gratulere gutta med seier jeg.

Det er jeg enig i Paco!

---------------------------

Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fix


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 27 feb 07, 18:48
Opprinnelig postet av TurnipZ

Opprinnelig postet av paco
Opprinnelig postet av TurnipZ
Paco virker litt som en propagandamann sendt fra styret i FFK. hehehe
Syns bare det er rart at rett etter vi slår Lyn med Grönhagen i sin 3 kamp så skal enkelte klage uansett,jeg velger og Gratulere gutta med seier jeg.

Det er jeg enig i Paco!

Så si det da paco isteden for å komme med innlegg som overskrider alt som heter regler her inne. Det er jo du som dummer deg ut.... Skjerping?? Det er forresten ingen som har klaget. Er bare skeptisk til valgene som er gjort i år. Ingenting av det som har skjedd idag får meg til å endre på skepsisen. Håoer jo at det ordner seg.....

En seier er alltid godt å ta med seg og jeg er også fornøyd med at vi vinner, men motstanden,et  B-preget Lynlag, får meg ikke akkurat til å gå i taket.

---------------------------

RednWhite


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 27 feb 07, 18:49
Endret: 27 feb 07, 18:50

Tippeligaen har en haug med unge ferske Tippeligatrenere. Lurer på hvem som er topptrener av dem? Kanskje noen av dere som er skeptisk til Grønhagen kan komme opp med en liste som viser hvem som er topptrenere av dem? he he he....

Grønhagen,har vel like mye erfaring fra troppfotball som alle dem tilsammen. La Grønhagen vise hva han er god for. Så får vi bedømme det etter sesongslutt.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 27 feb 07, 18:53
Endret: 27 feb 07, 18:53
Opprinnelig postet av HotDream
Opprinnelig postet av TurnipZ

Opprinnelig postet av paco
Opprinnelig postet av TurnipZ
Paco virker litt som en propagandamann sendt fra styret i FFK. hehehe
Syns bare det er rart at rett etter vi slår Lyn med Grönhagen i sin 3 kamp så skal enkelte klage uansett,jeg velger og Gratulere gutta med seier jeg.

Det er jeg enig i Paco!

Så si det da paco isteden for å komme med innlegg som overskrider alt som heter regler her inne. Det er jo du som dummer deg ut.... Skjerping?? Det er forresten ingen som har klaget. Er bare skeptisk til valgene som er gjort i år. Ingenting av det som har skjedd idag får meg til å endre på skepsisen. Håoer jo at det ordner seg.....

En seier er alltid godt å ta med seg og jeg er også fornøyd med at vi vinner, men motstanden,et  B-preget Lynlag, får meg ikke akkurat til å gå i taket.

Tror du kommer til å klage uansett,men nå skal vi ut og få i oss litt mat her nede i varmen så  du får ha en fullkommen aften.

HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 27 feb 07, 19:09
Opprinnelig postet av benksliter`n

Tippeligaen har en haug med unge ferske Tippeligatrenere. Lurer på hvem som er topptrener av dem? Kanskje noen av dere som er skeptisk til Grønhagen kan komme opp med en liste som viser hvem som er topptrenere av dem? he he he....

Grønhagen,har vel like mye erfaring fra troppfotball som alle dem tilsammen. La Grønhagen vise hva han er god for. Så får vi bedømme det etter sesongslutt.

Vi har ikke noe valg. Har ikke noe imot Grønhagen jeg,men jeg får ikke ansettelsen til å rime med det som ble sagt fra T.Høili og andre i FFK systemet. Det var de som sa at de skulle ansette en topptrener, og det må jo være basert på trenerens cv (resultater). Hva skulle det ellers være basert på? Jeg har ikke lansert ordet "topptrener" i denne diskusjonen. Hadde vært fornøyd med om Aune/Haugen hadde fått jobben jeg. Hadde vært et eksperiment det også....akkurat som nå.... 

Er ikke meg som skal si hvem som er "topptrener" i Tippeligaen, men du kan jo se på de laga som var topp 7 (8) i fjor. En blanding av unge ferske trenere og et par med litt mer rutine. Felles for alle er vel at de oppnådde resultater?  Det er ALLTID resultatene som teller. Det er mindre viktig om treneren er "en hyggelig kar" eller ikke.

Håper av hele mitt hjerte at Grønhagen får sving på laget. Men er fortsatt skeptisk. Time will show...

---------------------------

RednWhite


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 27 feb 07, 19:11
Opprinnelig postet av HotDream
Opprinnelig postet av benksliter`n

Tippeligaen har en haug med unge ferske Tippeligatrenere. Lurer på hvem som er topptrener av dem? Kanskje noen av dere som er skeptisk til Grønhagen kan komme opp med en liste som viser hvem som er topptrenere av dem? he he he....

Grønhagen,har vel like mye erfaring fra troppfotball som alle dem tilsammen. La Grønhagen vise hva han er god for. Så får vi bedømme det etter sesongslutt.

Vi har ikke noe valg. Har ikke noe imot Grønhagen jeg,men jeg får ikke ansettelsen til å rime med det som ble sagt fra T.Høili og andre i FFK systemet. Det var de som sa at de skulle ansette en topptrener, og det må jo være basert på trenerens cv (resultater). Hva skulle det ellers være basert på? Jeg har ikke lansert ordet "topptrener" i denne diskusjonen. Hadde vært fornøyd med om Aune/Haugen hadde fått jobben jeg. Hadde vært et eksperiment det også....akkurat som nå.... 

Er ikke meg som skal si hvem som er "topptrener" i Tippeligaen, men du kan jo se på de laga som var topp 7 (8) i fjor. En blanding av unge ferske trenere og et par med litt mer rutine. Felles for alle er vel at de oppnådde resultater?  Det er ALLTID resultatene som teller. Det er mindre viktig om treneren er "en hyggelig kar" eller ikke.

Håper av hele mitt hjerte at Grønhagen får sving på laget. Men er fortsatt skeptisk. Time will show...

Du snakker jo rundt deg selv.

HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 27 feb 07, 19:13
Endret: 27 feb 07, 20:57

Opprinnelig postet av paco
Tror du kommer til å klage uansett,men nå skal vi ut og få i oss litt mat her nede i varmen så  du får ha en fullkommen aften.

Oj oj Du bor i særp ja... Forklarer en del det.  Buen provecho

---------------------------

RednWhite


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 27 feb 07, 19:20
Opprinnelig postet av HotDream

Tror du kommer til å klage uansett,men nå skal vi ut og få i oss litt mat her nede i varmen så  du får ha en fullkommen aften.

Oj oj Du bor i særp ja... Forklarer en del det.  Buen provecho

Ikke vondt ment men du må være stokk dum,fy faen er det mulig.Sikkert få sarpinger som holder med FFK,jeg kommer fra Oslo.

HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 27 feb 07, 19:25
Opprinnelig postet av paco
Opprinnelig postet av HotDream
Opprinnelig postet av benksliter`n

Tippeligaen har en haug med unge ferske Tippeligatrenere. Lurer på hvem som er topptrener av dem? Kanskje noen av dere som er skeptisk til Grønhagen kan komme opp med en liste som viser hvem som er topptrenere av dem? he he he....

Grønhagen,har vel like mye erfaring fra troppfotball som alle dem tilsammen. La Grønhagen vise hva han er god for. Så får vi bedømme det etter sesongslutt.

Vi har ikke noe valg. Har ikke noe imot Grønhagen jeg,men jeg får ikke ansettelsen til å rime med det som ble sagt fra T.Høili og andre i FFK systemet. Det var de som sa at de skulle ansette en topptrener, og det må jo være basert på trenerens cv (resultater). Hva skulle det ellers være basert på? Jeg har ikke lansert ordet "topptrener" i denne diskusjonen. Hadde vært fornøyd med om Aune/Haugen hadde fått jobben jeg. Hadde vært et eksperiment det også....akkurat som nå.... 

Er ikke meg som skal si hvem som er "topptrener" i Tippeligaen, men du kan jo se på de laga som var topp 7 (8) i fjor. En blanding av unge ferske trenere og et par med litt mer rutine. Felles for alle er vel at de oppnådde resultater?  Det er ALLTID resultatene som teller. Det er mindre viktig om treneren er "en hyggelig kar" eller ikke.

Håper av hele mitt hjerte at Grønhagen får sving på laget. Men er fortsatt skeptisk. Time will show...

Du snakker jo rundt deg selv.

Forklar den paco. Eller les innleggene mine med hue og ikke med hjertet. Jeg er like glad i FFK som deg. Det betyr ikke at jeg ikke har evnen til å være skeptisk til noen av valgene som blir gjort i klubben. Det være seg når det gjelder spillere (prøver å være moderat der) eller trenere... Trenere blir bedømt på resultater, eller er det feil det? Når du da ikke har noen, så må det jo være lov å være skeptisk. Ordet topptrener har som sagt ikke blitt introdusert av meg, men betegnelsen passer på folk som har resultater på toppnivå å vise til. Ingen av de ansatte i FFK kommer inn under kategorien... enda

 

---------------------------

RednWhite


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 27 feb 07, 19:47
Opprinnelig postet av paco
Opprinnelig postet av HotDream

Tror du kommer til å klage uansett,men nå skal vi ut og få i oss litt mat her nede i varmen så  du får ha en fullkommen aften.

Oj oj Du bor i særp ja... Forklarer en del det.  Buen provecho

Ikke vondt ment men du må være stokk dum,fy faen er det mulig.Sikkert få sarpinger som holder med FFK,jeg kommer fra Oslo.

Var et forsøk på å være morsom dette da, siden du snakket om å gå ut å spise i varmen. Men den lå visst for høyt ja... Oslo?? Javel. Det står jo særp  i profilen din...

Er det nødvendig å banne og å kalle folk for dumme fordi de ikke har samme mening som deg? Med den språkbruken framstår du jo mer og mer som en tulling som ikke har hjerne nok til å argumentere i en diskusjon og som i mangel av argumenter begynner å bruke ord som passer best på deg selv. Slår du folk også eller, når du går tom for argumenter??? Bare spør jeg....

---------------------------

RednWhite



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 5 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340