Husk meg
Brukernavn
Passord

Anders Prytz klar for FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 4 2

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 08 feb 07, 16:40
Opprinnelig postet av FFK1903
Jeg håper virkelig Prytz er flere hakk bedre enn Halvorsen, for som jeg har sagt før, så er jeg litt skeptisk til hvor mange kamper han kan komme innpå når Bertelsen kommer tilbake og Prytz angivelig har toårskontrakt. Halvorsen rangeres kanskje før Szekeres?

Halvorsen sin tur kommer. Det er viktig å huske på at Trond Erik Bertelsen sin kontrakt går ut etter 2008-sesongen. Derfor tror jeg dette fort kan bli hans siste sesong i FFK-drakta hvis vi har som mål å tjene noen penger på ham. Nå har han kanskje rukket å stifte familie i byen, men det er jo ingen tvil om at han har hjertet sitt i Viking som også er en større og bedre klubb enn FFK, så jeg tenker iallfall mitt.... og det er at Bertelsen fort kan forsvinne til Viking etter sesongen for en grei sum, eller til utlandet om han rekker å komme tilbake på høstsesongen og gjøre en god figur. Dermed kan Halvorsen rykke opp i a-stallen og erstatte Bertelsen, mens vi samtidig har Prytz under kontrakt i en sesong til.

Men jeg håper selvsagt at FFK klarer å overtale Bertelsen til å skrive under en ny kontrakt, forutsatt at han blir 100 % frisk, men jeg tror det er mest sannsynlig at han ønsker et klubbskifte. Til Viking hvis han fortsetter i norsk fotball, eller til utlandet om interessen er der.

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 08 feb 07, 16:41
Opprinnelig postet av FFK1903
Opprinnelig postet av Costanza
Nå bør den neste spilleren helst kunne spille både høyreback og midtstopper ideelt sett, slik at vi slipper å hente to nye forsvarsspillere. For vi trenger egentlig både en midtstopper og en høyreback til, men både mtp antall spillere i stallen og ikke minst økonomi (det henger sammen) ville det vært mest gunstig om man fikk dette i én spiller.


Henter vi en skikkelig midtstopper, så kan vi vel alltids bruke Gerrbrand som høyreback? Nå vet jeg ikke om han gjorde noen god figur på den plassen, men han har i hvert fall erfaring derfra.

Jeg håper virkelig Prytz er flere hakk bedre enn Halvorsen, for som jeg har sagt før, så er jeg litt skeptisk til hvor mange kamper han kan komme innpå når Bertelsen kommer tilbake og Prytz angivelig har toårskontrakt. Halvorsen rangeres kanskje før Szekeres?
Er ganske sikker på at det dukker opp en høyreback.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 08 feb 07, 17:35
Velkommen til FFK.. Håper å få mye glede av deg Anders

---------------------------

http://keiko99.net


Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1133

Lagt til: 08 feb 07, 17:43

Blir mange som heter andres i klubben nå...

Lykke til anders ganger 4! har tro på en god sessong for deg!


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 08 feb 07, 17:47

Opprinnelig postet av Costanza
Det jeg derimot håpet er at den backen vi hentet også kunne vikariert som midtstopper, det tror jeg ikke Prytz er i stand til. Altså, at vi slår to fluer i en smekk ved å hente to istedenfor tre forsvarsforsterkninger. Nå bør den neste spilleren helst kunne spille både høyreback og midtstopper ideelt sett, slik at vi slipper å hente to nye forsvarsspillere. For vi trenger egentlig både en midtstopper og en høyreback til, men både mtp antall spillere i stallen og ikke minst økonomi (det henger sammen) ville det vært mest gunstig om man fikk dette i én spiller.

Jo, ikke uenig, men jeg synes det er helt greit at man rpimært fikk inn en v.back som er det og bare det. Det er høyst uklart når Bertie er tilbake, og i kampform, så dette var helt greit. Prydz vil få nok å gjøre tror jeg.


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 08 feb 07, 18:59

Velkommen skal du være Mr.Prytz..

 

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 08 feb 07, 19:07
Opprinnelig postet av paco
Tydeligvis så har Prytz imponert både grönhagen og resten av trener teamet nok til å få kontrakt.Så hva folk her inne synes tar jeg med knusende ro.Har også hørt Raymond skryte av den nye svensken.


Hvis de dømmer dette ut i fra kun kampen mot Tromsdalen så er det rimelig spett. De kunne pent ha venta til etter Tromsøkampen med den signeringa. Kanskje det da viste seg at han falt igjennom.

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 08 feb 07, 19:09
Endret: 08 feb 07, 19:09
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av paco
Tydeligvis så har Prytz imponert både grönhagen og resten av trener teamet nok til å få kontrakt.Så hva folk her inne synes tar jeg med knusende ro.Har også hørt Raymond skryte av den nye svensken.


Hvis de dømmer dette ut i fra kun kampen mot Tromsdalen så er det rimelig spett. De kunne pent ha venta til etter Tromsøkampen med den signeringa. Kanskje det da viste seg at han falt igjennom.
hehe regner med at han også er med på trening og trenern har nok sett han i noen kamper i løpet av noen år.Har en bronsje plass fra 2002 så litt har han hvert med på.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 08 feb 07, 19:13
Endret: 08 feb 07, 19:14
Opprinnelig postet av paco
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av paco
Tydeligvis så har Prytz imponert både grönhagen og resten av trener teamet nok til å få kontrakt.Så hva folk her inne synes tar jeg med knusende ro.Har også hørt Raymond skryte av den nye svensken.


Hvis de dømmer dette ut i fra kun kampen mot Tromsdalen så er det rimelig spett. De kunne pent ha venta til etter Tromsøkampen med den signeringa. Kanskje det da viste seg at han falt igjennom.
hehe regner med at han også er med på trening og trenern har nok sett han i noen kamper i løpet av noen år.Har en bronsje plass fra 2002 så litt har han hvert med på.


Jeg driter i hvem som liksom gjør det så ille bra på trening. Det er folk her som sier at Stadheim og Hermanni har imponert på trening. I kamp så har de ikke fått utrettet stort synes jeg da. Jeg er rimelig avventende til Prytz også. Jeg ble ikke så imponert over han mot Tromsdalen ( er vel kun pasningene hans som gjorde det ). Ellers synes jeg ikke samhandlinga mellom han og Tamas var bra.

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 08 feb 07, 19:16
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Jeg driter i hvem som liksom gjør det så ille bra på trening. Det er folk her som sier at Stadheim og Hermanni har imponert på trening. I kamp så har de ikke fått utrettet stort synes jeg da. Jeg er rimelig avventende til Prytz også. Jeg ble ikke så imponert over han mot Tromsdalen ( er vel kun pasningene hans som gjorde det ).


Hvor mange kamper har du sett med Stadheim og Vuorinen? 

Du velger også å ignorere det faktum at ingen av dem har vært spesielt lenge i klubben. De fleste som følger med på fotball er klar over at det ofte tar tid å bli "varm i trøya". 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 08 feb 07, 19:18
Ok men etter det jeg faktisk har hørt innad i FFK så var han den som gjorde det best og han trenger vel også noen treninger for og kunne tilpasse seg lagkameratene sine.Har du hørt om 2div og adecco lag som har slått ut tippeliga lag  i cupen før?. FFK har spilt 2 treningskamper.I fjor så vant vi vel de fleste treningskampene samt en turnering eller to,og hva skjedde utover sesongen,jo vi holdt på og rykke ned,så vent til serien starter.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 08 feb 07, 19:21
Opprinnelig postet av denialsander
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Jeg driter i hvem som liksom gjør det så ille bra på trening. Det er folk her som sier at Stadheim og Hermanni har imponert på trening. I kamp så har de ikke fått utrettet stort synes jeg da. Jeg er rimelig avventende til Prytz også. Jeg ble ikke så imponert over han mot Tromsdalen ( er vel kun pasningene hans som gjorde det ).


Hvor mange kamper har du sett med Stadheim og Vuorinen? 

Du velger også å ignorere det faktum at ingen av dem har vært spesielt lenge i klubben. De fleste som følger med på fotball er klar over at det ofte tar tid å bli "varm i trøya". 


 Jeg har sett opp til flere, på FFK 2 i  fjor. Og på meg så har de fortsatt  til gode å overbevise.
Ignorere ?? Hva er det du prater om ?? Jeg har vel ikke avskrevi noen.

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 08 feb 07, 19:24
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av denialsander
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Jeg driter i hvem som liksom gjør det så ille bra på trening. Det er folk her som sier at Stadheim og Hermanni har imponert på trening. I kamp så har de ikke fått utrettet stort synes jeg da. Jeg er rimelig avventende til Prytz også. Jeg ble ikke så imponert over han mot Tromsdalen ( er vel kun pasningene hans som gjorde det ).


Hvor mange kamper har du sett med Stadheim og Vuorinen? 

Du velger også å ignorere det faktum at ingen av dem har vært spesielt lenge i klubben. De fleste som følger med på fotball er klar over at det ofte tar tid å bli "varm i trøya". 


 Jeg har sett opp til flere, på FFK 2 i  fjor. Og på meg så har de fortsatt  til gode å overbevise.
Ignorere ?? Hva er det du prater om ?? Jeg har vel ikke avskrevi noen.
hehe se litt på engelske 2 lag,er mange store navn som ikke akkurat har imponert på 2 laget men som herjer på 1 laget.Tar jeg ikke feil så scorer Solskjær mer på 1 laget enn 2 laget.

Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 723

Lagt til: 08 feb 07, 22:03
ønsker prytz velkommen og tror alt som kan gå i 2 sko vil styrke oss mer enn tamas

---------------------------

Kortsiden Ultras-sitt ned og hold kjeft. Vi prøver å se kamp her !!!!
Kom hjem Roger!!!! Kom hjem


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5992

Lagt til: 08 feb 07, 22:47

Opprinnelig postet av Costanza
Nå bør den neste spilleren helst kunne spille både høyreback og midtstopper ideelt sett, slik at vi slipper å hente to nye forsvarsspillere. For vi trenger egentlig både en midtstopper og en høyreback til, men både mtp antall spillere i stallen og ikke minst økonomi (det henger sammen) ville det vært mest gunstig om man fikk dette i én spiller.

 

Bjørkøy kan spille høyre back. Da har vi både PAC og Bjørkøy der. Det bør holde. Midtbanespillere har vi i massevis...


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 08 feb 07, 23:01
Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av Costanza
Nå bør den neste spilleren helst kunne spille både høyreback og midtstopper ideelt sett, slik at vi slipper å hente to nye forsvarsspillere. For vi trenger egentlig både en midtstopper og en høyreback til, men både mtp antall spillere i stallen og ikke minst økonomi (det henger sammen) ville det vært mest gunstig om man fikk dette i én spiller.

 

Bjørkøy kan spille høyre back. Da har vi både PAC og Bjørkøy der. Det bør holde. Midtbanespillere har vi i massevis...



Se dette scenarioet : PAC skada, og vi må putte Bjørkøy på h.back. Ivorianerne blir ikke klare. Hvilke midtbanespillere har vi da ?? Dårlig stelt spør du meg.

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5992

Lagt til: 08 feb 07, 23:04
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av Costanza
Nå bør den neste spilleren helst kunne spille både høyreback og midtstopper ideelt sett, slik at vi slipper å hente to nye forsvarsspillere. For vi trenger egentlig både en midtstopper og en høyreback til, men både mtp antall spillere i stallen og ikke minst økonomi (det henger sammen) ville det vært mest gunstig om man fikk dette i én spiller.

 

Bjørkøy kan spille høyre back. Da har vi både PAC og Bjørkøy der. Det bør holde. Midtbanespillere har vi i massevis...



Se dette scenarioet : PAC skada, og vi må putte Bjørkøy på h.back. Ivorianerne blir ikke klare. Hvilke midtbanespillere har vi da ?? Dårlig stelt spør du meg.

 

Er vel godt mulig både Agim og Patrik kan spille høyreback også...

 

Sentrale midtbanespillere i FFK som holder nivået er Hans Erik, Anders S, Jonna, Christian B, og muligens også Raymond hvis han får opp kondisen og ned magen... Så jeg synes den sentrale midtbanen ser bra ut.


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 08 feb 07, 23:09
Endret: 08 feb 07, 23:10
Gerrbrand og Bjørkøy kan nok gjøre en jobb på høyreback. Shabani? Neppe. Han mangler tempo, hurtighet og erfaring til det. Han må spesialisere seg som midtstopper.

Uansett bør vi nok ha en mer rendyrket høyreback til i troppen. Det er langt fra ideelt å ha midtbanespillere som backup i forsvaret. Og Bjørkøy er altfor verdifull for midtbanen til at han bør settes i forsvaret. Czwartek bør få reell konkurranse fra en høyreback. Det har han ikke per i dag.

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5992

Lagt til: 08 feb 07, 23:15
Endret: 08 feb 07, 23:16

Opprinnelig postet av Costanza
Gerrbrand og Bjørkøy kan nok gjøre en jobb på høyreback. Shabani? Neppe. Han mangler tempo, hurtighet og erfaring til det. Han må spesialisere seg som midtstopper.

Uansett bør vi nok ha en mer rendyrket høyreback til i troppen. Det er langt fra ideelt å ha midtbanespillere som backup i forsvaret. Og Bjørkøy er altfor verdifull for midtbanen til at han bør settes i forsvaret. Czwartek bør få reell konkurranse fra en høyreback. Det har han ikke per i dag.

 

Hva om Hareide velger å bruke Jonna på back fremover på landslaget? Rambekk imponerer vel ingen? Blir det ikke da dumt av Grönis å fortsette med han på midten? Ikke vet jeg... bare spør jeg. Jeg mener fortsatt han er en god utfordrer til både PAC og resten av midtbanespillerne. Utfordrer blir vel kanskje et dumt ord siden han er mer enn god nok til 1.elleveren, men du/dere skjønner sikkert hva jeg mener.

 Uansett ønsker jeg gode forsterkninger velkommen, om det skulle være i forsvar eller på midtbanen, det er aldri feil med konkurranse. Hvis spillere som feks PAC, Ramberg, Stadheim og Tarik skulle bli puttet på benken fordi de er for dårlige er dette meget positivt for FFK. Da har vi en god tropp!


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 08 feb 07, 23:17
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av Costanza
Nå bør den neste spilleren helst kunne spille både høyreback og midtstopper ideelt sett, slik at vi slipper å hente to nye forsvarsspillere. For vi trenger egentlig både en midtstopper og en høyreback til, men både mtp antall spillere i stallen og ikke minst økonomi (det henger sammen) ville det vært mest gunstig om man fikk dette i én spiller.

 

Bjørkøy kan spille høyre back. Da har vi både PAC og Bjørkøy der. Det bør holde. Midtbanespillere har vi i massevis...



Se dette scenarioet : PAC skada, og vi må putte Bjørkøy på h.back. Ivorianerne blir ikke klare. Hvilke midtbanespillere har vi da ?? Dårlig stelt spør du meg.
hvis hvis hvis,jeg sier jo at det dukker opp flere spillere der bak,klubben har selv sagt at de skal forsterke..Ivorianerne kommer selvfølgelig ellers så må fotball forbundet ta tilbake lisencer fra flere spillere noe som ikke skjer.


Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 4 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340